Hotel Melia Dunas

Hotel Melia Dunas
7,7

18 tips over Hotel Melia Dunas

dankouwenhoven, 21-7-2015
Ga tussen 10:00 en 11:00 uur kijken op de steiger in Santa Maria als de grote tonijnen en 2 meter lange zwaardvissen van boord gaan en schoongemaakt worden waar je bij staat. Zondag niet.
Inge, 12-4-2015
Strandwandelingen zijn niet te doen; het strand op de vloedlijn loopt scheef en het is mul zand met rotsen. Taxi naar Santa Maria overdag EUR 3,00 per taxi, 's avonds EUR 4,00.
RvD, 7-3-2015
Neem wasknijpers mee om je badlaken vast te maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Dunas voor je op een rij gezet:

Jolanda, 23-2-2015
Als je daar bent doe een eilandtour is een halve dag maar dan heb he wel alle hoogte punten gezien is leuk om te doen
Bert en Betty, 13-2-2015
Doe de eiland tour via de reisleiding die dan ook Nederlands spreekt.
Joris_meersman, 11-2-2015
Het hotel zou kunnen kussens voorzien op alle ligstoelen. Het zwembadwater is ook vrij koud. Als je de eilandtour doet voorzie je van snoep, koekjes of iets nuttigs. Je gaat langs dorpjes waar kindjes wonen in barakken die je heel dankbaar gaan zijn.

Ruud_24, 9-2-2015

Vraag om een kamer dichtbij receptie of boulevard, dan heb je alles op loopafstand.

Eilandtrip geeft in halve dag goed beeld van alle hoogtepunten op het eiland.

gerda_moyaert, 9-2-2015
Een tour rond het eiland Sal is een aanrader. Ga s'morgens ook eens naar de pier in Santa Maria (gratis shuttle). Het resort is absoluut aan te bevelen. Let wel dat er hoge golven zijn aan het strand , ideaal voor de surfers, maar voor de kinderen is er kinderpret genoeg in het resort. Wil je dat tikkeltje méér, kies dan de 'level'. Er is een aparte check-in, een aparte ontbijtruimte en een gezellig strandterras met bediening. Waar wacht je nog op?
Baert, 5-2-2015

Een goede tip is breng genoeg warme kledij mee

S morgens en 's avond is het wel fris door de wind

Marjon, 18-1-2015

Heerlijk resort voor een echte zonvakantie zonder veel verwachtingen van het eiland zelf. Ik zou dit zelf maximaal 10 dagen boeken.

Santa Maria is een heel leuk dorpje en een leuk uitstapje met het strand daar.

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Dunas voor je op een rij gezet: