Hotel Royal Horizon Boa Vista

92 reviews over Hotel Royal Horizon Boa Vista

• 2019
    9Rene Driessen13-12-2019

Erg prettig!

Hotel is niet het allermodernste. Mooie ligging, erg vriendelijk personeel, goed afwisselend eten.

Gereisd met partner in december 2019

• 9Stefanie Cocx26-09-2019

Geweldig

Super gezellig, proper resort.. vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7Annemarie12-04-2019

Hier gaan we zeker nog een keertje heen, heerlijk!

Het was een fantastisch hotel. Vriendelijke mensen, schoon, nette faciliteiten en uitgebreid buffet. Animatie voornamelijk Franstalig. Wij waren met volwassenen. Het hotel lijkt mij minder geschikt voor mensen met kleine kinderen. In de omgeving is weinig te beleven. Het was voor ons vooral een zonvakantie en daar is het absoluut geschikt voor.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9Gerrit04-04-2019

Voldeed helemaal aan onze verwachting

Week all in, lekker helemaal niets doen, dan kan hier zeker. Als je rust wil en verder niets is dit prima plek.

Gereisd met partner in maart 2019

Geboekt bij neckermann
  • 1Alfred25-03-2019

Nooit meer !

Wij zochten zon, zee en rust, en kozen voor dit hotel na een goede appreciatie van vrienden, die er vorig jaar november verbleven. Mijn vrouw en ik lazen de vele reviews, over dit hotel en waren overtuigd dat dit een deugddoende vakantie zou worden van 11 dagen. Er waren enkele opmerkingen over losliggende tegels aan 't hoofdzwembad, naar schatting 25% van de tegels loslagen. De tegels zowel nat als droog vrij glad, onveilig voor jong en oud. Er werd amper aan gewerkt. Animatie was er!, ja zelfs drie teams, Inheems, Frans, en Italiaans, die via de geluidsinstallatie, om het hardst "lawaai" maakten; een marteling voor het oor, normale communicatie was niet mogelijk; ik vrees zelfs voor gehoorschade van de kleinste gasten. Eten was eentonig, wel smaakvol, maar altijd koud; ikzelf heb welgeteld twee hete frietjes gegeten op 11 d. geen enkel stuk vlees of vis was warm. Keiharde bedden waren een marteling voor onze ruggen. Twee sterren !

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Anita en LInda11-02-2019

Heerlijke relax week gehad.

We hebben een heerlijke week gehad. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten is in bufferverm en voor ieder wat wils. Een aanrader om naartoe te gaan. De accommodatie word goed onderhouden en schoongemaakt. Ga hier naartoe om te relaxen, buiten het resort is weinig te doen.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Geboekt bij neckermann

• 2018
    6alex19-12-2018

Leuk hotel

Prachtig gelegen hotel , mooi strand en mooi zwembad, het eten is gevarieerd en lekker, wij hadden bij aankomst niet een geheel schone kamer, wel een schoon bed en handdoeken maar schoonmaken ( de vloer en meubels) dat zouden ze de volgende dag doen! We hadden een kluisje dat los in onze kast stond en daar moesten we dan € 2,- per dag voor betalen, het werd wel vast gemaakt na melding hier van. In de bar is het personeel erg vriendelijk bij de beach bar niet echt vriendelijk personeel en ook de balie medewerkers kunnen nog wel een cursus klantvriendelijkheid volgen. 4 sterren vind ik erg veel voor dit hotel. Toch heerlijk genoten hoor.

Alleen gereisd in november 2018

• 7W B Bijl26-11-2018

Onthaasten in alle stilte

Hier ga je naartoe voor je rust, voor je ontspanning, voor het onthaasten, voor het relaxen, voor het volledig tot jezelf komen, voor het leegmaken van je hoofd, voor het achterlaten van al je beslommeringen. Dit eiland is leeg, stil, kalm, rustig, puur natuur en puur voor je ontspanning. Ga hier niet heen als je vermaakt wil worden, ga hierheen om jezelf te vermaken met een boek, een wandeling, een middagdutje en af en toe, héél af en toe, een uitstapje, bijvoorbeeld naar een bijna verlaten stadje, een scheepswrak, of een trip naar één van de andere eilanden van Cabo Verde. Ga eens kijken op het eiland Fogo, zie dorpjes in de grauwe grijsheid van de ingeslapen vulkaan. Ga met een jeep het eiland Boa Vista over, op zoek naar het mooiste strand wat je vinden kunt, ga en geniet.

Gereisd met partner in december 2017

• 10wim & diane25-11-2018

Schitterende vakantie gehad !

Rustig hotel. Niets dan zon, zee en strand. Zeer vriendelijk personeel waar je ook kwam. Excellente house keeping met dank aan Maria. Wij werden royaal voorzien van verse handdoeken. Het ligt er aan hoe je zelf met de mensen omgaat. Toon je respect dan krijg je daar veel voor terug. Wij gaan zeker nog eens terug !

Gereisd met partner in november 2018

• 9Loes19-11-2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Heel erg vriendelijk personeel, schone kamers en genoeg keuze uit het eten.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

16 tips over Hotel Royal Horizon Boa Vista

• rapido, 02-02-2012

Boek Riu Karamboa was toen volgeboekt anders hadden we hier niet naar toe geweest.

• Iris smulders, 15-03-2014

Ga er niet heen voor een doe vakantie. Er is buiten wat watersporten niets te doen. Maar voor een relaxvakantie de ideale plek.

• Rob en Janny, 04-03-2014

Quad tour zuid 4 uur fantastisch

Let op bij aankomst betaal je 2 euro pp per dag met max van 10 dagen

16 vragen over Hotel Royal Horizon Boa Vista

• Moon, 04-11-2017

Koffie thee faciliteiten op de kamer?

Hallo, Vraagje staat er een waterkoker op de kamers? Anders moet ik er 1 meenemen. Dankje voor het antwoord. We vertrekken over 2 weken dus hoop dat nog iemand reageert

• Rudiger Delhem, 25-11-2014

handdoeken

Zijn er handdoeken beschikbaar aan het strand/zwembad ?

MartineVanBaeten, 13-02-2017

Ja, met een kaartje waarop kamernummer krijg je een schone badhanddoek, die je 's avonds terug inlevert. Deze kan dienen voor aan het zwembad of voor aan het strand.

• Esther, 26-08-2014

All inclusive

Weet iemand tot hoe laat het all inclusive is? Staat op geen een site nl.

Karlijn van Hulst, 08-10-2014

Drinken is tot 23.00 uur aan de diverse bars. Daarna in de disco (weet niet tot hoe laat). Ontbijt van 7.00 tot 10.00 uur Lunch van 12.00 tot 14.30 uur Diner van 18.00 tot 21.00 uur Snacks beachbar 11.00 tot 17.00 uur

Hotel Royal Horizon Boa Vista info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats