Appartement Porto Antigo II

Kaapverdië (Cabo Verde)SalSanta Maria

8.2FantastischScore uit 13 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 13 reviews
  • 7.5Inrichting
  • 8.2Ruimte

Appartement info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

13 Reviews over Porto Antigo II

• 9Josephina Daalhuizen30-12-2016

één groot drama

Er viel niets op het appartementen complex aan te merken, alleen werd er de eerste nacht dat we er waren ingebroken (het bleek een inbraakgevoelig appartement te zijn, want het was niet de eerste keer dat er in Dit appartement ingebroken was). Het 2e appartement was vlakbij het zwembad en geweldig mooi. Maar alles bleef in het teken van de inbraak staan (mijn man betrapte hem op heterdaad) maar toch was mijn tas met alle papieren, zoals paspoort, rijbewijs, creditcards, en mijn medicijnen gestolen, waardoor we na 1 week naar huis moesten ipv 3 weken vakantie. Probeer maar eens in een derde wereldland "niet gangbare" medicijnen te krijgen en een nieuw uitreisvisum. Daar zijn we 8 dagen mee bezig geweest en medicatie was niet te krijgen. De baliemedewerkers waren geweldig behulpzaam en bijzonder vriendelijk. Het restaurant was een tegenvaller, maar had wel een fantastisch uitzicht. (de restauranteigenaar was meer met uitleg over "wife nr.3 and wife nr.5" bezig dan met het runnen van zijn restaurant. Schoonmaak was prima in orde. De bewaking was in principe ook oké maar wij hebben dikke pech gehad.

• 4monique en richard19-09-2016

Nooit meer !

Terwijl ik dit schrijf zijn we nog in Kaap Verdie, alleen niet meer in Porto Antigo. Vorige week woensdag 14 september aan gekomen in KaapVerdie, voor het eerst, dat we niet een super de luxe accomodatie konden verwachten hadden we ons al een beetje op ingesteld.... we kregen de sleutel van appt nummer 3... idd zeezicht maar dat was het enige positieve, wat een slecht appt, airco in de woonkamer terwijl in de slaapkamer helemaal niets was, alles klein en benauwd. Volgende dag contact gezocht met de meest slechte hostess ooit die we mee hebben gemaakt van touroperator... Lang verhaal kort we zelf alles geregeld en kregen een up-grade naar een andere kamer kosten € 200 meer... Dus weer alles ingepakt en verhuisd, ook in dat appt weer ellende begon met koortsluiting en een koelkast die kapot was, receptie alles in orde gemaakt, maar vervolgens dag 2 naar de .... Gisteren ging het hier regenen en wel zo hard dat we weer koortsluiting kregen, appt onder gelopen, snachts lekkage het stroomde binnen dus dweilen en schelden.. weer hostess gebeld en gevraagd naar een andere accomodatie, na veel tel. van onze kant met touroperator, weer verhuisd naar een hotel hier in Kaapverdie hotel Pontao en dat is wel goed. Kortom 3 verhuizingen in 4 dagen tijd we zijn er goed klaar mee. De mensen van Porto Antigo hebben alles gedaan wat ze konden, de hostess van touroperator onder aan de streep helemaal niks! Dus mensen kies niet voor Porto Antigo !

• 7r.m.speelman27-08-2014

rust in augustus

de accomodatie is ok, maar afgezet tegen de prijs (begin augustus, incl. vlucht en ontbijt 2200 eur) zou je meer kunnen verwachten. Porto Antigo II is geen echt hotel, maar een doorverhuurde reeks appartementen zonder standaardinrichting. de meeste hebben airco, niet alle liggen aan het zwembad. een bruikbaar strand ligt op 300 m, voor P.A. II ligt het voor P.A. II niet toegankelijk strand van een ander hotel (waar je ook prima kunt ontbijten). bij het verder prima zwembad ontbreken parasols (dus geen schaduw!) en de douche was kapot en werd niet gerepareerd. duidelijke minpunten dus. pluspunten zijn de ligging in S Maria (centrum, alles bij de hand), en voor kattenliefhebbers de sympathieke katten. en de rust: midden in het hoogseizoen zit je hier met enkele tientallen lotgenoten. waar vind je dat?

• 10bvdhazel21-02-2014

Fantastische plek dank

Voor 5 weken winterzon DE bestemming hadden we 10 jaar eerder moeten ontdekken ,verse vis heerlijk op de grilplaat , lokale restaurantjes heerlijk. Komen volgend jaar weer . App 2, 3,4 & 5 liggen het beste.Hebben een levenslange optie

• 5B & I18-12-2013

nice iland, nice holiday, ... arrogant owners

reservation goes quick, ... after this, once you payed, your just a number and they don't care at all about you. Once in the appartment, ... the smell of sigarets can't get out anymore. Lights in main place and bedroom are not working. Just 2 spoons and forks. You get 3 towels for a week. Toilet flush is broken. Bed is not comfort at all but really hard. Cleaning was even not done when arrived and we have to discover everything. You get no support. Not after you payed and not on the spot. When you mail the owners for some more information you get may be an answer after a few days like '... i will not spend more time to explain you everything, i will send a mail'... We got some nice adresses of neighbours, so if you want the same holiday as us but in a comfortable appartment, then don't book this one. You better don't book this appartment.

• 9Hilde04-12-2013

Zon, zee en strand!

Genoten van een heerlijke zon, zee en strand vakantie. Appartement met TOP uitzicht op zee (en de pier). Appartement ligt in Santa Maria, waardoor je makkelijk even het dorpje op en neer loopt, naar de supermarkt kan of een ijsje kan gaan eten. We hadden half pension geboekt en dat was ideaal met de kinderen. Heerlijk buffet, iedere dag vers en gevarieerd, nooit hetzelfde bij het diner (ontbijt wel dagelijks hetzelfde). De drankjes tijdens het diner waren bij de prijs inbegrepen! Schoonmaakpersoneel en restaurantbediening allemaal vriendelijk en behulpzaam. Enige min puntje was dat de 3de kamer een vide was, we konden er niet rechtop staan en de kamer kon niet afgesloten worden. Massage viel tegen (in een van de huisjes in PA1). In 1 uur zijn alleen armen (dus niet handen/schouders), benen ( dus niet voeten) en rug gedaan.

• 9geert en anja20-11-2012

Een aanrader

Bij boeken kun je niet kiezen of het Porto Antigo I of II wordt. Wij zaten in II en zijn daar zeker tevreden over. Mooi 2-k app. met zeezicht, incl. keuken. Enigszins eenvoudig maar erg schoon (dagelijkse schoonmaak). Geen eigen bedden op het strand, maar die kun je voor 6 euro huren (2 bedden incl. parasol). Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De ligging is super. Vlakbij het strand en het centrum. Veel lekkere eettentjes (neem niet de 2 behorend bij het appartement en Odjo dAqua (naar verhouding duur). Bakker op 100 m afstand. De bevolking is er arm en het eiland Sal is kaal. Strand is kilometerslang en met mooi fijn zand. Lekker wandelen. Goede bestemming voor wie wil uitrusten voor een week of 10 dagen. Heerlijk weer, ook 's avonds kan trui of lange broek in de koffer blijven. De reisleider van touroperator is super. Die draagt zelf je koffer als hij ziet dat er een probleem is. Daarmee de eiland slogan "no stress" een eigen dimensie gevend.

• 9mja_geenen27-11-2011

Appartementen aan zee.

Prima appartement, wel wat klein maar met ons tweeen ging het wel. Het werd iedere dag schoongemaakt, de douche/toiletcombinatie was keurig. De inhoud van het keukenblok was voldoende. Het appartementencomplex ligt aan zee, maar er is ook een zwembad bij. Wij hadden een appartement met zee en met dorpzicht!

• 8H. Martini25-06-2011

Appartement met uitzicht over zee en zwembad

Goed verzorgde appartementen gelegen aan tuin met zwembad en zeezicht. Ruimte is wel beperkt, maar je bent toch veel buiten. Inrichting zeer compleet en van alle gemak voorzien. Van vele faciliteiten van naastgelegen hotel Odjo dAqua gebruik te maken.

• 9martine kayaerts17-05-2011

om steeds naar terug te keren...

8ste keer in 2 jaar, we hebben de hele wereld afgereisd, maar dit is "echt" ons paradijs, zo eenvoudig, zo natuurlijk, zoveel tolerantie, honden mogen mee op restaurant, je mag nog overal roken... lekker eten, Leonardo's, Chez Pastis, Mario Italiaan aan de pier, Beach club van Morabeza, Papaja restaurant. Iatliaanse winkel, Tam Tam om af te sluiten, beste caïmperina in het Morabeza hotel, heerlijke mensen, altijd goed weer... Hebben ons een app gekocht in Porto Antigo 2, zo kunnen we komen wanneer we willen

Appartement Porto Antigo II info

Facilities