Hotel Hilton Cabo Verde Sal

Hotel Hilton Cabo Verde Sal

8Fantastisch

Kaapverdië (Cabo Verde), Sal, Santa Maria

Op vakantie geweest naar Hilton Cabo Verde Sal?

Vanaf
€ 1.215p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

4 reviews over Hotel Hilton Cabo Verde Sal

• 2018
      8Brad Pitt16-11-2018

Perfect om een paar weken langer na te zomeren!

Sal is een zeer klein eiland waar verder niet veel bijzonders te doen is. Als attractie kun je hier kitesurfen, duiken, een zeiltochtje maken of met buggy’s over het droge dorre eiland crossen. Voor ons niets van dat alles. Wij gingen voor de zon, zee, strand en het zwembad. Lekker een weekje luieren, relaxen, chillen en ontstressen. Naast dat het Hilton een prima hotel/resort is met een heerlijk ontbijtbuffet vind je hier ook leuke kleine restaurantjes waar je lekker kunt eten tegen een redelijke prijs. Het mooie is dat dit het hele jaar door kan want de gemiddelde temperaturen liggen hier tussen de 25-30°, weinig regen (2 maanden per jaar af en toe een bui) dus echt een plek om te overwinteren. Houd er wel rekening mee dat het hier stevig waait en wissel euro’s om voor Kaapverdische dollars (escudo’s) of betaal met pin/creditcard anders ben je standaard 10% duurder uit... Enjoy!

Gereisd met partner in november 2018

Geboekt bij neckermann
    • 7Thuysbaert30-10-2018

Nooit meer

Idéale strandvakantie, voor de rest niet veel te zien

Gereisd met partner in september 2018

• 9Fam De Moor22-04-2018

mooiste hotel van Sal

Mooi nieuw hotel en super proper met heel mooie kamers met goed bad/regendouche. Mooie locatie aan het strand. Ontbijt en avond maal zijn zeer verzorgd en voldoende gevarieerd . Megallan Restaurant is niet afgesloten en vaak te koud om te zitten zonder jas door de felle wind. Eten is direct koud. Ook vele vogels die uit je bord komen eten. Tip boek enkel HP want VP ( met beperkte kaart en de rest bijbetalen) & enkel superieur kamer met zwembadzicht boeken want zeezicht krijg je er gratis bij. Zwembadwater (zoet) is NIET verwarmd (binnen geen enkel verwarmd zwembad) en dus is de waterpret voor de kinderen van zeer beperkte duur. watertemp zwembad = +- 23°C. en dit is veel te koud. Zeer goede wifi (zelfs aan het strand) Voldoende gratis ligbedden/zetels. Bounty Beach Restaurant à la carte met goede kwaliteit aan eten (25 euro wordt in min geboekt bij HP of VP) Hotel is zeer goed gelegen nabij het stadje Santa Maria (te voet)

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 8Putman Guy03-04-2018

een mooie aanwinst voor het eiland

“Mooie aanwinst voor het eiland” Net als de andere Hilton hotels is de sfeer eerder business gericht. Een vlotte check inn en vriendelijk personeel. De superieur kamer met zeezicht was groot, mooi ingericht, ruime badkamer, goeie douche en bad. Toch hadden we de ligging van de kamer anders voorgesteld. We keken op de binnenkoer met zwembad en in de verte zagen we een stukje oceaan. Het zwembad met grijze tegels is niet echt aantrekkelijk en geeft een koud gevoel. De tuin is mooi aangelegd en onderhouden. Het ontbijt is zeer uitgebreid met showcooking en 'home baked bread'. Een pluspunt is elke morgen 'fruit of the day' en vers geperste fruitsappen. Eigenlijk zou het een perfect ontbijtbuffet zijn met een glaasje cava en gerookte zalm. Voor de lunch heb je de keuze tussen de poolbar en de Bounty beach bar. De menukaart is ongeveer gelijk en het eten is lekker en goed gepresenteerd. De bediening is vlot. Voor het dinner kan je terecht in het Magellan restaurant of de Bounty beach restaurant. In Magellan is er elke avond een thema buffet, Italiaans, Mexicaans of Portugees. Er is ook showcooking met een wok, pastas en pizzas vers gebakken. Ook tonijn of lamskotelet wordt vers gebakken. Kortom alles is vers bereid en heel lekker. Ook het dessertbuffet is uitgebreid met vers fruit en kazen. s'Avonds kan je ook reserveren in de Bounty. De gegrilde tonijn en dorade filet zijn perfect bereid. Bounty is op het strand gelegen maar spijtig was het s'avonds te koud om nog wat na te genieten. De dranken zijn niet inbegrepen bij de maaltijden. Voor een (klein) glas wijn betaal je vijf euro. De goedkoopste fles wijn vanaf 25 euro. We hadden volpensioen en konden kiezen uit de menukaart maar soms is het onduidelijk wat mag en niet mag. Beter zou zijn een aparte menukaart voor volpensioengasten. Kijk ook altijd goed de rekening na van de dranken en controleer de dranken in de minibar op de kamer dan heb je geen discussie achteraf. Het enige minpunt waar het management iets moet aan doen is een glazen wand te plaatsen in het restaurant. Daar het s'avonds zeer fris was en een koude wind was er geen mogelijkheid om binnen te eten. Na het dinner kon je nog terecht in de bar maar ook daar was het te koud om nog wat te genieten van de avond. We hebben genoten van een weekje Hilton maar in het hotel ontbreekt een vakantiegevoel. Het is natuurlijk geen all inn resort en voor kinderen is er weinig speelruimte. Kinderen moeten goed in de gaten gehouden worden bij het zwembad. Pedicure is zeer goed maar prijzig. We betaalden 55 euro per persoon en nagellak is 15 euro extra. Hilton is zeer goed gelegen nabij het stadje Santa Maria, je kan er zo te voet naartoe en naast de deur kan je een gokje wagen in het Casino. Onze voorkeur gaat toch nog naar Melia Llana, een all inclusive resort met adults only.

Gereisd met partner in februari 2018

Hotel Hilton Cabo Verde Sal info