Hotel Oasis Belorizonte

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°20°
Hotel Oasis Belorizonte
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis Belorizonte voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima voor weekje zon

R v zantwijk,
16-12-2018

Paar min puntjes tegenover paar pluspuntjes dus prima voor een weekje plat in de zon.

Kenmerken

107 reviews over Hotel Oasis Belorizonte in het Nederlands

Prima voor weekje zon

R v zantwijk,
16-12-2018

Matig qua eten en drinken

Cindy,
28-11-2018

Mooi zwembad, maar weinig ligbedden. Ruime schone kamer, wel verouderd badmeubilair.Prachtig strand en zee met leuke strandbar. Eten in de 3 restaurants was zalig maar het buffetrestaurant is zeer matig. En t rook er ook niet lekker. Te weinig terras stoelen voor iedereen. Heerlijke gratis caprinias maar de witte wijn was 4 dagen lang niet verkrijgbaar. Lange rijen bij de bar en alles constant in dunne plastic mini bekers. Ik vond het niet super geweldig qua hotel.

Fijne vakantie gehad!

Fagteh,
28-11-2018

Fijne vakantie gehad in een goed hotel, zeker qua prijs en kwaliteit verhouding. Superior bungalow is top! Super fijne regendouche. Ontbijt en lunch goed, diner wat minder. Zout is een must voor smaak. Drinken volop keus. Zwembaden en ligbedden prima. Wel vroeg badhanddoek halen want anders zijn ze weg... Enorm frustrerend maar zoals ze daar zeggen: no stress! Zee is waanzinnig mooi en die golven maken het mega leuk om erin te zwemmen. 1 dag een quad gehuurd en zelf op pad gegaan, 70 euro voor een dag. Echt een aanrader want je kan heel het eiland zelf gaan bekijken! 1 asfalt weg en voor de rest heerlijke zandwegen om op te crossen! Veel armoede te zien.. In Santa Maria en de rest van het eiland wordt veel gebouwd maar veel is ook kapot.. Soms best ff schrikken van hoe het er uit ziet. Vriendelijke mensen en geen moment onveilig gevoeld! Al met al echt fijn gehad! Redelijk wat bewolking maar dat is schijnbaar normaal voor in november.

Preisdaler

voor de tweede keer in hotel Belorizonte geweest en het was weer geweldig. een groot irritatie punt was het werk op het strand ze waren daar ons gehele verblijf bezig een waterput te boren. alleen op zondag was het stil.

Geweldig

Thea,
17-11-2018

Mooi resort lekker eten mooie schone bungalow wel de superior bungalow boeken net iets luxer en betere bedden ligging is super op 350 meter van het stadje Santa Maria Vlak bij de pier waar de vissers dagelijks om 11 uur met de vangst binnen komen geweldig om dit te zien ook ligt het resort direct aan het prachtige witte zand strand en de mooie oceaan voor exurcies boeken bij Ansul hij staat op de weg vanuit het hotel naar het strand goedkoop en geweldig super lieve jongens die je het hele eiland laten zien

Heerlijk relaxte vakantie gehad

Roderick,
13-11-2018

Schitterend gelegen resort. Wij zaten zelf in een bungalow met uitzicht op zee, maar je kunt ook kiezen voor een hotelkamer aan/ nabij het zwembad! Ontzettend schoon, elke dag kwamen ze schoonmaken, en zelfs het douchegordijn werd dagelijks vervangen. Qua eten was het standaardrestaurant niet geweldig maar je kon ook reserveren bij andere restaurants (oa italiaans en vis) en deze waren echt heerlijk. Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Leuke vakantie Zon zee en prachtig strand

Cobi muldet,
14-10-2018

Dat ze tekening houden

Met niet Sl te best eten

Volop eten dat wel

Maar vaak koud

Prima resort, geweldige locatie!

Merel,
7-10-2018

Prima resort, maar vooral geweldige plaats. Santa Maria is mooi en super gezellig! Mensen zijn vriendelijk en doen er alles aan om jou vakantie geweldig te maken.

Het resort was prima. Eten op buffet vaak het zelfde, maar wel lekker! Toch raad ik aan om geen avondeten inclusief te boeken! In de buurt zijn hele leuke eet gelegenheden voor een goedkope prijs! Per week mag je 3x al a carte eten, maar 1x hiervan is alsnog buffet en de andere 2 zijn vastgestelde menu’s...

De kamer heeft alles wat je nodig hebt, onze douchekuip was stuk.. helaas duurde het 3 dagen en 4 telefoontjes om ons naar een andere kamer te verhuizen. Ook waren de handdoeken snel op bij het zwembad en duurde t ruim 2 uur voor je nieuwe kan halen.

Het personeel is erg vriendelijk, maar spreken niet goed engels. Snel cursus portugees is aangeraden als je naar kaap verdië gaat!

Kortom een heerlijke vakantie!!! Vooral de bar in het zwembad en de massages!

Een ontzettend mooi complex, met hotelkamers en vakantiebungalows. Mooie opzet, gezellog park met 3 ruime zwembaden. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De all in formule was goed, ontbijt was prima volldoende keus. Wat de lunch betreft was er eidere dag voldoende variatie in de gerechten voor iwder wat wils zeg maar. Het avondeten daarentegen, varieerde in de grote eetzaal van goed tot matig. Bij drukte waren er veel gerechten, leeg of lauw, dat was erg jammer. Er was wel aanbod om 3 andwere restaurants te eten door middel van coupons, bij aankomst in te vullen. Daar kon je op bepaalde dagen in de week terecht. Een keer was het italiaans restuarant,, andere keer een 3 gangen menu. En in het restaurant op het strand een heweldig menu met vooral verse vis van de grill, uitstekend! Vooral de strand locatie waar je ook o verdag terecht kan v oor een hapje en een drankje maakt de vakantie compleet. Leuke dj erbij , super !

Goed hotel

Silvia,
15-3-2018

Lekker eten, vriendelijk personeel in restaurant en bars. Aan receptie iets minder. Zwembad elke dag gecontroleerd door personeel. Proper. Juist een tip naar hotel toe, op het terras van restaurants een rookvrije zone maken. Niet leuk als je bij het ontbijt een sigaret smaakje binnen krijgt van het tafeltje naast je. In het algemeen een goede vakantie gehad!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis Belorizonte in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis Belorizonte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.