Appartement Leme Bedje

• Aan zee
Meer appartementinfo

17 reviews over Appartement Leme Bedje

• 7Warnshuis09-03-2019

Lokale gids een aanrader.

Leme bedje, is een simpel en goed complex. De ligging is prima. Wij hebben een eiland tour gedaan met een lokale gids. Dit is echt een aanrader, wees niet bang als hij je benaderd op het strand, het is voor de lokale gidsen, de enige manier om aan klanten te komen. Hij weet heel veel over de geschiedenis van zijn geliefde eiland, en is een hele vriendelijke jongeman, die hiermee voor zijn gezin en familie geld verdiend. Zij steunen tevens de lokale school.

• 6Amber06-03-2019

Simpel

Leme bedje is een simpel appartementencomplex. Het is niet fantastisch maar ook niet verschrikkelijk. Erg makkelijk voor mensen die veel van het strand houden. Dit ligt namelijk heerlijk dicht bij en je loopt heel gemakkelijk het stadje Santa Maria in. Alles gaat wel op z’n kaapverdiaans dus verwacht niet meteen actie als je wat vraagt. Bij ons hing bijvoorbeeld het douche gordijn veel te hoog waardoor het water langs de douchebak liep en de badkamer onderwater lag. Dit werd de volgende dag gemaakt. Voor de vieze vloer kregen we tevens ook geen schone handdoeken. Maar het was hierna wel opgelost. Wel is de Nederlandse gids een echte aanrader. Geeft privé tours op maat voor een leuke prijs. Je kan met haar in contact komen via Facebook.

Met oudere kinderen

• 8Ellie14-02-2019

Fijn appartement, vriendelijke mensen

Het verblijf in Leme Bedje is ons prima bevallen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. We hadden 3 weken 2-kamer appartement B1/29 op de eerste étage. Vanaf ons balkonnetje aan de oostzijde hadden wij o.a. een ruim uitzicht op het strand en de zee. Vanaf de opkomst tot ca. 12.30 uur scheen de zon op ons balkonnetje; er waaide een NO-wind, windkracht 4 of 5, maar als je wat naar achter zat had je daar geen last van. Er was een ruime woonkamer met slaapbank, wandkastjes, eettafel en tv. In het keukengedeelte voldoende pannen, servies en bestek en een koelkast met apart vriesvak. Als het te warm werd in de woonkamer deden we deels de luiken dicht, de airco in de woonkamer was niet nodig.
    Badkamer: douchecabine, bidet, wc, fonteintje, spiegelkastje met goede daglichtlampen en een föhn. Er was steeds warm water. Slaapkamer: 2-persoonsbed met vrij stevige kussens, 2 nachtkastjes met lampjes, voldoende kastruimte, gratis kluisje.

• 3Margriet14-01-2019

Afgekeurd! Gelukkig is Santa Maria geweldig

Het is een leuke bestemming. Lekker relaxen, leuke mensen. Wij willen Leme Bedje absoluut NIET aanraden. Het eerste appartement wa een zolderkamer. We hebben toen een andere kamer gevraagd De deur van het balkon in de slaapkamer kon niet dicht omdat de wind erdoor heel hard floot. We konden er zoiezo niet zittenvan de wind en hij keek uit over een bouwplaats . De veren van het matras kwam door de bekleding, er was een veel te groot topmatras op gelegd, zodat je steeds bang was er af te vallen. De badkamer was vies , het appartement stond blank na het douchen, aangezien de vloer heel stoffig was, werd het steeds opnieuw een vieze boel.in de keuken was de aanrecht opgebold door het vocht . We konden niet lekker zitten op de bank, omdat er maar een diepte van 40 cm was , een houten plank.We kregen 1x handdoeken , de hele week niet meer, ze waren zo dun dat je er doorheen kon kijken. Thermopane ramen waren stuk, konden niets zien!

• 2018
    10Nynke de Vries25-11-2018

Fan-tas-tisch!

Fantastische plek in het stadje Sabra Maria. Niet te toeristisch, op loop afstand naar de winkels en restaurants. Vriendelijk personeel en een top appartement. Elke dag werd er schoongemaakt en werden de bedden opgemaakt. Echt vakantie dus! Even oversteken en je staat op het strand.

Met oudere kinderen

• 7Tessa08-11-2018

Goede prijs kwaliteit verhouding

Leme bedje is een goed geprijsd appartement dat een erg gunstige ligging heeft in de plaats Santa Maria op het eiland Sal. Als je van duiken houd is het ideaal aangezien de duikschool op 100m afstand gelegen is. Het was een mooie ruime kamer die dagelijks werd schoongemaakt. Het bed was prima alleen had ik zelf wat problemen met de douche ( steeds wisselend warm/koud). Het nadeel vond ik dat wij zeezicht hadden geboekt en hier extra voor betaald hadden maar wij een kamer aan de zijkant van het appartmentencomplex kregen en dus niet recht op de zee uitkeken. Dat was voor ons een tegenvaller. Het zwembad was prima, zeker wanneer je met kinderen op vakantie gaat. Het zwembad heeft verschillende dieptes waardoor iedereen kan staan en de kleintjes dus ook in het ondiepere water kunnen spelen. In de buurt zijn voldoende leuke restauraurantjes waar je zowel in de avond als in de ochtend lekker kan eten. Vooral "cape fruit" kan ik aanraden!

• 5Van den Eeckhout04-11-2018

Leuke vakantiebestemming accommodatie veel minder.

Ons 3 kamer appartement bij Leme bedje, de poetsvrouw kwam elke dag eens vegen en met een vuile zwabber en zwart water eens over de vloer bewegen. De badkamertegels zijn zo smerig, het toilet staat los en de afvoer van de wasbak lekt. Verse handdoeken en lakens kregen we de dag voor ons vertrek. Veel lawaai tijdens de nacht, blaffende honden enz... Wel zeer vriendelijke bevolking, lekker eten. Voor de liefhebbers van surfers is het er supper. Anders is er maar weinig te doen. Wel via een lokale gids een eiland hier gedaan veel goedkoper en een supper dag gehad.

Met jonge kinderen

Geboekt bij neckermann
  • 8sandra westdijk28-09-2018

lekkere vakantie

We hadden eerst een appartement waarbij het uitzicht niet echt mooi was. Nadat ik bij de receptie was geweest om dit te vermelden kregen wij na 2 dagen een prachtig appartement met zeezicht. (wel met bijbetaling) Dit appartement was prachtig, ruim, met een slaapkamer op de 1e etage. Het appartement werd regelmatig schoongemaakt. Supermarkt zit bijna om de hoek. Strand is voor de deur maar wel met stenen in de zee. Wij liepen liever een stukje, verderop waren prachtige stranden. Chez Pastis is een aanrader om te dineren, wel reserveren!

Met jonge kinderen

• 8Maaike15-04-2018

Prima accommodatie in de buurt van het centrum!

De kamers zijn daar allemaal anders dus je weet van te voren niet goed hoe je appartement eruit komt te zien. Prima te lopen naar het centrum. Tegen over het hotel een leuk restaurantje met WiFi. In het hotel zelf is helaas geen restaurant. Het is tegen over een strand, Je kan er prima liggen, maar niet ideaal om daar de zee in te gaan.

• 8M12-04-2018

Super

Groot balkon; dichtbij het strand; ongeveer 15 min lopen naar het centrum.

2 tips over Appartement Leme Bedje

• Ellie, 15-02-2019

In minisupermarkt Leme Bedje om ca. 8 uur verse broodjes. Bij Padaria Dado aan begin Rua 1 Junho zijn de héle dag broodjes te koop. In Mercado Municipal groente en fruit. Meest uitgebreid is de Cazu supermarkt, dichterbij ook kleinere supermarkten. Bij Columbus goede espresso en cappuccino. Bij Cam’s ook goede espresso en cappuccino, uitstekend gebak en een dagmaaltijd voor 600 CVE (ca. € 6,00). Cybercafé in zijstraat rechts van lichtblauw politiebureau, een ½ uur PC kost 0,50 CVE (ca. € 0,50).

• Inge, 13-01-2014

Ontbijt haal je bij het ieniemini-supermarktje op het complex of het iets verderop gelegen CapeFruit. Lunchen kan heel goed & goedkoop bij Lanchonete Angela. Je steunt hiermee ook nog eens het goede doel, want het restaurant ondersteunt arme gezinnen.

Naastgelegen strandtent Angulo is een prima hang-out, waar je ook surfspullen kunt huren. Het eten vonden wij echter beduidend minder dan elders in St. Maria.

2 vragen over Appartement Leme Bedje

• Maria, 25-03-2019

wifi

heeft iemand informatie over de prijs als je wifi wilt hebben op de kamer?

• Annemarie Droomers, 08-05-2018

Vraagje

Is er echt een handdoekenservice bij lemen bedje?

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen