Aparthotel Ponta Preta ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Boeli

redelijk en boven onze verwachting

Boeli,
14-12-2015

Minder was de aankleding en uitrusting van de overigens ruime appartementen. Bedden vonden wij goed.

Wij verbleven in gebouw 2. Goed was de aanwezigheid van kleine mercado's in de directe omgeving, zij verkopen's ochtends ook brood. De appartementen liggen op ong. 10 min. lopen van het centrum en het grote strand. BVN tv op de kamer. Wie gehecht is aan gratis WIFI kan in vele restaurants terecht. Ook is het mogelijk in vele restaurants te pinnen. Contant betalen kan met escudo's of euro's een combinatie van beide lukt ook. We hebben ons zeker niet onveilig gevoeld er was geen enkele reden voor. Aardige en behulpzame inwoners. Excursies goedkoper bij de locale touroperators. De receptie van Ponta Preta is behulpzaam en vriendelijk, wij mochten wat later uitchecken dan de officiele tijd van 10.00 uur.