Hotel Morabeza

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.1Fantastisch

• Animatie

26 reviews over Hotel Morabeza

• 8Wendy Janssen26-09-2017

Super hotel

Wij zijn juist terug van een super relaxte vakantie. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Eten top! Wij gaan zeker terug

Gereisd met partner in september 2017

• 6Nick728-04-2015

Renovatie nodig

Vermodernisering is hier noodzakelijk.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 8R. de Cocq26-03-2014

Prima hotel

Rustig Hotel direct aan zee vlak bij centrum St. Maria. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in maart 2014

• 5Van Eyndt Chris15-04-2013

Teleurstellend

Ongezellig en cool hotel, het eten buiten het ontbijt slecht . Prijs kwaliteit zeker niet meer van deze tijd, het personeel moet dringend worden bijgeschoold en vooral leren lachen. Eetruimte in HB zeer ongezellig en cool. Groot gebrek aan afwisseling en zelfs BBQ verknoeien ze. Het is ook de gewoonte daar om 3 gangen op 30 min te verorberen. Ontbijten doe je altijd buiten dus neem voldoende dikke truien mee dit omwille van de wind. 27 graden voelt 19 graden aan. Op het eiland is niets te zien en ze moeten nog veel leren. Er is heel veel opbouw te zien maar structuur is ver te zoeken. Aanrader is de tonijn Bij Patrick en Vera heerlijk en het personeel kan lachen. Ook die zoutmijn en het vissersdorp is niet de moeite. Wij komen niet meer terug! Onze kamer junior master was wal ok , maar daar betaalde we dan ook de nodige € voor.

Gereisd met partner in april 2013

• 9Rob van Dipten30-01-2013

Ik kom terug!

Een hotels met zo'n 90 kamers en 30 suites geeft een gezellige sfeer maar ook ruimte en rust. Personeel is behulpzaam en vriendelijk, geen robots zoals je dat uit Spanje kent. Contacten zijn snel gemaakt tussen de toeristen onderling en ook het personeel kent je al vrij direct dus ook je wensen en gewoonten. Als je wilt kun je elke dag allerhande vis eten. Voor een rolstoel goed toegankelijk alhoewel de straten in het dorp Santa Maria wel wat hobbelen. Bijzonder vriendelijke bevolking. Prijzen eten bij restaurants aangenaam laag, drank dan weer wat aan de dure kant.

Gereisd met partner in januari 2013

• 7Sandra12-11-2012

Topligging en ruime mooie kamers

Uitstekende ligging vlakbij centrum Santa Maria. Ruime mooie kamer met badkamer (gardenroom). Rustig zwembad = kinderzwembad in de hoek gelegen, druk zwembad = diep zwembad aan het restaurant gelegen. Alles top, behalve ontbijt, alle dagen hetzelfde, weinig keuze. Petit-déjeuner = 3 gangen diner die je kunt bijboeken. Op voorhand is duurder (€ 27,50pp) dan ter plaatse (€ 26pp). Fijne gerechten, maar weinig, dus niet voor grote eters! Wij hebben lekkerder gegeten in het dorp bij de locals. Dagkamer bij vertrek kost toch ook € 75 wat we wel veel vonden, maar praktisch bij laat vertrek.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Elie & Carine09-12-2011

Mooi

We verbleven hier 5 nachten na eerst 4 andere eilanden te hebben bezocht. Mooi hotel en prachtig gelegen. Vooral badkamer is subliem. De eerste 3 avonden was het eten superlekker. De volgende 2 was de kwaliteit stukken minder!! Hopelijk was dit toeval. Veel langer dan een week zagen wij ons daar evenwel niet te verblijven. Tenzij je enkel houdt van strand, zwembad en zon. Verder is er op eiland weinig te beleven. Als je er twee volle dagen rondloopt heb je het gezien. Niettegenstaande de 120 kamers is het er de ganse dag door heel rustig. (althans deze periode).

Gereisd met partner in november 2011

• 8H. Martini25-06-2011

Tophotel

Aan het witte zandstrand en vlakbij de pier. Sfeervol hotel met zeer goede restaurants. voor de visliefhebber, bestel hier zeker de dagverse tonijn. Elke dag Happy Hour en enkele malen p.w. live optreden. De bijbehorende strandtent is overdag altijd gezellig

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Sibylle Ackaert31-07-2010

Excellent

Super hotel, fantastische service en een outstanding ligging op het strand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7ria28-12-2009

leuk ideaal gelegen hotel

Morabeza is een leuk sfeervol hotel, dat ideaal gelegen is aan het strand en aan de rand van Santa Maria. Onze kamer was heerlijk ruim en schoon. Het bed was voor ons als lange Hollanders aan de korte (en smalle) kant, maar verder wel ok. Het ontbijt was prima. Het eten in het standaard restaurant niks bijzonders. Fijn was dat er een medewerker was die als welkomstservice de bijzonderheden van het hotel en het eiland vertelde. Ook kon je daar later terecht voor al je vragen. De bediening was vriendelijk (zoals trouwens overal op Kaapverdie).

Gereisd met partner in december 2009

Hotel Morabeza info