Hotel Pousada Da Luz **

Hotel Pousada Da Luz
8,4

4 tips over Hotel Pousada Da Luz

Cornélie Metselaar, 16-9-2013
Ik beveel geen kamer aan, stel je voor dat hij bezet is als ik kom. Je kunt met de eigenaar altijd samen een goede kamer kiezen. Mensen die een all-in resort kiezen, zullen het hier niet fijn vinden, maar voor de backpacker en de ondernemende is het geweldig!
C weterings, 7-3-2013
bij de oude haven kan je bedjes en een parasol huren op een leuk stuk strand met een barretje
Anne, 7-2-2013
Eten en drinken kan je overal in Santa Maria. Het is overal echt goed en lekker eten. Je moet wel geduld hebben want elke maaltijd wordt met de grootste zorg bereid en aangezien de meeste restaurants vol zitten kan het even duren voor je je maaltijd krijg. Ook de lokale groente en fruitmarkt is aan te bevelen. Super lekker fruit kun je daar kopen bij de lokale bevolking. Gezellig stadje, maar een week is echt lang genoeg.

gonny oud, 6-12-2011
    heerlijk viskebab bij Angela op het strand 6 euro ook grote straat naast hotel voorbij postkantoor in middenberm van straat prima bbq het heet Bar par nous valt overdag niet op klein terras (veel inheemsen)