Aparthotel Ponta Preta

8 reviews over Aparthotel Ponta Preta in het Nederlands

Eenvoudig maar goed

Karin
17-4-2018

Prima ontbijt, ruim appartement.

Super: zwemmen met haaien en de schildpadden

Rosalie
30-1-2018

Het lag heel dicht bij het strand en bij het centrum, maar een zwembad misten we wel op het heetst van de dag

Simpel maar wel voldoende

A.
25-6-2017

In juni 2017 in aparthotel Ponta Preta verbleven. Wij verbleven in een kamer in het hoofdgebouw zonder zeezicht. We hadden geen balkon maar konden gebruikmaken van het ruime terras. De kamer is erg basic met alleen het nodige. Het appartement is erg ruim met een simpele keuken, fijne bedden. Wel vond ik de badkamer een minpunt: hij was verouderd en ik had hem toch graag wat schoner gezien. De kakkerlak die ik er ontdekte hielp er ook niet echt aan mee, hoewel dat natuurlijk niet altijd te voorkomen is in zo'n land. De service is prima, het personeel staat je netjes te woord. Je kamer word maar om de 4 dagen schoongemaakt en een 'handdoekverversing' dus je zal zuinig moeten doen met je handdoeken of aan het personeel vragen voor een extra reinigingsbeurt. Als je met weinig verwachting op vakantie gaat, is dit een prima accomodatie

rustig en ruim apartement

m.g. borst
14-4-2017

ik miste een koffiezetapparaat

geweldige accomodatie

mg.borst
13-2-2017

ruim en schoon tussen de vriendelijke bevolking, geen massa toerisme, rustig met zeer behulpzaam personeel

Aangenaam verblijf

Gerard
    18-12-2016

Eind nov/begin dec. logeerden wij in Aparthotel Ponta Preta. In het 2e gebouw op een rustige locatie, een ruim 2 kamer appartement met ruim balkon. Ramen en deuren van kunststof en voorzien van dubbelglas. In gesloten toestand met de airco aan absoluut geen lawaai van buiten. Badkamer enigzins verouderd maar schoon, evenals de rest vh appartement. Er komt geen oranje water meer uit de kraan. Maar drinkwater halen we toch liever in 5L flessen bij de mercado Lemebedje, een fris ogende winkel niet ver van ons verblijf. Ook hebben zij 's morgens verse broodjes. Ze hebben daar zelfs kaas. Vindt je nergens anders. Neem ook een handdoek mee, slechts eenmaal per 4 dagen is er verschoning. Het ruime balkon, voorzien van een tuinstoelenset, biedt een heerlijk plek in de zon of 's avonds in de koelte. De bedden lagen goed. Goede kwaliteit. Prima geslapen. Wij zaten op de 1e verdieping, prima, maar 2e en 3e verdieping met zeezicht lijken mij nog beter. Het 2e gebouw maakt deel uit van een wijk met lokale bevolking. De begane grond heeft honden, en die blaffen af en toe. Niet 's nachts, maar zijn nodig tegen ongewenst bezoek. Avondeten kan oa bij Columbus, maar wel erg veel fast food. Westerse toerist gericht. Recht tegenover Ponta Preta is een bijzonder aardig restaurant, Archipelago, met een fantastische keuken couleur locale, incl. een uurtje muziek van Afrikaanse drums. Vraag eens om de carpaccio van tonijn. Geweldig. In de 2 hoofdstraatjes zitten ook veel resto's, maar erg druk en lawaaiig. Heerlijke vakantie gehad, maar 1 week is genoeg. Voor een langer verblijf biedt het eiland Sal ons te weinig. Kan het wel aanbevelen.

Aanrader!

Emma
    9-8-2016

Een mooi en ruim appartement (wij waren met twee personen) met goede faciliteiten voor koken. Buiten het appartement heb je ook nog een tafeltje,dus je kunt zowel lekker binnen als buiten eten.

De koelkast is groot en er is een mooie diepvries aanwezig, 's nachts het water invriezen en je hebt de rest van de dag lekker koeldrinken.

Goede service binnen het appartement, de klusjesmannen staan je direct te hulp wanneer nodig en lossen het eventuele probleem (ons licht deed niet op terras) op.

Wij hadden alleen logies, dus geen ontbijt, maar er zijn veel kleine supermarktjes dicht in de buurt van het appartement waar je elke dag vers brood halen kunt.

De ligging van het appartement is goed. Het ligt wat rustig maar je bent zo op het mooie strand of tussen de winkeltjes in Sal.

Sal biedt meerdere leuke eetgelegenheden. Tenzij het is om financiële reden, anders raden wij All Inclusive af! Zonde!

Er werd twee keer per week schoongemaakt, dan kregen wij ook nieuwe lakens en handdoeken.

redelijk en boven onze verwachting

Boeli
    14-12-2015

Minder was de aankleding en uitrusting van de overigens ruime appartementen. Bedden vonden wij goed.

Wij verbleven in gebouw 2. Goed was de aanwezigheid van kleine mercado's in de directe omgeving, zij verkopen's ochtends ook brood. De appartementen liggen op ong. 10 min. lopen van het centrum en het grote strand. BVN tv op de kamer. Wie gehecht is aan gratis WIFI kan in vele restaurants terecht. Ook is het mogelijk in vele restaurants te pinnen. Contant betalen kan met escudo's of euro's een combinatie van beide lukt ook. We hebben ons zeker niet onveilig gevoeld er was geen enkele reden voor. Aardige en behulpzame inwoners. Excursies goedkoper bij de locale touroperators. De receptie van Ponta Preta is behulpzaam en vriendelijk, wij mochten wat later uitchecken dan de officiele tijd van 10.00 uur.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ponta Preta in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ponta Preta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.