Hotel Riu Palace Boa Vista

Hotel Riu Palace Boa Vista

9.1Fenomenaal

Kaapverdië (Cabo Verde), Boa Vista, Sal Rei

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Boa Vista voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

14 reviews over Hotel Riu Palace Boa Vista

• 8Fam. K06-01-2020

Prima hotel. Voor ons geen 10

Rustig hotel, weinig te beleven. Mooi swim up kamer. Avonden geen bijzondere shows. Ook op de dag weinig te doen

Gereisd met partner in december 2019

• 10Ruud02-01-2020

Fantastisch en zeer korte transfer naar hotel

Wij zijn er al 2x geweest in 2018 en 2019 en gaan zeker nog terug, tophotel en zeer vriendelijk personeel

Gereisd met partner in november 2018

• 2019
    9Bert22-12-2019

Super

Een geweldig hotel waar service zeer hoog in het vaandel staat. Mooie grote schone kamers met een geweldige regendouche. Mooie zwembaden direct aan het strand gelegen. Eten van hoog niveau. Hotel is niet geschikt voor kinderen. Tip voor hotel maak hier een 18+ hotel van.

Gereisd met partner in december 2019

• 8Johan21-10-2019

Fantastisch mooi, alleen het eten was minder.

Wij hebben een week hier doorgebracht in januari. Hotel is schitterend en schoon. Totaal niks op aan te merken. Vooral echt een toppunt: heel veel bedjes. Enige minpunt, het eten toen. Ontbijt en lunch altijd goed, alleen het diner was minder. Het diner bestaat vooral uit vis, daar moet je dus van houden. Het vlees was nogal: rauw, taai en smakeloos. Je proeft eigenlijk dat het eten maanden in de vrieskast heeft gezeten om op het eiland aan te komen. Er waren ook veel desserts, van alle verschillende soorten, maar met allemaal dezelfde smaak. Wij hebben maar 1 a la carte restaurant kunnen boeken. Dat was de Steak geworden. Vlees had hier dezelfde smaak als bij het buffet en was nogal smakeloos. In januari was het hotel vol, genoeg bedjes, alleen in de avond weinig tot geen plek om te zitten.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 9Jose18-07-2019

Fantastisch hotel. Veel te weinig te doen verder.

Fantastisch hotel maar daarbuiten niks te doen. Kamer met zwembad is heel luxe. Net als de geweldige douche en handige dispenser met sterkte drank en een gevulde koelkast met frisdrank. Animatie is van het animatieteam goed. Andere animatie is qua muziek goed maar de zang minder. De hotelpianist is slecht. Personeel is altijd vriendelijk. Eten is overdadig en goed. Alleen steakhouse was minder. De cappuccinobar heeft heerlijke koffie. Fijn zwembad met voldoende bedden. Vroeg handdoek neerleggen niet nodig. Er is altijd plek. Strand is ook fijn maar in zee best wat rotsen. Ansichtkaarten ingeleverd bij receptie maar die zijn nooit aangekomen in nederland. Voor een rustige vakantie heel fijn hotel. Vlakbij vliegveld. Transfer van 10 minuten. Je hoort en ziet de vliegtuigen wel maar eigenlijk geen last van gehad.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Mien25-06-2019

Super voor een week relaxen !

Verwacht niet teveel van de omgeving. Veel zand en kleine dorpjes. Maar dit is ook wel weer kneuterig. Kom daar voor de rust en om te relaxen. Wij hadden daar een kamer met een zwembadje. Dit was fantastisch. Het resorts was net nieuw en alles was netjes en mooi. De bediening was top. En het eten was heerlijk. Je hebt meerdere restaurants. Ook op het park zijn meerdere zwembaden waar je prima banen kan gaan zwemmen. Voor kleine kinderen is denk ik de zee te ruig en te weinig speeldingen in het zwembad.

Gereisd met partner in december 2018

• 9HMJ Magne22-06-2019

Een prachtig hotel. Vriendelijk personeel. Mooie kamers. Jammer dat mensen s'avond in zwembroek gaan eten. Tip maak hier een Adult only hotel van. In een Palace hotel horen geen (schreeuwende.) kinderen. Indien deze kleine minpunten nog aangepast zullen worden is dit hotel voor mij een dikke 10 waard.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Gonneke Kuijpers19-05-2019

Méér dan fantastisch!

Het hotel heeft klasse, heerlijk rustig. Cabo Verde = no stress, is het motto van dit land. De mensen zijn uitermate lief, service is top! Heerlijk eten, je buik is te klein is voor al het lekkers, goede bedden! We hadden een swim up room geboekt en dat was extra luxe! Boek er een excursie bij! Dan krijg je een algehele indruk van Boa Vista. Ook mogelijk om zelf een taxi te boeken voor de deur of via de receptie om Sal Rei te bezoeken. We gaan zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Jack van Meel05-05-2019

fantasties

lekker weer gezellig en veilig goed eten

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10Desiree21-04-2019

super hotel, prima ligging, perfecte service

Het hotel ligt haven, maar je hebt hier geen hinder van. Bedden zijn prima, elke dag genoeg plek bij het zwembad of strand. Neem minilijmklemmen of sterke knijpers mee voor de handdoeken ivm de altijd aanwezige wind. Neem verrekijker mee, in de bultrugperiode maart/mei zie je de bultruggen vanaf het strand. wij waren met cabokai mee voor een walvistrip. was super. het eiland is arm, neem als je dat wilt kleding, schoolspullen mee. je kunt dat kwijt bij de touroperator dames of eigenaren van excursie bureau's. op facebook vind je een leuke site van het hotel met vele tips. Het eten is zoals riu palace is, soms tijdens spitstijd wat lege bakken, maar ze werken keihard om iedereen tevreden te stellen. personeel erg aardig. 1 minpunt, onze laatste nacht werd er verbouwd in de keuken, denk dan niet bij hard geluid, het zijn de buren, ga op onderzoek en bel de receptie. touroperator is hiervan op de hoogte gesteld. veel plezier en geniet.

Gereisd met partner in maart 2019

2 tips over Hotel Riu Palace Boa Vista

• desiree van veen, 25-04-2019

het hotel ligt erg dicht bij de luchthaven, maar geen hinder daarvan.

• desiree, 21-04-2019

in walvissen periode maart-mei neem goede verrekijker mee, vanaf het strand of balkon zie je de walvissen zwemmen en waterspuiten. Het waait altijd, wij nemen altijd mini lijmklemmetjes mee, sterk en onverwoestbaar. neem als je wilt wat spullen mee voor de bevolking het kan naar natasja wust , zie facebook of cabokai of naar de tuidames. het is nog een arm eiland en onze steun is welkom. Van de honden heb je weinig last, gewoon negeren dan komen ze niet naar je toe

3 vragen over Hotel Riu Palace Boa Vista

• ben van der ven, 02-02-2020

restaurants dorpje

een van de referenties zei dat boeken van al la cart moeilijk is. is dat zo en hoe werkt het. kan met bijv taxi naar een dorpje. nog tips op gebied van excursie dank dank BEN

• john, 23-12-2019

bedjes afleggen

moet je hier bedjes afleggen zoals ik veel zag bij andere hotels ?

• Dirk, 14-05-2019

Winkels

Zijn er souvenirwinkels in de buurt? En hoe kom je daar? Lopend of shuttle bus?

Hotel Riu Palace Boa Vista info

• Animatie programmaAanwezig