Appartement Leme Bedje

6.5Voldoende

Kaapverdië (Cabo Verde), Sal, Santa Maria

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 949p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

17 reviews over Appartement Leme Bedje

• 2019
    7Warnshuis09-03-2019

Lokale gids een aanrader.

Leme bedje, is een simpel en goed complex. De ligging is prima. Wij hebben een eiland tour gedaan met een lokale gids. Dit is echt een aanrader, wees niet bang als hij je benaderd op het strand, het is voor de lokale gidsen, de enige manier om aan klanten te komen. Hij weet heel veel over de geschiedenis van zijn geliefde eiland, en is een hele vriendelijke jongeman, die hiermee voor zijn gezin en familie geld verdiend. Zij steunen tevens de lokale school.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 6Amber06-03-2019

Simpel

Leme bedje is een simpel appartementencomplex. Het is niet fantastisch maar ook niet verschrikkelijk. Erg makkelijk voor mensen die veel van het strand houden. Dit ligt namelijk heerlijk dicht bij en je loopt heel gemakkelijk het stadje Santa Maria in. Alles gaat wel op z’n kaapverdiaans dus verwacht niet meteen actie als je wat vraagt. Bij ons hing bijvoorbeeld het douche gordijn veel te hoog waardoor het water langs de douchebak liep en de badkamer onderwater lag. Dit werd de volgende dag gemaakt. Voor de vieze vloer kregen we tevens ook geen schone handdoeken. Maar het was hierna wel opgelost. Wel is de Nederlandse gids een echte aanrader. Geeft privé tours op maat voor een leuke prijs. Je kan met haar in contact komen via Facebook.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 8Ellie14-02-2019

Fijn appartement, vriendelijke mensen

Het verblijf in Leme Bedje is ons prima bevallen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. We hadden 3 weken 2-kamer appartement B1/29 op de eerste étage. Vanaf ons balkonnetje aan de oostzijde hadden wij o.a. een ruim uitzicht op het strand en de zee. Vanaf de opkomst tot ca. 12.30 uur scheen de zon op ons balkonnetje; er waaide een NO-wind, windkracht 4 of 5, maar als je wat naar achter zat had je daar geen last van. Er was een ruime woonkamer met slaapbank, wandkastjes, eettafel en tv. In het keukengedeelte voldoende pannen, servies en bestek en een koelkast met apart vriesvak. Als het te warm werd in de woonkamer deden we deels de luiken dicht, de airco in de woonkamer was niet nodig.
    Badkamer: douchecabine, bidet, wc, fonteintje, spiegelkastje met goede daglichtlampen en een föhn. Er was steeds warm water. Slaapkamer: 2-persoonsbed met vrij stevige kussens, 2 nachtkastjes met lampjes, voldoende kastruimte, gratis kluisje.

Gereisd met partner in januari 2019

• 3Margriet14-01-2019

Afgekeurd! Gelukkig is Santa Maria geweldig

Het is een leuke bestemming. Lekker relaxen, leuke mensen. Wij willen Leme Bedje absoluut NIET aanraden. Het eerste appartement wa een zolderkamer. We hebben toen een andere kamer gevraagd De deur van het balkon in de slaapkamer kon niet dicht omdat de wind erdoor heel hard floot. We konden er zoiezo niet zittenvan de wind en hij keek uit over een bouwplaats . De veren van het matras kwam door de bekleding, er was een veel te groot topmatras op gelegd, zodat je steeds bang was er af te vallen. De badkamer was vies , het appartement stond blank na het douchen, aangezien de vloer heel stoffig was, werd het steeds opnieuw een vieze boel.in de keuken was de aanrecht opgebold door het vocht . We konden niet lekker zitten op de bank, omdat er maar een diepte van 40 cm was , een houten plank.We kregen 1x handdoeken , de hele week niet meer, ze waren zo dun dat je er doorheen kon kijken. Thermopane ramen waren stuk, konden niets zien!

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    10Nynke de Vries25-11-2018

Fan-tas-tisch!

Fantastische plek in het stadje Sabra Maria. Niet te toeristisch, op loop afstand naar de winkels en restaurants. Vriendelijk personeel en een top appartement. Elke dag werd er schoongemaakt en werden de bedden opgemaakt. Echt vakantie dus! Even oversteken en je staat op het strand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7Tessa08-11-2018

Goede prijs kwaliteit verhouding

Leme bedje is een goed geprijsd appartement dat een erg gunstige ligging heeft in de plaats Santa Maria op het eiland Sal. Als je van duiken houd is het ideaal aangezien de duikschool op 100m afstand gelegen is. Het was een mooie ruime kamer die dagelijks werd schoongemaakt. Het bed was prima alleen had ik zelf wat problemen met de douche ( steeds wisselend warm/koud). Het nadeel vond ik dat wij zeezicht hadden geboekt en hier extra voor betaald hadden maar wij een kamer aan de zijkant van het appartmentencomplex kregen en dus niet recht op de zee uitkeken. Dat was voor ons een tegenvaller. Het zwembad was prima, zeker wanneer je met kinderen op vakantie gaat. Het zwembad heeft verschillende dieptes waardoor iedereen kan staan en de kleintjes dus ook in het ondiepere water kunnen spelen. In de buurt zijn voldoende leuke restauraurantjes waar je zowel in de avond als in de ochtend lekker kan eten. Vooral "cape fruit" kan ik aanraden!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 5Van den Eeckhout04-11-2018

Leuke vakantiebestemming accommodatie veel minder.

Ons 3 kamer appartement bij Leme bedje, de poetsvrouw kwam elke dag eens vegen en met een vuile zwabber en zwart water eens over de vloer bewegen. De badkamertegels zijn zo smerig, het toilet staat los en de afvoer van de wasbak lekt. Verse handdoeken en lakens kregen we de dag voor ons vertrek. Veel lawaai tijdens de nacht, blaffende honden enz... Wel zeer vriendelijke bevolking, lekker eten. Voor de liefhebbers van surfers is het er supper. Anders is er maar weinig te doen. Wel via een lokale gids een eiland hier gedaan veel goedkoper en een supper dag gehad.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Geboekt bij neckermann
  • 8sandra westdijk28-09-2018

lekkere vakantie

We hadden eerst een appartement waarbij het uitzicht niet echt mooi was. Nadat ik bij de receptie was geweest om dit te vermelden kregen wij na 2 dagen een prachtig appartement met zeezicht. (wel met bijbetaling) Dit appartement was prachtig, ruim, met een slaapkamer op de 1e etage. Het appartement werd regelmatig schoongemaakt. Supermarkt zit bijna om de hoek. Strand is voor de deur maar wel met stenen in de zee. Wij liepen liever een stukje, verderop waren prachtige stranden. Chez Pastis is een aanrader om te dineren, wel reserveren!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• 8Maaike15-04-2018

Prima accommodatie in de buurt van het centrum!

De kamers zijn daar allemaal anders dus je weet van te voren niet goed hoe je appartement eruit komt te zien. Prima te lopen naar het centrum. Tegen over het hotel een leuk restaurantje met WiFi. In het hotel zelf is helaas geen restaurant. Het is tegen over een strand, Je kan er prima liggen, maar niet ideaal om daar de zee in te gaan.

Gereisd met vrienden in november 2016

• 8M12-04-2018

Super

Groot balkon; dichtbij het strand; ongeveer 15 min lopen naar het centrum.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Appartement Leme Bedje info