7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Djadsal Holiday Club voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Djadsal Holiday Club in het Nederlands

Heerlijk resort na een rondreis...

Jacqueline
30-12-2013

Na onze rondreis over de Kaapverdische eilanden hebben wij zes dagen in Hotel Djadsal Holiday Club doorgebracht... en dat was heerlijk nagenieten van alle indrukken die we in de anderhalve week ervoor hadden opgedaan!

Hotel Djadsal Holiday Club is een ruim opgezet resort met comfortabele kamers, een goed restaurant en een heerlijk zwembad. Alles is Italiaans georiënteerd, van het eten tot en met het animatieteam, maar dat was voor ons helemaal prima...

Onze dochter was destijds nog te klein om met activiteiten mee te doen, maar ze werd door zowel het personeel als de (vaak Italiaanse) gasten bij van alles betrokken!

Ondanks dat wij Hotel Djadsal Holiday Club voornamelijk hadden uitgekozen om onze rondreis relaxed af te sluiten, hebben wij het resort toch nog een enkele keer verlaten voor een leuk uitstapje naar onder meer het centrum, de haven en het strand van Santa Maria, de haven van Palmeira, de droge vlaktes rondom Espargos en de zoutvlakte van Pedra de Lume...

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 22 1998 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch weekje genieten

Guy en Erica
26-3-2010

Het hotel oogt oud, maar wordt goed onderhouden. Kamers zijn elke dag netjes. Het eten is vers en lekker warm. Elke dag kan je kiezen uit vis, vlees en pasta. Het zwembad kan iets beter, maar je hebt de zee vlakbij en die is gewoon adembenemend mooi. Heb je de kans om hiernaar toe te gaan... zeker doen!

Gereisd Met partner in maart 2010
2006

Goed schoon hotel

Junior
13-6-2006

Goed schoon hotel. Italiaans georienteerd (alles in het Italiaans)eten niet super maar niet vies. aardig servicegericht personeel . kamers worden elke dag schoongemaakt. zwembad ziet er mooi uit maar qua schoonmaak wat minder ,al met al een goed hotel .

Gereisd Anders in juni 2006

2005

Hier moet je zijn

maria gomes
25-7-2005

Hier moet je zijn. Echt te gek!!!!!! En het eten is echt lekker. kortom een heerlijk vakantie.

Gereisd Anders in Mon Jul 25 2005 03:12:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Irritant Italiaans animatieteam!!

Anja
20-1-2004

Irritant Italiaans animatieteam!!

Gereisd Anders in januari 2004

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Poolbar

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRookruimte
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Djadsal Holiday Club in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Djadsal Holiday Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.