Hotel Melia Dunas

112 reviews over Hotel Melia Dunas in het Nederlands

Zeer goed maar druk

Trikke,
23-11-2018

Buiten dat het er zeer druk was, was het een aangenaam verblijf, lekker eten en vriendelijk personeel

Wel oppassen voor de muggen, zeker iets meenemen voor u te wapenen.

boven verwachting , fijne vakantie gehad.

Sigrid,
3-10-2018

mooi hotel met grote kamers. wij hadden suite (woonkamer, slaapkamer )geboekt maar onze kamer had 2 slaapkamers en 2 badkamers. Eten is goed (minder gevarieerd dan gewend maar tis Afrika) personeel in de restaurants zijn vriendelijk. a la carte moet je even van te voren reserveren maar de grill is een aanrader hierdoor andere restaurants niet geweest. Zwembaden schoon. het strand is ook mooi ook daar ligbedden genoeg, het zand kan erg heet zijn ( vanuit het water naar je ligbed slippers aan doen dus) excursies boeken bij Antonio scheelt je 40 euro pp op bijv de dagtour. Antonio wilt graag Nederlands leren. je kunt hem vinden op de pier. Bwin Silva (facebook )maakt mooie foto's prijs / kwaliteit verhouding is goed. Zwembanden/strandspeelgoed erg duur om daar te kopen neem het mee vanuit NL. de mensen op Sal zijn behulpzaam vriendelijk en arm. Ik heb wat kleding weg gegeven je maakt ze daar erg blij mee.

Geweldig

Van wemmel,
17-9-2018

Super goed hotel! Heel vriendelijk en heel proper!

Niets op aan te merken. Kamers ook heel fris en proper.

D-reizen

Mooi resort in het altijd zonnige kaapverdie. Elke dag 29 graden met een lekker windje. Meerdere restaurants. Wij hebben elke avond gereserveerd in een ander resraurant. Als je op een gegeven moment weet wat je moet bestellen is het heerlijk. Perfect als je van vis houdt. Vlees hebben ze niet zoveel op Kaapverdie. Heerlijk strand, alleen te weinig bedjes. Mensen leggen om 7 uur hun spullen neer en gaan dan rustig ontbijten.

Voor herhaling vatbaar

APAC,
26-7-2018

Zeer groot resort !

Vriendelijk personeel.

Goed onderhouden domein.

Prachtig strand.

helemaal top en vriendelijke mensen en behulpzaam

Fam van Munster,
29-6-2018

Het was een top hotel allemaal erg goed zeker nog een keer terug eten was voortreffelijk s"morgen goed ontbijt tussen de middag erg lekker en s'avonds alle dagen vers fruit en lekkere toetjes zelfs gebak gehad en keuze is erg groot voldoende eten er is echt voor iedereen wat. We hebben ook een tour gemaakt van het eiland was erg indrukwekkend is een echte aanrader

Dikke aanrader voor wie echt 'n vakantieGEVOEL wil

Astrid van Hattem,
16-5-2018

Wauw, wat een super mooi en goed verzorgd resort. Echt een paradijs vibe! Geen massagevoel en een diversiteit aan restaurants. Geweldige zonsondergangen met live-muziek. Poolbar, prive-strand en een mooie cultuur zodra je het resort uit gaat (Tip: ga een stadje in, of huur een boot en ga snorkelen in de kristal helder blauwe zee). Super schoon, zowel het hotel zelf als de tuinen, natuur, strand en zwembaden. Speciale zwembad-area met glijbanen voor gezinnen met kinderen. Prijs/Kwaliteit is TOP! Dikke aanrader voor wie echt een vakantieGEVOEL wil!

Zeer goed hotel

Geudens,
13-5-2018

Alles prima , vriendelijk peroneel

Fantastisch hotel

Kim Laruelle,
24-2-2018

1ste keer in Kaapverdië. Periode februari 2018. Groot hotel. Wij logeerden in Melia Dunas. Zijn 2 hotels nl Melia en Sol. Melia heeft veel winkels, kapper, ijssalon, vele lekkers restaurants, fotograaf, bars. Eten is heel lekker. Nadeel het water van het zwembad is ijskoud. Gratis handdoeken service en gratis Wifi. Strand is zeer dichtbij met gratis ligbedden. Echt een zeer goed hotel. Wij gaan nog eens terug.

Vondt het een tegenvaller

Fam de zeeuw,
17-2-2018

Wat ons tegenviel dat het zwembad enorm koud is nu hadden we ook niet al te best weer afgelopen week , dat men zeg dat het altijd zonnig is Kaapverdië is dus niet waar. En je hebt echt een verwarmd zwembad nodig . Kamer was groot en ongezellig . En wat een groot minpunt is en vooral onduidelijk is dat je je niet overal je drankje kon halen bij de ene zwembad wel en bij het strand weer niet kijk al inclusieve moet je overal je drankje kunnen pakken maar nu kon je daar weer extra bandjes bij kopen . En als je level had dan werd je weer anders behandeld beetje overdreven allemaal op een en dezelfde park zoveel onderscheid te maken .Voor de rest het park ziet er goed en schoon uit beetje te groot en te weinig bezet . Zal denk met nieuwe regels nog minder worden veel mensen gesproken die niet meer terug gaan . De mensen die er werken zijn heel behulpzaam en hebben deze regels ook niet verzonnen .

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Dunas in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.