Hotel Melia Dunas

7,7

104 reviews over Hotel Melia Dunas in het Nederlands

Fantastisch hotel

Kim Laruelle, 24-2-2018

1ste keer in Kaapverdië. Periode februari 2018. Groot hotel. Wij logeerden in Melia Dunas. Zijn 2 hotels nl Melia en Sol. Melia heeft veel winkels, kapper, ijssalon, vele lekkers restaurants, fotograaf, bars. Eten is heel lekker. Nadeel het water van het zwembad is ijskoud. Gratis handdoeken service en gratis Wifi. Strand is zeer dichtbij met gratis ligbedden. Echt een zeer goed hotel. Wij gaan nog eens terug.

Vondt het een tegenvaller

Fam de zeeuw, 17-2-2018

Wat ons tegenviel dat het zwembad enorm koud is nu hadden we ook niet al te best weer afgelopen week , dat men zeg dat het altijd zonnig is Kaapverdië is dus niet waar. En je hebt echt een verwarmd zwembad nodig . Kamer was groot en ongezellig . En wat een groot minpunt is en vooral onduidelijk is dat je je niet overal je drankje kon halen bij de ene zwembad wel en bij het strand weer niet kijk al inclusieve moet je overal je drankje kunnen pakken maar nu kon je daar weer extra bandjes bij kopen . En als je level had dan werd je weer anders behandeld beetje overdreven allemaal op een en dezelfde park zoveel onderscheid te maken .Voor de rest het park ziet er goed en schoon uit beetje te groot en te weinig bezet . Zal denk met nieuwe regels nog minder worden veel mensen gesproken die niet meer terug gaan . De mensen die er werken zijn heel behulpzaam en hebben deze regels ook niet verzonnen .

supertof

Annick, 12-1-2018

Ik vond heel het hotel goed en alle accomondaties en verzorging maar de etenstijden kunnen beter.

Tegenvaller

Martin, 27-10-2017

We reizen veel over de wereld maar dit hotel is het niet waard voor je geld!

Wel goed: lekker weer, piraten zwembad, desinfecterend gel bij aankomst buffet,

Niet goed: Ongezelligheid. Te groot opgezet, Men met (te) veel gekleurde bandjes: rood, zwart, geel -> onduidelijkheid bij de gasten -> verdeeldheid, Piraten zwembad niet open tijdens buffet en ouders mogen niet mee, Open riool(lucht), Koffie liefhebbers opgelet, ECHTE koffie bij Odessy gaat pas om 10:00 open!, Jus Orange en appelsap veel te zoet uit de automaat, Geen vriendelijke lach van de bediening alsof ze gekweld zijn, (meer zwangere) meiden in de bediening -> contactarm, Buffet/dinner op de Engelsen gericht

-> veel vette hap, Amper plek na 18:30 uur, Savonds live muziek -> amateur, Diverse restaurants reserveren verplicht -> waarom? All-incl?, Geen winkeltjes om af te struinen, Geen (kleine) supermarkt aanwezig om eventueel iets anders te snacken,

Niet voor herhaling vatbaar

E, 21-7-2017

Verblijf Melia Dunas. Eerste indruk was positief; mooie zwembaden, ruim park. Pluspunt van 'The 'Level' vonden wij dat er eigen zwembad is voor the level gasten met bediening. Aangezien het in de zomer laagseizoen is, is het heel rustig daar en dus altijd plek. Service bij Level zwembad is goed en vriendelijk. Eten is redelijk, bij restaurant Sahel erg lekker, buffet bij Atlantis wisselend. Andere twee restaurants (i.e. Rancho en Aqua) teleurstellend. The Level kamers liggen in hoofdgebouw boven restaurants en een club, waardoor je altijd tot ongeveer 12 uur of later muziek hoort in de kamer, zelf met ramen helemaal dicht,, wat heel erg storend is. Ik zou om deze reden nooit terug willen naar dit resort. Nieuwe kamer zat weer aan dezelfde kant (zwembadkant) waardoor het probleem nog steeds niet was opgelost. Personeel reageert non chalant, alsof het heel normaal is om altijd tot laat op te blijven. Heel jammer. Geen succes dit hotel.

Mooi

Veerle, 13-7-2017

Het hotel is gelegen op een heel groot domein. Wij zaten in de Melia dunas resort beach. Is iets aangenamer dan de Melia sol. Je mag wel van alle zwembaden gebruik maken in de som dunas. Melia beach resort is azn het strand gelegen en daardoor leuker. Ook ern hippe strandbad daar met loungezetels. Daar mogen de gasten van de s dunas niet komen, tenzij ze de drankjes betalen. De cava en de mohito is daar subliem lekker. De 2 a la carte restaurants zijn ook lekker. En de 2 restaurants waar je kan gaan eten zijn allebei met zicht op het strand en hebben geen al te grote buffetten maar wat er ligt is steeds lekker en je kan daar iedere keer a la carte ook eten als je wilt. Voorts mooi resort, je moet niet je handdoekje leggen om een zetel te bemachtigen , altijd plaats. Ook aan het strand. Uitstappen boeken bij de locale / te vinden aan het strand- en niet bij de reisorganisatie. Is veel te duur. Voor herhaling vatbaar maar een dag of 10 is voldoende.

Luxe hotel

Leny, 30-6-2017

Resort is erg luxe, veel zwembaden met genoeg ligstoelen, vriendelijk personeel

Niet meer!!

LeoA, 25-5-2017

The Level. Dit is een klasse systeem waardoor je van een aantal voorzieningen niet mag gebruiken, b.v. een drankje aan het strand kun je niet krijgen. bepaalde restaurants of zwembad mag je alleen langs lopen. Daarnaast is dit slecht aangegeven op de touroperator site, prijs en wat nu het verschil is kun je niet terugvinden. Let op 35 euro ppp voor ons een meerprijs van 560, euro!!

Op het hele terrein grote putten waar steeds een rioollucht uitkomt, heel onsmakelijk als je zit te eten.

De kamer zou om 1400 klaar zijn echter zonder verdere verklaring of excuus werden we verzocht om te wachten tot 1500.

Versleten strandlakens, diverse gaten.

De hele dag het geluid van bouwwerkzaamheden, van graafmachine tot breekhamers op het strand.

Ratten, hebben daar de vrijheid, tijdens het drinken in de Gabi Beach hebben we deze zien lopen.

Bediening is niet echt positief en in sommige gevallen onhandig. Weinig lachen of je een gevoel van welkom geven.

Positief.

Mooie ruime kamer.

Top !

Henny, 4-5-2017

Melia Dunas is een prima hotel. We hebben ( schrijf deze recensie nu we er nog zijn) de suite, 2 slaapkamers, 2 badkamers en woonkamer met kitchenette. Elke dag komen ze handdoeken wisselen, bedden maken en wordt er gedweild. Er zijn 2 restaurants ( Atlantis en Aqua) waar 's morgens een buffetje staat. Maar wil je omelet etc. wordt dat buiten, vers waar je bij staat, klaargemaakt. Itt mijn voorganger op deze site is er geen sprake van lang wachten op je refill van koffie, sappen of thee.

Hier kun je 's middags ( warm) lunchen en ' avonds eten. Weer showcooking en deels uit keuken gebracht. Eten is prima. Daarnaast kun je zo vaak je wil reserveren bij 2 a la carte restaurants, Sahel en Rancho.

Nee, idd niet van die massabuffetten, waar het eten onder warmtelampen staat. Dat is er niet.

Beachbar en poolbar bij strand en groot zwembad zijn ook prima.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij genieten hier volop.

St. Maria is leuk. Zeker als de vissers terugkomen met hun vangst.

Eilandtour hebben wij ook gemaakt. Wel via de locals. Goed geregeld en stukken goedkoper dan reisorganisatie.

er zijn betere hotels..

GD, 26-4-2017

als je in Melia Dunas logeert is er geen buffet restaurant zoals in de brochures staat. het zijn 2 a la carte restuarants waar je een 'broodbuffet' staat. er staat ook een kok die pasta voor je kan klaarmaken. drank moet gebracht worden (ook 's morgens de koffie) maar daarvoor is de bediening echt te afrikaans waardoor je soms 10 minuten moet wachten op een refill van je koffie. Op geenenkele manier te vergelijken met het aanbod in een doorsnee RIU.

In melia Dunas is er geen animatie, hiervoor met je naar he zuster hotel Sol Dunas gaan.

wij hadden en luxekamer en die was zo groot dat ze zeer ongezellig was. de ruimte was absoluut niet nuttig gebruikt.

Aanrader zijn de 2 specialiteiten restaurants (zo dikwijls te reserveren als je wil) en de beach bar vanaf 17u omdat ze dan een lokale DJ laten langskomen bij een steeds aangename zonsondergang.

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Dunas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Dunas in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melia Dunas scoort een 7.65 uit 10 op basis van 105 reviews.