Hotel Melia Tortuga Beach Resort & Spa

Hotel aan zeeWeer vandaag29°21°
Hotel Melia Tortuga Beach Resort & Spa
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Tortuga Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

92 reviews over Hotel Melia Tortuga Beach Resort & Spa in het Nederlands

ik wil terug

Stephanie
18-11-2018

Heerlijk hotel ruime kamers goede restaurants. Kunt bij het strand niet direct de zee in dat is jammer. zwembaden zijn prima en het personeel is zeer vriendelijk. Mooi opgezet resort

Bij lange na geen 4 sterren waardig!

D Renes
18-7-2018

Het appartement was niet goed, veel gebreken, een keuken zonder gerei, niet schoon, slechte bedden, gedateerde meubelen. Het uitzicht was bedroevend aan de rand van het resort uitkijkend op het onderhoudshuisje van het personeel.

De tuinen worden besproeid met water wat ruikt naar urine, vooral als de zon doorkomt een zeer penetrante lucht.

Het eten is zeker geen 5 sterren waardig, veel van hetzelfde en vet eten.

Voor kleine kinderen is er niets te doen. Geen speeltuin te vinden op het resort, de kids club is niet geschikt voor kleine kinderen.

Het strand is prima, je moet echter wel een stuk lopen om de zee daadwerkelijk in te kunnen. Op het strand staan ook "luxe" bedden hiervoor moet flink betaald worden. Zelfs in februari hebben ze die bedden liever leeg dan geen geld te vangen.

De prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken.

Anoniem
2-5-2018

Verzorgd, gezellig, leuk, etc.

Geweldig genoten!

Annemieke
23-4-2018

Heerlijke ruime kamer (eigenlijk meer een appartement), zeer vriendelijk personeel en leuke animatie. Voor ieder wat wils. Fijne service vanaf aankomst. Heerlijk eten en ontzettend leuke koks bij de live cooking delen. Wij zijn 12 dagen geweest en leerden het personeel een beetje kennen. Fijne vakantie!

Het buffet liet variërende gerechten zien en per avond een soort thema. Nadeel van buffetrestaurant blijft dat eten soms afkoelt.

Nooit meer!

Gary
14-4-2018

Dit hotel is alles behalve 5 sterrenwaardig! De kamers hebben een vlinterdun laken als deken, er hangen er oude gerafelde handdoeken in de badkamers en de WIFI doet het niet op de kamers. In de lobby/ algemene ruimtes is de WIFI ook slecht! Het ergste nog is het eten in het resort! Alles staat in bakken te prutten, fruit allemaal uit blik en men kan daar zelfs een gebakken eitje verkloten. Dit hotel is zeker niet aan te raden!

Vreselijk

Bosschieter
11-4-2018

Appartementen groot paar keer kakkerlakken gehad geen badlakens niet genoeg bedjes bij zwembad en strand gym alles kapot daar word helemaal niet schoongemaakt dit resort is absoluut geen 5 sterren waard zijn voor de vierde keer naar kaapverdie geweest dit nog nooit meegemaakt smorend gingen wij om 8 uur ontbijten geen koffiekopjes geen bestek je moest alle tafels af om alles bij elkaar te zoeken een klein brood roostertje gingen 2 boterhammen in voor zoveel mensen ongelooflijk overal vuil op het park handdoekje leggen wij hebben 4500 euro betaald voor 3 personen voor 10 dagen dit was het totaal niet waard personeel was over het algemeen vriendelijk zijn in januari in melia Lana geweest super alles netjes en super goed denk dat er een nieuw manegment moet komen in melia tortuga die alles opnieuw gaat sturen zowel kwa netheid eten sturing personeel nooit meer naar dit park

Ligging t.o.v. Santa Maria is net te er voor te lopen. Maar op he resort is niet zoveel te doen voor volwassenen, anders dan aan strand of zwembad liggen. De eetgelegenheid is een soor 'vreetfabriek'. Zeer grootschalig, zeer rumoerig. Het personeel is onvriendelijk en niet echt behulpzaam.

Capaciteitsproblemen...

Rob
19-11-2017

Dit resort is mooi aangelegd, heeft leuke zwembaden en een prima kidsclub. De huisjes zijn prima en ruim opgezet. Jammer dat er in de omgeving werkelijk niks te doen is.

Het is in principe all-inclusive, maar de wijn die je daarbij krijgt is echt niet te drinken. Als je een beetje normaal wijn wil dan ben je meteen veel geld kwijt.

Er zijn grote capaciteitsproblemen op diverse punten:

- Te weinig ligbedden bij het zwembad; je moet om 7:00 je handdoek hebben liggen anders heb je pech

- Restaurant zat vaak vol (ook het hoofdrestaurant) en regelmatig was er vanalles op of waren bijv de drank en ijsmachines kapot.

- Je moest vaak lang wachten bij de bar als je wat te drinken wilde halen

- We moesten vaak bellen om het huisje te laten schoonmaken als dat tegen het einde van de dag nog steeds niet gebeurd was

- Regelmatig geen schone handdoeken beschikbaar voor aan het zwembad

- De fitness ruimte is al beperkt en daar bovenop waren 3 van de 5 cardio apparaten kapot.

Kortom: wij gaan er nooit meer naar toe!

Het is een Caribisch Paradijs voor jong en oud!

Afke van Dalsem
30-6-2017

We hebben als jong gezin echt genoten bij dit hotel, alles was werkelijk prachtig en het eten was heerlijk, zelfs sushi en champagne op het 🌊 strand! We hebben genoten en gaan zeker weer terug met onze dochter van 9! Heaven On Earth 🌏! ❤️🙏🏽❤️liefs, Afke van Dalsem

Geweldige vacantie gehad

Sabine Jansen
11-4-2017

hele accommodatie

kleinschalige appartementen en villa s met leuke straatjes en mooie aangelegde tuinen.

Net een klein dorp ,wel luxe met 4 zwembaden.

Genoeg bedjes om op te liggen.

Een minpuntje ik mis de windschermen op het strand.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Tortuga Beach Resort & Spa in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Tortuga Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.