Hotel Dunas De Sal

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°20°
Hotel Dunas De Sal
7,3

Laatste review

Indien je een standaard kamer wil boeken,je bent alleen met 1 of 2grote kinderen en het reisbureau zegt;er is een slaapbank aanwezig .Weet wel dat het reisbureau niet schijnt te weten dat in 8 op 10 deze kamers geen slaapbank hebben. Er wordt een ander bed bij geplaatst(als ze die hebben)of een andere kamer gegeven tegen €25,00 per nacht.Ik was niet echt blij.Er is een buffet van 80 meter!Vaak is het vlees over gaar tegen taai aan.Vraag mij af;is dit om zoveel mogelijk tegen te gaan dat er e.v.t iets niet gaar wordt geserveerd?Spijtig ,met de smaak is niets mis.Neem een dik vest mee;met de altijd aanwezige,soms harde,wind kan het na 18 uur flink af koelen!Met shuttlebus naar Santa Maria?Laat je niet mee nemen door een local die mensen opwacht die uitstappen.Geef aan dat je alleen wil lopen!300m rechtdoor-rechts plein over-linksaf &300m verder rechts een laag,donker betongebouw;markt.Hier brengen ze je naar toe.Meer is er verder niet!

Kenmerken
Jacuzzi op kamer
Airco
Restaurant
Peuterbad

42 reviews over Hotel Dunas De Sal in het Nederlands

Super vakantie, mooie stranden, echt voor de rust.

V d spek,
16-3-2018

Rust, mooi weer, opdringende Afrikanen om je wat te verkopen

Nooit meer naar deze bestemming

van der Bijl,
6-2-2018

Zelf je eten mee nemen.

De variatie vannde kok gaat niet verder dan kip en hamburgers.

Het geserveerde voer is te koud.

Een beetje dubbel

aronjaco,
28-1-2018

Het weer is het weer. Tijdens ons verblijf was het zeer winderig , 4 tot 5 beaufort. Niettemin , er zijn meer dan voldoende plaatsen waar je zelfs bij zulk weer stevig van de zon kunt genieten. Stevig bruin geworden onder temperaturen van zegge 25 graden.

Ons appartement was zeer keurig ingericht en zeer proper onderhouden. Niets op aan te merken. Wel ver van het hoofdgebouw , zegge 800 meter te voet, tenzij er toevallig een karretje langskwam; voor ons eigenlijk geen probleem : vakantie is ook bewegen. Echter , voor mensen die moeilijker lopen , vraag een kamer in of in de omgeving van het hoofdgebouw.

Prachtig ingericht domein , met heel veel groen en waterpret voor jong en oud.

Het strand is een pracht en er is een afgebakende zone waar ge heerlijk in zee kunt zwemmen. Echt een aanrader wat dat betreft.

Het personeel is overvloedig aanwezig en vriendelijk en gedienstig , uitzonderingen daargelaten , maar ja , dat treft ge overal , ik bedoel zo van die mensen die eigenlijk niet graag werken.

In het hoofdrestaurant was het eten ruim aan keuze , maar wel iedere dag hetzelfde.Het komt er dus op aan dagelijks iets anders te kiezen en niet van alles te nemen en daarna geen keuze over hebben; het eten was dikwijls ook te koud. Beoordeling : het eten daar kon erdoor , maar meer is er niet over te zeggen. In de restaurants, , zegge " de grill" en het " Italiaans restaurant" was het eten niet te vreten; echt een afknapper. Niet doen zou ik zo zeggen : " parels voor de zwijnen" zijn volop aanwezig. De receptie , daar geef ik een extra pluim voor !

Beoordeling : voor herhaling vatbaar (zeker met kinderen) als het eten beter wordt.

Rega chantal,
4-11-2017

Gemoedelijke mensen hun moto No Stress en dat is echt zo ook al hebben ze niet veel je moet er zeker naartoe ook het haaien eiland de moeite en excursie naar het blauwe oog en ons hotel super het was voor ons de vierde keer en je ontdekt telkens wat nieuws we hebben al terug geboekt voor volgend jaar

Verouderd, overschat design hotel

Lena,
14-4-2017

Het hotel: mooi van design, verouderd,met een fijn zwembad, ligstoelen,sobere, propere kamer. Vrij rustig gelegen,wel 7/7 lawaai door de bouwwerf.De hele omgeving is zogoed als 1 bouwwerf,overal afval, weinig mooi s te zien.Het personeel is weinig hartelijk,beperkt vriendelijk en ze kunnen te weinig Engels om coversatie te voeren,uitleg te geven.De service is ondermaats;zelf koffers naar 1e verdiep zeulen,handdoeken met gaten en vuile plekken(betalend!), vuile en versleten ligkussens en gym

De all in formule is zeker geen aanrader, de vaste(=verplichte) menu s zijn eentonig, beperkt (2x hetzelfde op 1 dag, soms koud geserveerd, een gepelde mandarijn, overrijp fruit of fruit uit blik vind ik geen dessert waardig! Drank (zelfs gn water!)is NIET inbegrepen, alles is er erg duur!

De zee is dichtbij,de weg naar zee is ronduit smerig.

Alles samen is deze reis eerder teleurstellend, prijs kwaliteit zeker niet in balans en het hotel is geen 4 sterren waard!

Mooi en rustig

Wim,
9-3-2017

Mooi en rustig hotel met mooie kamers . Zeer goed hotel voor wie niet van de te drukke allin hotels houd . Ontbijt niet heel uitgebreid maar lekker en alles vers . Zwembad niet verwarmd maar dat hoefd niet voor ons .

Geweldig mooi en schoon resort, aanrader!

Dianne,
6-2-2017

Ik zou niet kunnen verzinnen wat niet goed was aan dit resort. Alles tip top. Maar zoek geen cultuur of natuur. Daar is niet zoveel aan. Even lekker niets dan zwemmen, drinken en goed eten.

Mooie plek voor effe niks

Robert Teske
12-12-2016

Mooi schoon hotel service Ok alles super schoon erg veel rust

Vergane glorie, géén zeezicht, grote werf tussen hotel en zee door aanleg Hilton, hele dagen kloppen en slijpmachines, aan de bar nooit personeel, geen leven, niets aantrekkelijk gemaakt.

Het zwembad was veel te koud.

Zeer minimalistisch, veel lawaai in de gangen.

Vriendelijke maar dikwijls ondermaatse bediening.

Als je iets wou moest je ernaar 'op zoek'.

De kamers waren het strikte minimum maar waren proper. De bedden waren vreselijk hard zodanig dat mijn partner vier dagen lang rug -en beenproblemen had.

Voor vier sterren was het eten écht niet Ok. Wij zijn geen grote eters maar een soepje gevolgd door een hoofdgerecht met eer kinderportie en dan een stuk taart, puddinkje of een peer was niet ons gedacht van een vier sterren hotel.

Na het avondmaal waren wij verplicht van naar de kamer te gaan want er was nergens iets te beleven. Noch in het hotel, noch in het nabijgelegen dorpje Santa Maria waar allemaal dezelfde winkeltjes terug te vinden waren met veel te opdringerige mensen.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dunas De Sal in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dunas De Sal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.