Appartement Patio Antigo

5 reviews over Appartement Patio Antigo in het Nederlands

Echt nooit meer!

Jan
11-2-2018

Mooi appartement. Midden in het centrum

met als nadeel achter een discotheek met elke

avond kei en keiharde muziek van 11 tot soms 5 uur Bedden bij het zwembad

erg slecht. 1x per week schone handdoeken en

beddengoed. Beneden ons hebben ze ingebroken bij twee meisjes ,toen ze lagen te slapen en hebben ze hun geld en telefoons gestolen

dus voor ons echt geen tweede keer hier

Nooit meer

Loes
4-2-2018

Mijn zus en ik verbleven in een eenvoudige kamer in een appartement waarbij de meeste appartementen al werden bewoond door locale mensen.

Schimmel in gordijnen en op de muren, douchekop hing aan een touwtje, boiler lekte, per week 2 handdoeken per persoon.

Veel geluidsoverlast van de bewoners en spelende kinderen op de "patio", waar ons " balkon" op uitkeek, 1 dag geen water en stroom gehad.

Bij het zwembad 6 bedjes, waarvan 3 op instorten stonden.

De 2e nacht is via ons balkon ingebroken waarbij geld en telefoon gestolen. Toen overgegaan naar een ander hotel.

In patio antigo is in de korte tijd dat wij daar verbleven (1 week) nog 2x ingebroken via de balkondeur die niet voldoende is af te sluiten.

De receptie is van 9-12u 13.30-17u open, de receptionist is erg vriendelijk.

Mooi appartement, maar.....

Quercus
20-1-2018

Op zich is het een mooi, ruim appartement. Wat ons erg tegenviel was dat er geen stoelen waren waar je even lekker kon zitten alleen keukenstoelen en een bedbank die al 10 jaar aan vervanging toe was. Er was ook nauwelijks een balkon waar dan ook nog een muur van 1.65 m. omheen stond en geen buitenmeubels. Bovendien ondervonden wij veel geluidsoverlast van de andere, merendeel lokale, bewoners. Dichtslaan van deuren, harde conversaties, op de hal voetballende kinderen en blaffende en huilende honden. En dat alles tot in de kleine uurtjes. Voor ons nooit hier meer!

Overigens wel een allervriendelijkste dame bij de receptie, maar die kon aan onze klachten helaas weinig doen.

Fantastische plek

Karlijn
28-10-2017

Wij boekten een studio maar kregen een heel ruim 2 kamerappartement met 2 2persoonsbedden. Er lag een fles water in de koelkast bij aankomst, er was ruim voldoende servies en keukengerei om eventueel zelf te koken.

Het appartement was schoon en werd elke dag schoongemaakt. Handdoeken zijn aanwezig in het appartement, maar werden niet dagelijks verschoond. Wifi is tegen betaling in dit appartementencomplex, maar er zijn ruim voldoende plekken in de buurt waar gratis wifi is.

De ligging is perfect, het strand en heel veel restaurants en barretjes zijn om de hoek. Op veel plekken is 's avonds livemuziek, wat je in het appartement kunt horen. Zaterdag en zondag ging dit tot laat door, de rest van de week was het op een prima tijd afgelopen (rond 23u). Als je een lichte slaper bent kun je oordopjes meenemen.

Eenvoudig maar goed genoeg

Anna1961
27-5-2016

Het appartement (nr. 2.20) was schoon en modern. Airco prima. De douche liep alleen snel over en de handdouche viel uit elkaar, maar ach... Het leukste was dat we over (en in) de huizen aan de overkant van de steeg keken en verder over een groot deel van de wijk. We hadden elke avond live muziek van de muzikanten van het restaurant beneden (niet versterkt maar akoestisch), we konden vanaf ons balkon zo ongeveer het hele sociale leven van Sal volgen. Op het dak een klein zwembad waar je met een sleutel in kon. Het was laagseizoen dus overal rustig, wat de verkopers wel extra opdringerig maakte, maar ook dat was goed te doen.

1 dag een excursie gedaan, op prive basis, met prima chauffeur en Nederlands sprekende gids. Ze werken tevens bij lokaal bureau (groepsexcursies). Er is weinig te zien op Sal maar ik heb wel voor het eerst in mijn leven haaien in het wild gezien. Ze zwommen bijna tot aan je voeten (ongevaarlijk trouwens en anders werden ze wel afgeschrikt door de gekleurde Crocs die we aanmoesten). Internet hadden we niet maar gebruikten we op het terras van Chill Out.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Patio Antigo in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Patio Antigo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.