Aparthotel Ponta Preta ***

Review geschreven door Emma

Aanrader!

Emma,
9-8-2016

Een mooi en ruim appartement (wij waren met twee personen) met goede faciliteiten voor koken. Buiten het appartement heb je ook nog een tafeltje,dus je kunt zowel lekker binnen als buiten eten.

De koelkast is groot en er is een mooie diepvries aanwezig, 's nachts het water invriezen en je hebt de rest van de dag lekker koeldrinken.

Goede service binnen het appartement, de klusjesmannen staan je direct te hulp wanneer nodig en lossen het eventuele probleem (ons licht deed niet op terras) op.

Wij hadden alleen logies, dus geen ontbijt, maar er zijn veel kleine supermarktjes dicht in de buurt van het appartement waar je elke dag vers brood halen kunt.

De ligging van het appartement is goed. Het ligt wat rustig maar je bent zo op het mooie strand of tussen de winkeltjes in Sal.

Sal biedt meerdere leuke eetgelegenheden. Tenzij het is om financiële reden, anders raden wij All Inclusive af! Zonde!

Er werd twee keer per week schoongemaakt, dan kregen wij ook nieuwe lakens en handdoeken.