Hotel Pontao

Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag27°21°
Hotel Pontao
7,9

27 reviews over Hotel Pontao in het Nederlands

Gaan vast nog wel een keer!

Jeanet
29-4-2019

Leuk hotel,gerund door locals,centraal gelegen,dichtbij het strand en centrum ,lieve hardwerkende mensen,de kamers zijn ruim en schoon,ook de bedden zijn goed! Koelkastje op de kamer en iedere dag schone handdoeken! Wij hadden halfboard geboekt,ontbijt is goed,verse broodjes beleg,fruit,en gebakken gekookt en roerei! Heerlijke koffie helaas geen verse jus maar niet overdadig maar goed ontbijt! Vraag me soms af of mensen die hier over klagen,thuis ook ontbijten met gebak en warme gerechten! Het avond eten is eenvoudig maar goed,word aan tafel geserveerd,we hebben eigenlijk alles gegeten aardappel gekookt,gebakken,friet , rijst,soep groenten,stoofvlees,kip en natuurlijk vis veel vis,maar was goed! In het hotel is verder s’avonds niets te beleven,maar je bent zo in het centrum,elke vrijdagavond word er een bbq georganiseerd,met live muziek! Zijn in december ook in dit hotel geweest,zegt dus genoeg,is ons prima bevallen.

Gereisd Met partner in maart 2019

Voor herhaling vatbaar

Ed en Carine
19-3-2019

Heerlijk eiland heerlijk weer Fijne mensen

Gereisd Met partner in maart 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Geweldig

Klaas
8-3-2019

Voor watersporters en strandliggers een uitstekend eiland.het weer was super de stranden waren gigantische het eten was heerlijk,maar voor de rest is er weinig te beleven.Als je de eilandtour neemt hebben in 6 uur het hele eiland ontdekt. De zoutmijn en het blauwe oog leuk om te zien .geen last gehad van opdringerige straatverkopers,maar het gezegde..kijken kijken en niet kopen.. is ook op dit eiland bekent.In Santa Maria zijn maar 2 winkelstraten met leuke boetiekjes en heerlijke restaurantjes.om je binnen te krijgen doen ze werkelijk alle moeite.zelfs na 4 dagen negeren komen ze nog achter je aan

Gereisd Met partner in februari 2019

Preisdaler

Heerlijk en ontspannen vakantie gehad!

Lars Kluiwstra
6-3-2019

Keurig hotel wat net buiten de drukte ligt. Je kunt hier lekker rustig aan het zwembad liggen en wat eten als je wilt. (de keuze is niet reuze) Je loopt vanaf hier zo naar het strand en de leuke eettentjes. Wij hebben heerlijk geslapen en de kamers werden elke dag keurig schoon gemaakt, met schone handdoeken. Het ontbijt is elke dag ruim, maar wel hetzelfde. Wij hebben hier een heerlijke week gehad!

Zeer matig

Gege
1-3-2019

Vieze lucht, wc trekt bijna niet door, hard bed en 2 keer s nachts brandalarm. Ontbijt matig.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Weinig te beleven uitstekende stranden en eten

50+ echtpaar
27-2-2019

net terug van onze vakantie in Santa Maria (hotel Pantao) 18-2 / 26-2 Aller eerst ff klagen over alle mensen die klagen over het ontbijt tijdens hun vakantie..99% van de Nederlanders nuttigt zijn ontbijt ( broodje pindakaas of jam ) vanuit een broodtrommel of plastic zak in de bedrijfskantine Dus stop met klagen en neem het zoals het ter plekke geserveerd word

Het hotel ligt op loopafstand ( minder dan 5 min ) van de pier/strand/ winkels en restaurants (bestrating is niet overal gelijk en de stoepen zijn soms erg hoog).restaurant houders proberen je op alle mogelijke manieren ( soms hinderlijk en opdringerig ) te strikken om bij hun te komen eten. Het hotel is schoon en de kamers zijn netjes ,dagelijks nieuwe lakens , hotel heeft 3 etages maar beschikt niet over een lift. diner hebben we niet in het hotel gebruikt maar het ontbijt was goed. Ben je een watersport fanaat dan ben je hier zeker aan het goede adres. Cabo Verde..No Stress

Gereisd Met partner in februari 2019

Waar voor je geld hotel. Goede ligging.

Mo
      3-2-2019

De temperatuur is rond 26 graden. De wind is echter heel sterk. Neem dus ook lange broeken en vesten mee! Op het dak is een mooi zonneterras aangelegd met jaccuzi en fitness ruimte. Het water van het jaccuzi en het zwembad is helaas niet extra verwarmd. Dit vond ik een groot nadeel. Op Sal zijn leuke restaurantjes. Echter de menukaart is bijna overal hetzelfde. Als je vegetariër bent is het lastig. Een Irisch pub aan het strand vonden wij de beste keus wat dat betreft. Op Sal is nauwelijks wat te zien of te beleven. Ga je voor een weekje uitrusten is het prima vertoeven.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top tijd gehad!

K. van Rijn
      18-11-2018

Om alleen aan het zwembad te liggen zit je bij Pontao niet goed, maar als je een centraal gelegen hotel zoekt wat schoon en netjes is zit ie hier zeker goed! Het ontbijt was simpel, maar prima. Iedere dag een schone kamer en schone handdoeken. Kamer zag er netjes uit en zo ook de rest van het hotel. Prima gelegen wat betreft loopafstand naar het centrumpje en het strand. Sal is niet groot, een dag een auto huren en je ziet alle bezienswaardigheden. Ook absoluut de moeite waard om te doen! Huur vooral een Suzuki Jimny 4WD want dan kan je ook leuk off road! De verse vis zijn bij de restaurants niet aan te slepen, en echt heel lekker! Het vlees is ook wel ok, maar vis is zoveel beter.

Al met al een top vakantie op Sal!

leuk kleinschalig hotel

guy
      18-11-2018

Met 28 graden in november maar regelmatig stevige wind verbleven in hotel Pontao . Vriendelijk onthaal in goed Engels , kamer met zicht op de tuin , airco en koelkast en mooie inloopdouche . Als je laat een douche neemt is het water niet warm . Alle dagen wordt de kamer gepoetst en propere handdoeken . Ontbijt was basic maar zeker niet slecht . Wifi aan het onthaal goed , op de kamer wisselvallig . Hotel ligt op 5 minuten van pier en strand en de hoofdstraat met bars , roomijs , restaurantjes en supermarktje . Uitstap naar zoutmijn is een aanrader . Bijna overal met euro's kunnen betalen maar als je escudo's wil pinnen is er een maestro automaat achter de hoek .

Prima prijs/kwaliteit

Justine Raedschelders
      30-10-2018

Verwacht geen luxe resort, maar qua prijs-kwaliteitsverhouding een prima hotel! De ligging is perfect, rustig genoeg omdat je niet middenin het stadje zit, maar toch alles op loopafstand. Het diner is niet in buffetvorm, maar prima volgens Kaapverdische standaarden. Hoewel je na een week wel even genoeg tonijn gegeten hebt... :) Zwembad héééél rustig in september, kamer was groot en netjes, goede bedden. Nog een extra tip voor Sal: als je meer zoekt dan enkel een zon/zee/strandvakantie, is hier weinig te zien.

Gereisd Met partner in september 2018

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën
      • BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pontao in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pontao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.