Hotel Melia Tortuga Beach Resort & Spa

Hotel aan zeeWeer vandaag25°19°
Hotel Melia Tortuga Beach Resort & Spa
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Tortuga Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

88 reviews over Hotel Melia Tortuga Beach Resort & Spa in het Nederlands

Nooit meer!

Gary, 14-4-2018

Dit hotel is alles behalve 5 sterrenwaardig! De kamers hebben een vlinterdun laken als deken, er hangen er oude gerafelde handdoeken in de badkamers en de WIFI doet het niet op de kamers. In de lobby/ algemene ruimtes is de WIFI ook slecht! Het ergste nog is het eten in het resort! Alles staat in bakken te prutten, fruit allemaal uit blik en men kan daar zelfs een gebakken eitje verkloten. Dit hotel is zeker niet aan te raden!

Vreselijk

Bosschieter, 11-4-2018

Appartementen groot paar keer kakkerlakken gehad geen badlakens niet genoeg bedjes bij zwembad en strand gym alles kapot daar word helemaal niet schoongemaakt dit resort is absoluut geen 5 sterren waard zijn voor de vierde keer naar kaapverdie geweest dit nog nooit meegemaakt smorend gingen wij om 8 uur ontbijten geen koffiekopjes geen bestek je moest alle tafels af om alles bij elkaar te zoeken een klein brood roostertje gingen 2 boterhammen in voor zoveel mensen ongelooflijk overal vuil op het park handdoekje leggen wij hebben 4500 euro betaald voor 3 personen voor 10 dagen dit was het totaal niet waard personeel was over het algemeen vriendelijk zijn in januari in melia Lana geweest super alles netjes en super goed denk dat er een nieuw manegment moet komen in melia tortuga die alles opnieuw gaat sturen zowel kwa netheid eten sturing personeel nooit meer naar dit park

Ligging t.o.v. Santa Maria is net te er voor te lopen. Maar op he resort is niet zoveel te doen voor volwassenen, anders dan aan strand of zwembad liggen. De eetgelegenheid is een soor 'vreetfabriek'. Zeer grootschalig, zeer rumoerig. Het personeel is onvriendelijk en niet echt behulpzaam.

Capaciteitsproblemen...

Rob, 19-11-2017

Dit resort is mooi aangelegd, heeft leuke zwembaden en een prima kidsclub. De huisjes zijn prima en ruim opgezet. Jammer dat er in de omgeving werkelijk niks te doen is.

Het is in principe all-inclusive, maar de wijn die je daarbij krijgt is echt niet te drinken. Als je een beetje normaal wijn wil dan ben je meteen veel geld kwijt.

Er zijn grote capaciteitsproblemen op diverse punten:

- Te weinig ligbedden bij het zwembad; je moet om 7:00 je handdoek hebben liggen anders heb je pech

- Restaurant zat vaak vol (ook het hoofdrestaurant) en regelmatig was er vanalles op of waren bijv de drank en ijsmachines kapot.

- Je moest vaak lang wachten bij de bar als je wat te drinken wilde halen

- We moesten vaak bellen om het huisje te laten schoonmaken als dat tegen het einde van de dag nog steeds niet gebeurd was

- Regelmatig geen schone handdoeken beschikbaar voor aan het zwembad

- De fitness ruimte is al beperkt en daar bovenop waren 3 van de 5 cardio apparaten kapot.

Kortom: wij gaan er nooit meer naar toe!

Het is een Caribisch Paradijs voor jong en oud!

Afke van Dalsem, 30-6-2017

We hebben als jong gezin echt genoten bij dit hotel, alles was werkelijk prachtig en het eten was heerlijk, zelfs sushi en champagne op het 🌊 strand! We hebben genoten en gaan zeker weer terug met onze dochter van 9! Heaven On Earth 🌏! ❤️🙏🏽❤️liefs, Afke van Dalsem

Geweldige vacantie gehad

Sabine Jansen, 11-4-2017

hele accommodatie

kleinschalige appartementen en villa s met leuke straatjes en mooie aangelegde tuinen.

Net een klein dorp ,wel luxe met 4 zwembaden.

Genoeg bedjes om op te liggen.

Een minpuntje ik mis de windschermen op het strand.

Relaxen!

Heuvels, 31-10-2016

Naar onze mening een prima hotel!

positief: heerlijk klimaat zowel dag en avond aangename temperatuur, genoeg keuze qua eten en restaurants op het resort, vriendelijk personeel, schone kamers, zwembad groot genoeg en omgeving erg netjes, eten smaakte lekker vooral in restaurant aqua, ze zijn royaal met alcohol in mixdrankjes.

negatief: handdoeken leggen!!! om 8u morgens geen bedje meer vrij en geen mens in het zwembad te zien. vreselijk irritant!, slechte animatie 's avonds en niet genoeg zitplaatsen tijdens deze 'shows', eten in restaurant grill bij strand niet goed, in appartement zat een keuken zonder inventaris?, overdag geen entertainment of animatie voor (pre)pubers.

Het eiland Sal biedt niet veel bezienswaardigheden, het is er vooral heerlijk relaxen en van het aangename weer genieten. We hebben een eilandtour gedaan met lokaal bureau, en dat was erg leuk.

Al met al een prima vakantie gehad, maar we weten ook zeker dat we niet meer naar dit hotel teruggaan. Prijs/kwaliteit klopte niet helemaal....

Weer en klimaat prachtig, hotel viel tegen

Horio, 22-10-2016

Puur gebaseerd op het hotel:

Kamers zijn ruim en worden elke dag schoongemaakt. Helaas wel wschimmel in een van de badkamers en er zaten veel doodgeslagen ongedierte op de muren.

Zwembad is ruim en er wordt zorg besteed aan de onderhoud daarvan. Elke ochtend zie je personeel in de weer om alles weer spik en span te maken. Jammer is dat als je bij het zwembad wil vertoeven je wel op tijd moet zijn. Kom je na 09:00 dan is de kans op een plekje erg klein. Dit vanwege het feit dat mensen bedjes reserveren ondanks dat dit niet is toegestaan.

Op het strand is het rustiger dan bij het zwembad. Hier zijn ook bedjes en parasols waar gebruik van gemaakt kan worden. Zwemmen in die zee was toen wij er waren lastig dit vanwege de sterke stroming,deining en rotsen. Als je circa 1000 meter richting Santa Maria loopt, via het strand, kom je op en prachtig zandstrand terecht waar je goed kam zwemmen.

Annimatie was slecht. Het was eentonig en kwam niet altijd overeen met wat er in het programma stond. Daarnaast stond de muziek oorverdovend hard bij de plaza, wat niet prettig was.

Eten kan beter. Er was weinig variatie, maar het was wel warm.

Helaas hebben wij een voedselvergiftiging opgelopen en wij waren niet de enigen. Meerder mensen die daar waren hadden hier last van en zelfs de reisleiding adviseerde om niet bij het strand te gaan eten.

Het personeel is zeer vriendelijk en doet alles om je vakantie zo goed mogelijk te laten verlopen.

Al met al een lekkere vakantie gehad. Het weer en klimaat waren prachtig, maar het hotel kan beter.

Prachtig!

Nancy, 21-10-2016

Voor de 2e keer geweest en weer super genoten. Mooi groot resort en altijd top weer. medewerkers altijd vrolijk en niets is teveel. Restaurant Aqua was onze favoriet. Voornamelijk door junior die ons hart vorig jaar al gestolen had. Wat een topper!

Geweldig

Fred, 9-10-2016

Prachtige resort

Vriendelijke personeel en schone appartement elke dag schone handdoeken

Voor 3 europ zit je in Santa Maria met de taxi waar je heerlijk en gezellig voor weinig kunt eten s'avonds

Zeker nog eens terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Tortuga Beach Resort & Spa in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Tortuga Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melia Tortuga Beach Resort & Spa scoort een 7.53 uit 10 op basis van 96 reviews.