Hotel Oasis Belorizonte

7,3

18 reacties Hotel Oasis Belorizonte

Cola

E. Gommers, 6-2-2019
Wordt er ook èchte Coca Cola geschonken of alleen van die aangelengde nep cola (bij all inclusief)?

Kleding advies december

Sanne, 17-11-2018

Koelt het in december 's avonds erg af?

Is een lange broek en trui nodig?

Waterkoker

Patries, 9-1-2018
Weet iemand of er een waterkoker in de bungalow aanwezig is? Wij gaan met onze baby en zij drinkt flesvoeding. Er is een fleswarmer in de 24/7 bar maar ons meisje heeft vrij weinig geduld als ze honger heeft... Iemand nog tips voor op vakantie met een baby van 8 mnd (dit is onze 1e vakantie met een baby)
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis Belorizonte voor je op een rij gezet:

koffie zetten en pinnen

Conny, 1-10-2014

Kan iemand mij vertellen of er in de bungalowtjes een koffiezetapparaat of iets dergelijks aanwezig is?

Ik weet ondertussen dat je overal met euro's kunt betalen. Maar kun je ook euro's pinnen of moet je al je euro's meenemen?

Groet, Conny

cholera-stempel

Ria, 11-7-2014
Volgens reisorganisatie Neckermann is een cholera-stempel verplicht voor Kaapverdie, wie weet daar meer van af, is dat echt nodig, wordt daarop gecontroleerd? En overige inentingen?

Bungalow

tiqje, 3-3-2014
Stomme vraag, maar hebben de superieur bungalows een soort balkonnetje om 's ochtends lekker buiten te zitten ?
4 reacties

schilpadden excursie

Jessica, 14-2-2014

Iemand ervaring met de schilpadden excursie????

groetjes Jessica

Is het echt zo mooi

Marco-Brie, 5-2-2014

Is het echt zo mooi als op *** ? al aangemeld en ziet er goed uit op de foto`s

Wij gaan hier heen op vakantie tussen 12 en 20 februari 2014.

We zullen u op de hoogte houden hoe het ons is bevallen bij Oasis Atlantico Belorizonte.

Als u vragen heeft laat het dan weten. *** already signed up and looks good in the photo `s

We're here on holiday between 12 and 20 February 2014.

We will keep you informed how it is at Oasis Atlantico Belorizonte.

3 reacties

Snorkelen

Madelon, 27-1-2014
Kun je mooi snorkelen bij het hotel in de buurt?

beste plek

Els, 15-12-2013
Wij gaan in Januari naar dit hotel, weet iemand wel bungalow nummer het mooiste ligt,met zeezicht ?