We hebben een aantal aanbieders voor Sal Rei voor je op een rij gezet:

Reviews over Sal Rei

triest maar in opbouw

desiree
    21-4-2019

in tegenstelling met sal is dit nu nog een troosteloosdorpje, de ezels en koeien lopen los door de straten, armoedig , maar de kinderen spelen met zoveel plezier op het strand, en er wordt hard gebouwd. wij namen spullen mee voor de kinderen, schoolspullen, volgende keer nemen we ook kleding mee. we gaven dat aan kai van caokai en natasja wust. je vind informatie op de fb pagina van het hotel. Op sal is het fleuriger en zijn ze al verder, wij gingen hierheen voor de bultruggen en dat was super.

Gereisd Met partner in maart 2019

Volgend jaar weer........?

Marjolein
    15-4-2019

Accomodatie 'Ca Bonita' kun je het best , en veel goedkoper, gewoon via allerlei sites boeken en dan een aparte vlucht nemen, Echt een plek en een eiland voor een weekje in de wintermaanden met zon, zee, strand, lezen en lekker vis eten. De Gastvrouw in Ca bonita is geweldig en doet alles om het je naar de zin te maken. Appartementen zijn erg ruim/ rustig en vlak bij het strand.

Gereisd Met vrienden in november 2018

Heerlijk voor een weekje actief

M.H.-v.A.
    17-12-2018

Goed hotel (ouril hotel agueda), vlakbij het centrum van Sal Rei. Leuke excursies gedaan met lokale gids waardoor je ook de leuke restaurantjes weet te vinden. Niet erg toeristisch, maar daar houden we wel van. Een dagtocht met een quad is zeker aan te raden. Houd er wel rekening mee dat er nauwelijks bewegwijzering is.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De tijd staat stil hier!

Ruud Post
    13-9-2018

Sal Rei is een arme plaats, iets anders als wat de naam betekend (zoute koning). Op zich best een bezoekje waard, let op veel bedelende kinderen en Afrikanen die je hun toko in willen trekken. Dit zullen de kaapverdianen bijna nooit doen. Wel blij dat ik er geweest ben en het gezien heb.

Vriendelijke bevolking

Denise
    5-8-2018

Wij zijn 2 x in Sal Rei geweest tijdens onze vakantie, 1 x met een quadtour en 1 x als opstappunt voor een snorkeltour. Er is overdag weinig te beleven. In de avond is er af en toe muziek in het centrum. Er is veel armoede. We hebben met Lars en Nathalie van SolaCyber tours een stadswandeling gemaakt. Zij wonen hier al jaren en weten toch bijzondere plekken te laten zien waar je anders voorbij zou lopen. De mensen die je tegenkomt zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij.

Sal Rei scoort een 6,7 uit 10, op basis van 214 reviews