Appartement Leme Bedje

AppartementWeer vandaag28°21°
Appartement Leme Bedje
7,3

9 reviews over Appartement Leme Bedje in het Nederlands

De kamers zijn daar allemaal anders dus je weet van te voren niet goed hoe je appartement eruit komt te zien.

Prima te lopen naar het centrum.

Tegen over het hotel een leuk restaurantje met WiFi. In het hotel zelf is helaas geen restaurant. Het is tegen over een strand, Je kan er prima liggen, maar niet ideaal om daar de zee in te gaan.

Super

M
12-4-2018

Groot balkon; dichtbij het strand; ongeveer 15 min lopen naar het centrum.

No stress , relax

Wilco van maurik
3-12-2017

het complex is goed verzorgd , meer dan ruime kamers en rein . Bij de receptie zijn ze vriendelijk en behulpzaam.

De bedden rond het zwembad mogen van ons vervangen worden, te hard .

simpel maar wel goed

vd kimmenade
19-10-2017

Voor airco op slaapkamer moet je betalen want kun je niet zelf bedienen maar lig je niet op begane grond gewoon balkon deur openzetten lekker koel windje. Om nieuwe handdoeken moet je wel vragen want anders heb je niets, wel iedere dag goeie schoonmaak. Wifi wel duur 9euro per dag.je moet wel tegen honden en kattengeluiden kunnen want die hoor je de hele nacht blaffen en miauwen.Kluis op kamer is gratis, personeel erg vriendelijk.

Heerlijk gehad...no stress

Saskia
8-5-2017

De ligging van t complex is op 5 minuten lopen van het stadje in een rustige straat. In deze tijd is het heerlijk rustig bij de restaurantjes en café's , altijd plek. Het strand is mooi maar met rotsen,. Loop je 5 minuten verder in de richting van het piertje vind je een geweldig idyllisch wit stand. Het ontbijt is in Columbus een strandtentje op 10 meter afstand, je zit daar heerlijk. Sober maar lekker ontbijt met heerlijke zelfgebakken cakes en koeken, niet zo'n geweldige koffie maar vraag je om verse is dat geen probleem.

Het appartement is erg sober ingericht en je moet vragen naar schone handoeken. Ze helpen je erg vriendelijk bij de receptie. Wifi is tegen betaling van 9 euro per dag! Maar tegenover bij Columbus gratis. Het zwembad is een mooi bad, niet groot.

Het appartement is wel erg oud. Een heerlijke douche met genoeg warm water , de badkamer is ook oud. Bij sommige bedden voelde je de veren goed andere bedden lagen goed. Het wordt wel goed schoongemaakt.en zoals ze daar zeggen ....no stress

Oude reviews (archief)

The island of No Stress ,heerlijk ik zeg doen !

brenda dijkhuis
1-5-2016

melrose place gevoel bij appartementen,meest idyliisch ,verderop grote resorts,drukke stranden ,hier eigen strand en srrandhutje,app. netjes luxe en ruim ingericht binnentuin bij zwembad knus maar veel schaduw wat soms lekker kan zijn hoor maar leuker is je balkon aan andere kant ,heb je ook mooi wat te kijken.andere wereld tempo wat echt heerlijk is,the island of no stress !!

Super voor surfers kitesurfers,of neem gewoon je vlieger mee. Bij leme bedje strand wel stenen dus als je zee in gaat surf waterschoentjes fijn.

Snorkelspullen thuislaten niets te zien ;)

Plus:

- Complex wordt goed onderhouden;

- Bewaking op het complex;

Min:

- Harde oncomfortabele bedden

- Matig onderhoud/reparatie van het appartement.

- Receptie is tijdens de openingstijden niet altijd geopend

viel best tegen

p_a_bouwens
28-3-2014

Toen we aankwamen was er wel iemand aanwezig om ons te ontvangen, dat was niet bij iedereen zo. Het Appartement was wel ruim, maar absoluut niet schoon. Het bed was hard maar dat ging nog wel, de plank die eronder lag piepte en kraakte als je je wilde omdraaien, vreselijk. Het trappenhuis naar het App. lag vol met wat leek op bloedvlekken. Het ontbijt was eenvoudig maar goed, met een lieve vrouw die het verzorgde. We hebben 1x schone handdoeken gekregen en beddengoed. Qua veiligheid mbt de appartementen was het goed. Zwembad was goed, water koud maar ok.

Home away from home

Inge
13-1-2014

Leuk, kleinschalig complex, bestaande uit 6 gebouwen rond zwembad.

Goed onderhouden, schoon en ideaal gelegen ten opzichte van strand en centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Leme Bedje voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Leme Bedje in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Leme Bedje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Leme Bedje scoort een 7.29 uit 10 op basis van 9 reviews.