Appartement Zodiaco

1 review over Appartement Zodiaco

• 2018
    9L. Kerker25-01-2018

Mooi nieuw appartement

Prachtig nieuw, schoon en groot appartement. Zeer goede Wi-Fi verbinding (tegen betaling) En zeer vriendelijke en behulpzame beheerder. Ligt wel aan de doorgaande weg en schuin tegenover een hotel in aanbouw, wat een beetje geluidsoverlast geeft (evt. oordopjes), maar ook een zeer vermakelijk schouwspel. Wij hadden de studio, Zeer groot met keuken, eettafel en stoelen, grote douche, bankbed (lag niet zo comfortabel) in de grotere appartementen wel een gewoon bed. Balkon met tafel en stoeltjes.Dichtbij het centrum van het niet zo grote Sal Rei en ongeveer 300 m. van het strand. Heerlijke bakker met koffiecorner vlakbij het appartement (achter het hotel in aanbouw, voor Estoril app. naar links)

0 tips over Appartement Zodiaco

0 vragen over Appartement Zodiaco