Hotel Melia Tortuga Beach Resort & Spa *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door D Renes

Bij lange na geen 4 sterren waardig!

D Renes,
18-7-2018

Het appartement was niet goed, veel gebreken, een keuken zonder gerei, niet schoon, slechte bedden, gedateerde meubelen. Het uitzicht was bedroevend aan de rand van het resort uitkijkend op het onderhoudshuisje van het personeel.

De tuinen worden besproeid met water wat ruikt naar urine, vooral als de zon doorkomt een zeer penetrante lucht.

Het eten is zeker geen 5 sterren waardig, veel van hetzelfde en vet eten.

Voor kleine kinderen is er niets te doen. Geen speeltuin te vinden op het resort, de kids club is niet geschikt voor kleine kinderen.

Het strand is prima, je moet echter wel een stuk lopen om de zee daadwerkelijk in te kunnen. Op het strand staan ook "luxe" bedden hiervoor moet flink betaald worden. Zelfs in februari hebben ze die bedden liever leeg dan geen geld te vangen.

De prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken.