Aparthotel Murdeira Village

Aparthotel Info

Meer aparthotelinfo

13 reviews over Aparthotel Murdeira Village

• 9Bianca20-02-2019

Het was een zeer geslaagde vakantie,hartstikke leuk en schoon verblijf, lieve en behulpzame werknemers,zeker de moeite waard,met pendelbusje zit je zo in santa maria,ik had deze vakantie voor geen goud willen missen,ben verliefd geworden op het land,de mensen en cultuur

Met vrienden

• 2018
    8Sieneke Kooijman-storm20-11-2018

Fantastisch, ga zeker nog keertje terug

Als je echt voor rust komt, is dit hotel een aanrader. Het is er erg rustig. Er is niks in de buurt. De kamer is van alles voorzien en schoon, geen overdreven luxe. Santa Maria is €7 met de taxi. Daar zijn alle restaurantjes en barretjes. Hier is ook alles touristisch en druk. Alleen jammer van die afrikanen die je hier wel beetje lastigvallen.Ons is het hier prima bevallen en de mensen zijn ook allemaal erg vriendelijk en relaxed. En een pluspunt, ze praten ook bijna allemaal engels.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2017
    8Jannie en Joop25-03-2017

Erg genoten

Wat ik hier op deze site aan recensies lees vind ik echt jammer . Ik vrees dat het mensen zijn die denken dat ze voor een RIU of Hilton hebben betaald . Voor prijs /kwaliteit is dit zeker niet slecht . De mensen zijn er super vriendelijk en doen er alles aan om je een prettig verblijf te bezorgen . Het eten is niet er uitgebreid maar wat er ligt is gewoon goed te eten (mocht iets warmer). De kamers zijn goed ingericht en super schoon . Mochten we terug gaan naar Kaapverdie dan zouden we zeker weer overwegen om naar Murdeira te gaan .

• 8Martin van der Tuin22-03-2017

Mooie accomodatie aan rotsstrand met ruim zwembad

Ontbijt was beter dan eentonig avondeten, kamers waren ruim en netjes en je kunt maaltijden gebruiken in de buitenlucht met zicht op oceaan. Bier was soms zurig naar mijn smaak wat kwam door mindere hygiene.

• 10F.Wessels24-02-2017

Excellente vakantie.

Appartement, zeer schoon, warme douches, elke dag nieuw bedden goed en handdoeken. Rustige locatie. Zeer vriendelijke mensen.2 schitterende zoutwater zwembaden. 1 voor de kleintjes, de ander voor geoefende zwemmers. Mooi restaurant, zeer uitgebreid ontbijt en dinerbuffet. Zwembad ligt prima uit de wind. Strand aan de baai loopt stijl af en vangt veel wind in de maand februari. Wordt door niemand gebruikt. 2 maal per dag een gratis shuttle bus naar Sancta de Maria of Espargos. Sancta Maria heeft fantastische stranden. Wifi ontvangst is matig. Je krijgt een week gratis een Wifikaart. Minimarkt is aanwezig , zeer beperkt assortiment. We kunnen ons totaal niet vinden in de klaagverhalen van andere gasten.

• Oude reviews

1Jolanda Smink-van den Brink12-10-2016

Horrorvakantie

Het "hotel" was goed en de mensen erg aardig (de meeste) Een week met mijn dochter geweest. Van de 8 dagen 2 dagen kunnen genieten de rest van de tijd zijn we beiden doodziek geweest van het eten het het zwem- en douche water. Er verbleven 15 Nederlanders en we zijn allen ziek geworden. We zijn nu een week thuis en zijn nog niet helemaal opgeknapt. Blaasontsteking, diarree en overgeven zodat we niet meer de omgeving konden verkennen, we moesten bij een toilet in de buurt blijven. Dus begrijpelijk eens maar nooit weer !!!!!

Met oudere kinderen

• 9Luc & Rita01-05-2016

Zeer goed

Eerst en vooral : alhoewel alles altijd voor verbetering vatbaar is de vakantie in Murdeira village zeker de prijs waard. Waar ze op Zoover de 5.1 vandaan halen is mij een raadsel. Waarschijnlijk hebben deze mensen gewoon een verkeerde keuze gemaakt. Voor ons mag de beoordeling zeker tussen de 7.5 en 8.0 Het belangrijkste minpunt is (meestal) het gebrek aan warm douchewater en er zijn geen koffie faciliteiten op de kamer. De kamers zijn basic maar worden zeer proper onderhouden. Dit geld ook voor de openbare ruimten en het grote zoutwater zwembad. Het eten is eenvoudig, maar steeds vers en lekker. Alle dagen soep, vis, vlees, pasta, groenten en dessert. Middag en avond. Voor ons mocht het warme middageten vervangen worden door iets uitgebreidere salade-faciliteiten. Er wordt inderdaad regelmatig ongeveer hetzelfde geserveerd maar nooit verschillende dagen na mekaar en er zijn slecht 40 hotelkamers, dus een zeer uitgebreide en gevarieerde keuze is gewoon onmogelijk. Op de tafels liggen stoffen tafellakens en stoffen servetten!!! Nagenoeg alle dranken zijn in flesjes, ook de cola of limonade. En als men wil kan men gewoon frietjes of een pizza bestellen. (bij all-in) Op zaterdag en dinsdag is er een zeer goede barbecue. Ook het bier en de wijnen zijn genietbaar. Wie zijn gading niet vind…? Vriendelijk en behulpzaam personeel Het internet is snel maar kost wel wat. Schakel uw automatische uploads op uw PC uit want uw Mb is zo weg. Mocht u gaan voor fuiven of het nachtleven dan bent u aan het verkeerde adres, maar uitgaan in Santa Maria kan perfect met de taxi. Heen kan op kosten van het resort (terug trouwens ook maar dit is te vroeg) en terug kan met de taxi à €7. Wij hebben in alle geval meer en veel beter gekregen dan we verwacht hadden en wij hebben leuke mensen ontmoet. Prima wintervakantie.

• 10Hilda Smits26-01-2016

Geweldige vakantie!

Super geweldig personeel Super geweldige keuze aan het buffet Super lekker weer Super kamers ( voor de prijs die je ervoor betaald ) Super Geweldig strand ( Bijna privé ) Super Geweldige schoonmakers Super dat ik zo nog even door kan gaan, wij zijn zeer enthousiast!

• 1Nol Roos23-05-2015

Weg blijven, niet eens over na denken!

Murdeira is en slecht resort! Wij kregen bij touroperator voor 4 personen ons volledige geld terug. De kamers zijn ok, de manager is vriendelijk, maar het is het Siberië van Sal. Het strand is alsof er een lekkende olietanker is geweest, 4 dagen niet kunnen douchen, ver weg van de bewoonde wereld en de prachtige stranden van Santa Maria, het eten was om te kotsen, de eetzaal had 1000 TL balken waardoor het mega ongezellig was. 9 zonnebedjes voor het hele resort. Een groot waai en tochtgat! Zo kan ik nog wel verder gaan... Ga hier niet naar toe, je bent gewaarschuwd!!!!!!!! Wil je naar Sal, ga dan naar Santa Maria!

Met vrienden

• 8Tiny11-04-2015

Schoon, prachtige rotsen, heerlijk zonnetje

Wij zijn net terug van een zonovergoten vakantie. De kamer /appartement was echt super.groot, heerlijke bedden, super schoon. Douch is even een dingetje, soms prima harde straal maar soms ook niet. Omgeveing is niet veel te beleven, wel fijne rots wandelingen gemaakt. En gelukkig was een een gratis taxi servuce naar het dorp. Hier vindt je de toerisma, wat winketljes, teraasjes, en een prachtig strand met een helder blauwe zee. Echt genieten. Het eten in het hotel was erg goed en niet vet, erg gezond. Alleen zat er weinig variatie in het eten. Elke dag iets van aardappelen/rijst/pasta, vlees of vis, worteltjes/ boontjes of brocceli. Toetje, fruit uit blik, cheescake en ijs. Ontbijt was ook goed maar weinig afwisseling elke dag kon je kiezen tussen kaas/ ham, jam en een vet gebakken ei. Aanrader de eilandtour met J, hij kan prachtig vertellen over het eiland.

Wij hebben het heerlijk gehad, maar ik ga niet terug naar dit eiland. Wij hebben nu alles wel gezien.

0 tips over Aparthotel Murdeira Village

0 vragen over Aparthotel Murdeira Village