Hotel Dunas De Sal

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.9Goed

48 reviews over Hotel Dunas De Sal

• 2019
    7Manon09-09-2019

Goed hotel

Erg tevreden over het verblijf. Als je niet van het all in concept houd zit je hier zeker goed. Vanaf het hotel betaal je €3/4 naar het gezellige centrum van Santa Maria. Langs het strand ongeveer 15 minuutjes lopen. Hotel voorzien van een mooi zwembad met genoeg ligbedjes. Elke avond is er wel iets te doen in het hotel, bioscoop avond (film projecteren op de muur), traditional dance of live music. Het ontbijt is ook goed, vooral het vers gebakken ei met je eigen ingrediënten is top. Ook een compacte sportschool met verschillende onderdelen op de tweede verdieping. Elke dag kamer schoonmaak en de handdoeken werden vervangen als je dat wilde. Wij waren erg tevreden. Neem ook zeker even een kijkje bij Ocean Café als je er bent, erg gezellig danscafe!

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Ko26-03-2019

Geweldig

Uitstekend hotel. Doordat het op een klein kwartiertje wandelen van de pier ligt lekker rustig. Prima ontbijt met veel variatie. Heerlijk zwembad. Nette complete kamer.

Gereisd met partner in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    7Mia27-04-2018

ZandALLEEN strand liggen.Kies anders ander eiland!

Indien je een standaard kamer wil boeken,je bent alleen met 1 of 2grote kinderen en het reisbureau zegt;er is een slaapbank aanwezig .Weet wel dat het reisbureau niet schijnt te weten dat in 8 op 10 deze kamers geen slaapbank hebben. Er wordt een ander bed bij geplaatst(als ze die hebben)of een andere kamer gegeven tegen €25,00 per nacht.Ik was niet echt blij.Er is een buffet van 80 meter!Vaak is het vlees over gaar tegen taai aan.Vraag mij af;is dit om zoveel mogelijk tegen te gaan dat er e.v.t iets niet gaar wordt geserveerd?Spijtig ,met de smaak is niets mis.Neem een dik vest mee;met de altijd aanwezige,soms harde,wind kan het na 18 uur flink af koelen!Met shuttlebus naar Santa Maria?Laat je niet mee nemen door een local die mensen opwacht die uitstappen.Geef aan dat je alleen wil lopen!300m rechtdoor-rechts plein over-linksaf &300m verder rechts een laag,donker betongebouw;markt.Hier brengen ze je naar toe.Meer is er verder niet!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 8V d spek16-03-2018

Super vakantie, mooie stranden, echt voor de rust.

Rust, mooi weer, opdringende Afrikanen om je wat te verkopen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 5van der Bijl06-02-2018

Nooit meer naar deze bestemming

Zelf je eten mee nemen. De variatie vannde kok gaat niet verder dan kip en hamburgers. Het geserveerde voer is te koud.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 8aronjaco28-01-2018

Een beetje dubbel

Het weer is het weer. Tijdens ons verblijf was het zeer winderig , 4 tot 5 beaufort. Niettemin , er zijn meer dan voldoende plaatsen waar je zelfs bij zulk weer stevig van de zon kunt genieten. Stevig bruin geworden onder temperaturen van zegge 25 graden. Ons appartement was zeer keurig ingericht en zeer proper onderhouden. Niets op aan te merken. Wel ver van het hoofdgebouw , zegge 800 meter te voet, tenzij er toevallig een karretje langskwam; voor ons eigenlijk geen probleem : vakantie is ook bewegen. Echter , voor mensen die moeilijker lopen , vraag een kamer in of in de omgeving van het hoofdgebouw. Prachtig ingericht domein , met heel veel groen en waterpret voor jong en oud. Het strand is een pracht en er is een afgebakende zone waar ge heerlijk in zee kunt zwemmen. Echt een aanrader wat dat betreft. Het personeel is overvloedig aanwezig en vriendelijk en gedienstig , uitzonderingen daargelaten , maar ja , dat treft ge overal , ik bedoel zo van die mensen die eigenlijk niet graag werken. In het hoofdrestaurant was het eten ruim aan keuze , maar wel iedere dag hetzelfde.Het komt er dus op aan dagelijks iets anders te kiezen en niet van alles te nemen en daarna geen keuze over hebben; het eten was dikwijls ook te koud. Beoordeling : het eten daar kon erdoor , maar meer is er niet over te zeggen. In de restaurants, , zegge " de grill" en het " Italiaans restaurant" was het eten niet te vreten; echt een afknapper. Niet doen zou ik zo zeggen : " parels voor de zwijnen" zijn volop aanwezig. De receptie , daar geef ik een extra pluim voor ! Beoordeling : voor herhaling vatbaar (zeker met kinderen) als het eten beter wordt.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Rega chantal04-11-2017

Gemoedelijke mensen hun moto No Stress en dat is echt zo ook al hebben ze niet veel je moet er zeker naartoe ook het haaien eiland de moeite en excursie naar het blauwe oog en ons hotel super het was voor ons de vierde keer en je ontdekt telkens wat nieuws we hebben al terug geboekt voor volgend jaar

Gereisd met partner in juni 2017

• 6Lena14-04-2017

Verouderd, overschat design hotel

Het hotel: mooi van design, verouderd,met een fijn zwembad, ligstoelen,sobere, propere kamer. Vrij rustig gelegen,wel 7/7 lawaai door de bouwwerf.De hele omgeving is zogoed als 1 bouwwerf,overal afval, weinig mooi s te zien.Het personeel is weinig hartelijk,beperkt vriendelijk en ze kunnen te weinig Engels om coversatie te voeren,uitleg te geven.De service is ondermaats;zelf koffers naar 1e verdiep zeulen,handdoeken met gaten en vuile plekken(betalend!), vuile en versleten ligkussens en gym De all in formule is zeker geen aanrader, de vaste(=verplichte) menu s zijn eentonig, beperkt (2x hetzelfde op 1 dag, soms koud geserveerd, een gepelde mandarijn, overrijp fruit of fruit uit blik vind ik geen dessert waardig! Drank (zelfs gn water!)is NIET inbegrepen, alles is er erg duur! De zee is dichtbij,de weg naar zee is ronduit smerig. Alles samen is deze reis eerder teleurstellend, prijs kwaliteit zeker niet in balans en het hotel is geen 4 sterren waard!

Gereisd met partner in april 2017

• 8Wim09-03-2017

Mooi en rustig

Mooi en rustig hotel met mooie kamers . Zeer goed hotel voor wie niet van de te drukke allin hotels houd . Ontbijt niet heel uitgebreid maar lekker en alles vers . Zwembad niet verwarmd maar dat hoefd niet voor ons .

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 8Dianne06-02-2017

Geweldig mooi en schoon resort, aanrader!

Ik zou niet kunnen verzinnen wat niet goed was aan dit resort. Alles tip top. Maar zoek geen cultuur of natuur. Daar is niet zoveel aan. Even lekker niets dan zwemmen, drinken en goed eten.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Hotel Dunas De Sal info