Géén boekingskosten

Kaapverdië (Cabo Verde)SalSanta Maria

7.3GoedScore uit 407 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Ben je toe aan een relaxte vakantie op het zonnige Kaapverdië? Dan ben je in Hotel RIU Cabo Verde aan het juiste adres. Mede dankzij het behulpzame personeel, het heerlijke eten en de ruime, schone kamers, hoeft het je hier aan niets te ontbreken. Het is een plek waar je als vakantieganger volledig tot rust kunt komen. Benieuwd wat dit hotel nog meer te bieden heeft? Lees dan gauw verder.

In Hotel RIU Cabo Verde dompel je jezelf onder in complete luxe. Begin de dag in het buffetrestaurant waar de koks live een continentaal ontbijt voor je bereiden. Nestel je vervolgens, met een goedgevulde maag, op een van de ligbedjes op het zonneterras. Geniet van de tropische setting en kom volledig tot rust. Ben je toe aan wat verkoeling? Neem dan een duik in een van de twee zwembaden van het hotel.Ook zwemmen in zee behoort tot de mogelijkheden. Het prachtige strand ligt op slechts 300 meter van het hotel. Naast relaxen kun je hier ook terecht voor een sportieve activiteit zoals windsurfen, beachvolleyballen, kajakken of snorkelen. Zin in een uitdaging? Dan kun je terecht in RiuFit. Hier worden dagelijks verschillende fitnessactiviteiten georganiseerd. Ontspannen doe je vervolgens in de whirlpool of het stoombad. Ook is er dagelijks entertainment in Hotel Riu Palace in de vorm van live-muziek en shows. Leuk voor jong en oud!‘s Avonds dineer je in een van de vier restaurants. Reviewers die hun vakantie hebben gevierd in Hotel Riu Cabo Verde zijn het erover eens dat het aanbod zeer gevarieerd is. In het buffetrestaurant worden de maaltijden live gekookt. Twee keer per week wordt hier een thema-avond georganiseerd, waar een specifieke keuken centraal staat. De overige drie restaurants zijn à la carte. Bij restaurant Sofia kun je genieten van heerlijke Italiaanse hoogstandjes en desserts en in Steakhouse Santa Maria kun je terecht voor een lekker stukje vlees. Krystal is een fusion restaurant, waar verschillende culinaire stijlen gecombineerd worden.

Kamers

De kamers van Hotel RIU Cabo Verde zijn allemaal ruim opgezet. Het interieur is fris en modern. Alle kamers beschikken over airconditioning, gratis wifi en een televisie. Geniet op je eigen balkon of terras van een drankje uit de minibar. Deze wordt regelmatig bijgevuld door het personeel. Verlaat je de kamer, maar wil je niet alles meesjouwen? Dan kun je je waardevolle bezittingen met een gerust hart achterlaten in de goed beveiligde kluis.

De ligging van Hotel RIU Cabo Verde

Hotel RIU Cabo Verde kijkt uit over het hagelwitte strand van Santa Maria. Dit is een zuidelijk gelegen dorpje op het eiland Sal dat behoort tot Kaapverdië. Op dit eiland is ook de internationale luchthaven Amilcar Cabral te vinden. Deze ligt op zo’n vijftien kilometer van het hotel. Zo’n twee kilometer ten zuidwesten van de hoofdstad Espargos. Het centrum van Santa Maria ligt op ongeveer 1,5 kilometer van Hotel RIU Cabo Verde. Volgens reviewers is het de moeite waard om dit dorpje een bezoek te brengen vanwege de leuke winkeltjes en de levendige haven.Zin om jezelf onder te dompelen in luxe en te genieten van een all-inclusive vakantie? Wacht dan niet langer en boek Hotel RIU Cabo Verde!

Bekijk de beschikbaarheid

412 Reviews over RIU Cabo Verde - Adults Only

• 4Chiara18-06-2022

Nooit meer

Als je onbezorgd wil genieten boek dan zeker Riu Palace en niet Cabo Verde. Wij hebben de eerste week zoveel problemen met de kamer gehad dat we iedere dag bij de receptie zaten om de dingen op te lossen. Dit deden ze dan ook snel, wat fijn was. Maar voor ons was de druppel toen de airco voor de tweede keer kapot was en er letterlijk een douche uit het plafond aan water kwam. De eerste keer was dit 's nachts gebeurt, heel gevaarlijk! De badkamer stond vol met water. We hebben bij Tui de video laten zien van de tweede keer toen het gebeurde en zo doende gaven ze ons de upgrade naar Riu Palace. De tweede week hebben wij daar eindelijk kunnen genieten. Handoek leggen gebeurde bij Palace gelukkig ook niet, bij Cabo hadden we iedere keer geen handdoek, deze waren constant op en dan moest je het over een uur weer proberen maar dan was er geen ligbed meer over.

• 8R. Marks16-06-2022

Heerlijk ontspannen en verwend

Wij hebben een top vakantie gehad. Het resort en omgeving is bijzonder schoon. Het bed op de kamer lag heerlijk. Het terrein is groot en persoonlijk vonden wij alles net even te ver uit elkaar, zeker de afstand tot het strand. Een tip voor het resort, een toilet op het strand plaatsen. Voedsel was er in overvloed, heel divers en perfect! Personeel is zeer dienstbaar en bijzonder vriendelijk. Kindvriendelijk - betreft adults only.

• 10K.J. Koster26-02-2022

Een prachtig resort en heerlijk ontzorgt te worden

Het is een prachtig zeer ruim opgezet RIU resort dat nog niet zo lang geleden in gebruik is genomen. Het heeft een unieke ligging direct aan de oceaan. Wij hebben meerdere RIU resorts bezocht naar volle tevredenheid, maar dit is werkelijk geweldig om heen te gaan. Het betrokken personeel doet het werk als een geoliede machine, het resort is brandschoon in alle opzichten, zelfs op het strand hebben wij niets van afval kunnen ontdekken. Het eten en drinken is van goede kwaliteit, er zijn meerdere restaurants aanwezig. RIU Palace is duurder dan de andere RIU resorts in Santa Maria maar de service en kwaliteit van accommodatie en eten is ook beter. Vakantie vieren op Sal daar ga je heen voor de rust en dat alles voor je geregeld is, voor de natuur hoef je er niet heen te gaan, want dat is er bijna niet. De Kaapverdische bevolking zijn erg aardig en dienend. Zeker een aanrader om er een keer heen te gaan

• 7De Jaegher Jerry13-11-2021

Reviews zijn toen het Palace was.Nu heel wat minde

Wij waren hier bij de opstart van het hotel,toen Funana in 2006,personeel moest ervaring opdoen.In 2015 tweede maal en het beviel ons zodat we steeds weerkwamen.In 2017 werd het 5 maand gesloten en werd het Palace gedurende 4 jaar,tot midden maart 2020.Door Covid gesloten tot 26 oktober 2021,en werd het weer een gewone Riu.Bij onze aankomst in het hotel (voor de 8ste maal)op 5 november hebben we van 12u30 tot 17 uur gewacht voor onze kamer,de gangen werden nog geschuurd, bedden opgemaakt,koelkast lag nog niet aan,zeepdispencer ontbrak, geen telefoonkabel (deze laatste 2 hebben we op 7 november gekregen na 4 x gevraagd te hebben).Wel goed eten.maar structuur ontbreekt door onbekwaamheid,onverschilligheid van de staff.Stel u voor:General manager stelt zich als toerist voor,om een probleem niet te moeten oplossen(is gefilmd door een Belgische toerist).Personeel ,95 % nieuw, doet wel hun best om de mensen verder te helpen.Spijtig....

• 8Vd Berg15-02-2020

Goed hotel voor relax vakantie

Hier 2 weken verbleven. Het is een goed hotel met enorm leuk personeel wat alles voor je doet. Wel al in meerdere Riu hotels verbleven en deze is geen 5 sterren niet te vergelijken met bijv Riu Mexico enz. Hier ga je heen om te relaxen en verder weinig te doen. In de buurt verder niet heel veel bijzonders om heen te gaan bijv met excursies. Verder prima hotel met wel wat verbeter punten maar voor Kaapverdië prima.

• 8Rik31-01-2020

Zeer Geslaagd

Dit hotel is prima, maar er zijn toch wat verbeterpunten. Eten is fantastisch vooral in het buffetrestaurant. Veel variatie. Wij zien de meerwaarde van de a la carte restaurants niet. Steakhouse is een fabriek op een ongezellige donkere plek eten matig. Italiaans is grotendeels buffet, minder uitgebreid dan het grote restaurant. Het hoofdgerecht was hier prima. De Krystal niet geprobeerd omdat de menukaart ons niet aansprak. Personeel is vriendelijk. We hebben onze kamer laten veranderen, dit was in no time geregeld. Niet al het personeel spreekt engels. Hierdoor een paar keer een misverstand gehad. Tenslotte er mag wel een nederlandse televisiezender bij bv BVN. Alleen maar Duits en Frans

• 8Jenny19-01-2020

Top goed hotel

Voor de derde Keer Maar de gasten betreft gaat ontzettend achteruit Joggingpak figuren crocus en Veel getatoeëerde mensen Veel mensen die geen respect voor andere hebben We zatten blok 3 maar halve nacht herrie en vreselijk met deuren smijt Heeft respect voor andere die hebben tenslotte ook betaald voor de vakantie Eten alles goed Maar dan de mensen die zoveel opscheppen Dat er zoveel weggegooid moet worden terwijl ze het hier arm hebben Waarom niet een paar X gaan zodat je kan kijken wat je lust Bediening schoonmaaksters alles ontzettend goed Maar jammer dat er zoveel onbeschofte figuren rond lopen Diehalen het hotel een ster na beneden

• 9Jan16-01-2020

Heel Goed

Veel Engelse maar ook de Nederlanders niet netjes met de deuren smijten midden in de nacht en ruzie maken Heeft respect voor de medemens iedereen heeft tenslotte betaald voor een vakantie Niet alleen aan je zelf denken Eten drinken schoonmaakster alles goed Maar er zijn mensen bij die schepen zoveel op dat ze een tafel vol laten staan Loop nog 3 of 4 x maar doe je thuis toch ook niet Respecteren voor wat de mensen in je vakantie land maar hebben die dit moeten weg gooien Onacceptabel

• 8Yvonne jongetjes04-01-2020

Heerlijk relaxed. Fantastisch eten, entertainment en vriendelijk personeel. Super schoon.Wij zaten op de begane grond en dan kun je soms een kat als logé hebben doordat het raam alleen ver open kan.

• 8Arie09-12-2019

Prachtig weer, op een arm eiland.

Arm en dor eiland. het eten is in dit hotel heel erg goed. Veel dikke Engelsen met tatoeages die om 10.00 al aan het bier zitten. Erg druk. Handdoekje leggen... Prachtig weer.

Hotel RIU Cabo Verde - Adults Only info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)