Aparthotel Ponta Preta ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door A.

Simpel maar wel voldoende

A.
25-6-2017

In juni 2017 in aparthotel Ponta Preta verbleven. Wij verbleven in een kamer in het hoofdgebouw zonder zeezicht. We hadden geen balkon maar konden gebruikmaken van het ruime terras. De kamer is erg basic met alleen het nodige. Het appartement is erg ruim met een simpele keuken, fijne bedden. Wel vond ik de badkamer een minpunt: hij was verouderd en ik had hem toch graag wat schoner gezien. De kakkerlak die ik er ontdekte hielp er ook niet echt aan mee, hoewel dat natuurlijk niet altijd te voorkomen is in zo'n land. De service is prima, het personeel staat je netjes te woord. Je kamer word maar om de 4 dagen schoongemaakt en een 'handdoekverversing' dus je zal zuinig moeten doen met je handdoeken of aan het personeel vragen voor een extra reinigingsbeurt. Als je met weinig verwachting op vakantie gaat, is dit een prima accomodatie