Appartement Leme Bedje

Laatste review

Fan-tas-tisch!

Nynke de Vries,
25-11-2018

Fantastische plek in het stadje Sabra Maria. Niet te toeristisch, op loop afstand naar de winkels en restaurants. Vriendelijk personeel en een top appartement. Elke dag werd er schoongemaakt en werden de bedden opgemaakt. Echt vakantie dus! Even oversteken en je staat op het strand.

Kenmerken

25-11-2018

Goede prijs kwaliteit verhouding

Tessa,
8-11-2018

Leme bedje is een goed geprijsd appartement dat een erg gunstige ligging heeft in de plaats Santa Maria op het eiland Sal. Als je van duiken houd is het ideaal aangezien de duikschool op 100m afstand gelegen is. Het was een mooie ruime kamer die dagelijks werd schoongemaakt. Het bed was prima alleen had ik zelf wat problemen met de douche ( steeds wisselend warm/koud).

Het nadeel vond ik dat wij zeezicht hadden geboekt en hier extra voor betaald hadden maar wij een kamer aan de zijkant van het appartmentencomplex kregen en dus niet recht op de zee uitkeken. Dat was voor ons een tegenvaller.

Het zwembad was prima, zeker wanneer je met kinderen op vakantie gaat. Het zwembad heeft verschillende dieptes waardoor iedereen kan staan en de kleintjes dus ook in het ondiepere water kunnen spelen.

In de buurt zijn voldoende leuke restauraurantjes waar je zowel in de avond als in de ochtend lekker kan eten. Vooral "cape fruit" kan ik aanraden!

Leuke vakantiebestemming accommodatie veel minder.

Van den Eeckhout,
4-11-2018

Ons 3 kamer appartement bij Leme bedje, de poetsvrouw kwam elke dag eens vegen en met een vuile zwabber en zwart water eens over de vloer bewegen. De badkamertegels zijn zo smerig, het toilet staat los en de afvoer van de wasbak lekt.

Verse handdoeken en lakens kregen we de dag voor ons vertrek. Veel lawaai tijdens de nacht, blaffende honden enz...

Wel zeer vriendelijke bevolking, lekker eten.

Voor de liefhebbers van surfers is het er supper. Anders is er maar weinig te doen.

Wel via een lokale gids een eiland hier gedaan veel goedkoper en een supper dag gehad.

lekkere vakantie

sandra westdijk,
28-9-2018

We hadden eerst een appartement waarbij het uitzicht niet echt mooi was. Nadat ik bij de receptie was geweest om dit te vermelden kregen wij na 2 dagen een prachtig appartement met zeezicht. (wel met bijbetaling)

Dit appartement was prachtig, ruim, met een slaapkamer op de 1e etage.

Het appartement werd regelmatig schoongemaakt.

Supermarkt zit bijna om de hoek.

Strand is voor de deur maar wel met stenen in de zee.

Wij liepen liever een stukje, verderop waren prachtige stranden.

Chez Pastis is een aanrader om te dineren, wel reserveren!

De kamers zijn daar allemaal anders dus je weet van te voren niet goed hoe je appartement eruit komt te zien.

Prima te lopen naar het centrum.

Tegen over het hotel een leuk restaurantje met WiFi. In het hotel zelf is helaas geen restaurant. Het is tegen over een strand, Je kan er prima liggen, maar niet ideaal om daar de zee in te gaan.

Super

M,
12-4-2018

Groot balkon; dichtbij het strand; ongeveer 15 min lopen naar het centrum.

No stress , relax

Wilco van maurik,
3-12-2017

het complex is goed verzorgd , meer dan ruime kamers en rein . Bij de receptie zijn ze vriendelijk en behulpzaam.

De bedden rond het zwembad mogen van ons vervangen worden, te hard .

simpel maar wel goed

vd kimmenade,
19-10-2017

Voor airco op slaapkamer moet je betalen want kun je niet zelf bedienen maar lig je niet op begane grond gewoon balkon deur openzetten lekker koel windje. Om nieuwe handdoeken moet je wel vragen want anders heb je niets, wel iedere dag goeie schoonmaak. Wifi wel duur 9euro per dag.je moet wel tegen honden en kattengeluiden kunnen want die hoor je de hele nacht blaffen en miauwen.Kluis op kamer is gratis, personeel erg vriendelijk.

Heerlijk gehad...no stress

Saskia,
8-5-2017

De ligging van t complex is op 5 minuten lopen van het stadje in een rustige straat. In deze tijd is het heerlijk rustig bij de restaurantjes en café's , altijd plek. Het strand is mooi maar met rotsen,. Loop je 5 minuten verder in de richting van het piertje vind je een geweldig idyllisch wit stand. Het ontbijt is in Columbus een strandtentje op 10 meter afstand, je zit daar heerlijk. Sober maar lekker ontbijt met heerlijke zelfgebakken cakes en koeken, niet zo'n geweldige koffie maar vraag je om verse is dat geen probleem.

Het appartement is erg sober ingericht en je moet vragen naar schone handoeken. Ze helpen je erg vriendelijk bij de receptie. Wifi is tegen betaling van 9 euro per dag! Maar tegenover bij Columbus gratis. Het zwembad is een mooi bad, niet groot.

Het appartement is wel erg oud. Een heerlijke douche met genoeg warm water , de badkamer is ook oud. Bij sommige bedden voelde je de veren goed andere bedden lagen goed. Het wordt wel goed schoongemaakt.en zoals ze daar zeggen ....no stress

The island of No Stress ,heerlijk ik zeg doen !

brenda dijkhuis
1-5-2016

melrose place gevoel bij appartementen,meest idyliisch ,verderop grote resorts,drukke stranden ,hier eigen strand en srrandhutje,app. netjes luxe en ruim ingericht binnentuin bij zwembad knus maar veel schaduw wat soms lekker kan zijn hoor maar leuker is je balkon aan andere kant ,heb je ook mooi wat te kijken.andere wereld tempo wat echt heerlijk is,the island of no stress !!

Super voor surfers kitesurfers,of neem gewoon je vlieger mee. Bij leme bedje strand wel stenen dus als je zee in gaat surf waterschoentjes fijn.

Snorkelspullen thuislaten niets te zien ;)

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Leme Bedje in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Leme Bedje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.