Hotel Pousada Da Luz

8.9Eten

Hotel Info

10 reviews over Hotel Pousada Da Luz in het Nederlands

• 2Marinka14-02-2019

Nooit meer. Ze liegen dat het barst

De verschrikkingen werden bij thuiskomst alleen maar erger. Na op vakantie al iedere dag bij de receptie langs te zijn geweest met onze klacht bleek bij thuiskomst het hotel een totaal ander verhaal aan touroperator verteld te hebben. Zo zou ons een andere kamer aangeboden zijn wat nooit gebeurt is. Het hotel verteld alleen maar leugens. Onze vakantie verpest en een reisorganisatie die de leugens van het hotel geloofd. Ik ga er nooit meer heen

1Service
    3Prijs/kwaliteit
    3Kamers

• 2018
    8Tonnie02-12-2018

Heerlijke vakantie voor herhaling vatbaar.

Prima hotel, basic maar goed

8Hygiëne
    6Zwembad
    9Kamers
    7Ligging

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9Els van den van den Bogaard22-11-2018

Heerlijk, je komt helemaal tot rust.

Heerlijk hotel gerund door locals. Zeer schoon en vriendelijk personeel. Vlak bij strand en centrum.

10Hygiëne
    9Zwembad
    10Eten
    9Kamers
    10Prijs/kwaliteit
    9Service
    9Ligging

• 8R hak30-08-2013

Je krijgt waarvoor je betaald

Op het eerste oog dachten we: Hmm.. Niet zo luxe! Maar na even de kamer ingericht te hebben, wat rondkijken voelde we ons al snel thuis. Een lief hotel waar veel schoongemaakt wordt, waar je kan relaxen bij het zwembad na een dag op pad te zijn geweest, fris drankje bij de bar of een hapje eten. Binnen 5 minuten wandelen ben je in de hoofdstraat van santa Maria, veilig te wandelen en lekker airco wanneer je weer terugkeert savonds om te gaan slapen.... Mooi is ook lokale mensen runnen het hotel... Beleefde mensen, niet mega enthousiast, Maarkedal is ook een beetje Kaapverdiaan eigen... Kalm, vriendelijk... Maar daar blijft het vaak bij. We hebben genoten en we hadden een fijne tijd met war meer Nederlandse gasten van da luz. Dus twijfel niet, doe het en geniet vooral buiten het hotel... Evt andere eilandjes... Het is de moeite.

• 10C. Metselaar27-05-2013

Voor de liefhebber die niet de massa wil.

Wat een fijne vakantie in Hotel da luz. Leuke hotels trekken leuke mensen aan. Voor mensen die niet van toeristische resorts houden met al hun luxe. Een echt Kaapverdisch hotel beheerd door een Kaapverdische familie. Laat je maar verrassen. Prima eten, een goed ontbijt met bijzondere sapjes en jams en lekkere paozinhos. Het rustigste, niet toeristische strand op loopafstand, waar een goede strandtent is, weer met heel veel vriendelijkheid en weer goed eten. Een prachtige turquoise zee en een goed strandje. Heerlijk zwemwater. Alles voor een hele fijne vakantie: Rust, zon, eenzame plekjes en heel veel warme vrienden. In het paradijs gevoeld, dank je wel mensen van Hotel da Luz en hun andere gasten.

10Eten
    7Kamers
    10Prijs/kwaliteit
    10Service

Alleenreizend

• 8C weterings07-03-2013

Eenvoudig goed

leuk familie hotel aan de rand van het centrum Het eten is okay , half pension is aan te bevelen, je mag elke dag kiezen uit de ( eenvoudige ) kaart De kamers zijn netjes alleen het meubilair is oud , geen fatsoenlijke kast om je kleding op te bergen Sinds vandaag hebben ze wifi tegen een schappelijke prijs Kortom een aanrader als je niet om luxe geeft

Leuke vakantie gehad hier , binnen een dag heb je het eiland gezien en kan je verder genieten van de zon en gastvrije inwoners

7Eten
    8Prijs/kwaliteit

• 8Anne07-02-2013

Simpel hotel

Eenvoudig hotel in een woonwijk. Alles op loopafstand. Je kunt er veilig over straat lopen ook in de avond. Ruime kamer met ruime badkamer en balkon. Wordt goed schoon gehouden en elke dag schone handdoeken. Koelkastje, airco en TV aanwezig in de kamer. 2 ruime bedden van 120cm per stuk. Eenvoudig ontbijt, broodje, jam, kaas, ham en gebakken ei elke dag. Koffie en thee en hele zoete sap.Vriendelijk personeel. Geen lift aanwezig. Klein zwembadje.

6Eten
    7Kamers
    7Prijs/kwaliteit

• 8Hans07-12-2012

Eenvoudig dorpshotelletje in leuk dorp

Omschrijving Sal: klein, vlak, vulkanisch, maanlandschap, helder water, weinig stranden, wind, zoutwinning, quad rijden, lekker warm en vriendelijke bevolking (behalve voor Wouter). Omschrijving Santa Maria: heel leuk plaatsje, diverse restaurants, muziektentjes, reggae muziek (roof top bar), lekker strand, snorkelen niet veel te zien, niet echt goedkoop, biertje 1,60, wijntje 2,50. Eten tussen 8 euro en 60 euro. Leuk hotelletje, echt 2 sterren maar wel schoon. Ligt in Santa Maria. 2 min. in centrum. Ontbijt erg basic. Als uitvalsbasis goed. Kortom: eiland is verder saai. Santa Maria is erg leuk voor 8 dagen. Auto huren (1 dag is lang genoeg) ad. 70 euro. Personeel en eigenaar hotel zijn errruuug vriendelijk.

6Eten
    6Prijs/kwaliteit
    7Service

• 8gonny oud06-12-2011

prima schoon hotel voor weinig en rustig

ligt net buiten centrum, alles lopend bereikbaar, aardig en schoon familiehotel, vooral veel bezocht door surfers

7Eten
    8Kamers

• 9sjaak20-01-2011

prima rustig hotelletje,

goed ontbijt en een lekker barretje om na het surfen een biertje te drinken

8Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    7Ligging

4 tips over Hotel Pousada Da Luz

• Cornélie Metselaar, 16-09-2013

Ik beveel geen kamer aan, stel je voor dat hij bezet is als ik kom. Je kunt met de eigenaar altijd samen een goede kamer kiezen. Mensen die een all-in resort kiezen, zullen het hier niet fijn vinden, maar voor de backpacker en de ondernemende is het geweldig!

• gonny oud, 06-12-2011

heerlijk viskebab bij Angela op het strand 6 euro ook grote straat naast hotel voorbij postkantoor in middenberm van straat prima bbq het heet Bar par nous valt overdag niet op klein terras (veel inheemsen)

• C weterings, 07-03-2013

bij de oude haven kan je bedjes en een parasol huren op een leuk stuk strand met een barretje

2 vragen over Hotel Pousada Da Luz

• Brigitte, 07-05-2014

warmplaatje

Is er een soort kookplaatje om een soeppie op te warmen in Da Luz?

• corry v d knaap, 28-08-2012

kluisje aanwezig ??

hallo, angezien er wordt aangeraden contant geld mee te nemen omdat je er niet kan pinnen met een maestrocard. wil ik graag weten of er een kluisje aanwezig is in dit hotel . Enne....... is er ook wifi op dit eiland ????

Ben, 30-10-2012

Je kunt niet met Mastercard pinnen maar zijn er wel restaurants waar je er mee kan betalen?

• VerzorgingHalfpension

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken