KinderhotelWeer vandaag27°21°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Horizon Boa Vista voor je op een rij gezet:

71 reviews over Hotel Royal Horizon Boa Vista in het Nederlands

Hier gaan we zeker nog een keertje heen, heerlijk!

Annemarie
12-4-2019

Het was een fantastisch hotel. Vriendelijke mensen, schoon, nette faciliteiten en uitgebreid buffet. Animatie voornamelijk Franstalig. Wij waren met volwassenen. Het hotel lijkt mij minder geschikt voor mensen met kleine kinderen. In de omgeving is weinig te beleven. Het was voor ons vooral een zonvakantie en daar is het absoluut geschikt voor.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Voldeed helemaal aan onze verwachting

Gerrit
4-4-2019

Week all in, lekker helemaal niets doen, dan kan hier zeker. Als je rust wil en verder niets is dit prima plek.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijneckermann.nl

Nooit meer !

Alfred
25-3-2019

Wij zochten zon, zee en rust, en kozen voor dit hotel na een goede appreciatie van vrienden, die er vorig jaar november verbleven. Mijn vrouw en ik lazen de vele reviews, over dit hotel en waren overtuigd dat dit een deugddoende vakantie zou worden van 11 dagen. Er waren enkele opmerkingen over losliggende tegels aan 't hoofdzwembad, naar schatting 25% van de tegels loslagen. De tegels zowel nat als droog vrij glad, onveilig voor jong en oud. Er werd amper aan gewerkt. Animatie was er!, ja zelfs drie teams, Inheems, Frans, en Italiaans, die via de geluidsinstallatie, om het hardst "lawaai" maakten; een marteling voor het oor, normale communicatie was niet mogelijk; ik vrees zelfs voor gehoorschade van de kleinste gasten. Eten was eentonig, wel smaakvol, maar altijd koud; ikzelf heb welgeteld twee hete frietjes gegeten op 11 d. geen enkel stuk vlees of vis was warm. Keiharde bedden waren een marteling voor onze ruggen. Twee sterren !

Gereisd Met partner in maart 2019

BeachCheck

Heerlijke relax week gehad.

Anita en LInda
11-2-2019

We hebben een heerlijke week gehad. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten is in bufferverm en voor ieder wat wils. Een aanrader om naartoe te gaan. De accommodatie word goed onderhouden en schoongemaakt. Ga hier naartoe om te relaxen, buiten het resort is weinig te doen.

Gereisd Met vrienden in februari 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Leuk hotel

alex
19-12-2018

Prachtig gelegen hotel , mooi strand en mooi zwembad, het eten is gevarieerd en lekker, wij hadden bij aankomst niet een geheel schone kamer, wel een schoon bed en handdoeken maar schoonmaken ( de vloer en meubels) dat zouden ze de volgende dag doen! We hadden een kluisje dat los in onze kast stond en daar moesten we dan € 2,- per dag voor betalen, het werd wel vast gemaakt na melding hier van. In de bar is het personeel erg vriendelijk bij de beach bar niet echt vriendelijk personeel en ook de balie medewerkers kunnen nog wel een cursus klantvriendelijkheid volgen. 4 sterren vind ik erg veel voor dit hotel. Toch heerlijk genoten hoor.

Gereisd Alleenreizend in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Onthaasten in alle stilte

W B Bijl
26-11-2018

Hier ga je naartoe voor je rust, voor je ontspanning, voor het onthaasten, voor het relaxen, voor het volledig tot jezelf komen, voor het leegmaken van je hoofd, voor het achterlaten van al je beslommeringen. Dit eiland is leeg, stil, kalm, rustig, puur natuur en puur voor je ontspanning. Ga hier niet heen als je vermaakt wil worden, ga hierheen om jezelf te vermaken met een boek, een wandeling, een middagdutje en af en toe, héél af en toe, een uitstapje, bijvoorbeeld naar een bijna verlaten stadje, een scheepswrak, of een trip naar één van de andere eilanden van Cabo Verde. Ga eens kijken op het eiland Fogo, zie dorpjes in de grauwe grijsheid van de ingeslapen vulkaan. Ga met een jeep het eiland Boa Vista over, op zoek naar het mooiste strand wat je vinden kunt, ga en geniet.

Gereisd Met partner in december 2017

Schitterende vakantie gehad !

wim & diane
25-11-2018

Rustig hotel. Niets dan zon, zee en strand. Zeer vriendelijk personeel waar je ook kwam. Excellente house keeping met dank aan Maria. Wij werden royaal voorzien van verse handdoeken. Het ligt er aan hoe je zelf met de mensen omgaat. Toon je respect dan krijg je daar veel voor terug. Wij gaan zeker nog eens terug !

Gereisd Met partner in november 2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Loes
19-11-2018

Heel erg vriendelijk personeel, schone kamers en genoeg keuze uit het eten.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Pultijn rony
11-11-2018

Heel goed hotel super personeel

Gereisd Met partner in oktober 2018

Supers

Jeannette
29-10-2018

Heerlijk hotel geweldig eten in de omgeving werkelijk niets te doen maar voor een weekje luieren top

Gereisd Met partner in oktober 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Horizon Boa Vista in Sal Rei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Horizon Boa Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.