9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Boa Vista voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Riu Palace Boa Vista in het Nederlands

Méér dan fantastisch!

Gonneke Kuijpers
19-5-2019

Het hotel heeft klasse, heerlijk rustig. Cabo Verde = no stress, is het motto van dit land. De mensen zijn uitermate lief, service is top! Heerlijk eten, je buik is te klein is voor al het lekkers, goede bedden! We hadden een swim up room geboekt en dat was extra luxe! Boek er een excursie bij! Dan krijg je een algehele indruk van Boa Vista. Ook mogelijk om zelf een taxi te boeken voor de deur of via de receptie om Sal Rei te bezoeken. We gaan zeker terug!

Gereisd Met partner in mei 2019

fantasties

Jack van Meel
5-5-2019

lekker weer gezellig en veilig goed eten

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

super hotel, prima ligging, perfecte service

Desiree
21-4-2019

Het hotel ligt haven, maar je hebt hier geen hinder van. Bedden zijn prima, elke dag genoeg plek bij het zwembad of strand. Neem minilijmklemmen of sterke knijpers mee voor de handdoeken ivm de altijd aanwezige wind. Neem verrekijker mee, in de bultrugperiode maart/mei zie je de bultruggen vanaf het strand. wij waren met cabokai mee voor een walvistrip. was super. het eiland is arm, neem als je dat wilt kleding, schoolspullen mee. je kunt dat kwijt bij de touroperator dames of eigenaren van excursie bureau's. op facebook vind je een leuke site van het hotel met vele tips. Het eten is zoals riu palace is, soms tijdens spitstijd wat lege bakken, maar ze werken keihard om iedereen tevreden te stellen. personeel erg aardig. 1 minpunt, onze laatste nacht werd er verbouwd in de keuken, denk dan niet bij hard geluid, het zijn de buren, ga op onderzoek en bel de receptie. touroperator is hiervan op de hoogte gesteld. veel plezier en geniet.

Gereisd Met partner in maart 2019

Voor wie van luxe en rust houdt.

Madreeken
20-4-2019

Na meerdere keren Riu Karamboa nu de nieuwe Palace bezocht. Het is een échte Palace, heel lekker eten, mooie kamers, perfecte WIfi,hele comfortabele stoelen aan zwembad en strand ... Heel vriendelijk personeel (enkele uit de Karamboa). Voor wie van luxe en rust houdt een tophotel maar wij geven toch de voorkeur aan de gezelligheid en ambiance van de Riu karamboa maar dit is persoonlijk natuurlijk. Het hotel is geschikt voor rolstoelpatiënten (liften). Het is een spiksplinternieuw hotel en doordat de beplanting nog klein is heeft men geen nog geen plekjes om uit de wind te liggen.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel en relaxte vakantie

Gijs Vaes
14-4-2019

Heel mooi hotel met vorzorgde kamers en luxe badkamer. De hoteltuin is redelijk nieuw, dus alles (palmbomen, struiken, bloemen, etc.) zijn nog in de groei. Ook de eetgelegenheden en bars waren prima. Personeel erg vriendelijk. Het nadeel in deze periode is inderdaad de harde eind. Daarnaast (nog) weinig te doen buiten hotelzone.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Ard
13-3-2019

Nieuwe locatie, zeer vriendelijk personeel, prima buffet, weinig te wensen over. Wel veel wind en door (nog) minimale beschutting kan dat lastig zijn bij zwembad en aan zee. Vaak rode vlag ook, dus uitdagende zee blijft op afstand...

Prachtig nieuw hotel in Boa Vista

Liesbet Van Damme
8-3-2019

We zijn reeds naar Riu Karamboa en naar het Iberostarhotel op Boa Vista geweest. Voor ons is de Riu Palace het beste hotel. Dit hotel biedt een goed aanbod aan eten en drinken, heeft mooie kamers met een zalige regendouche en biedt veel rust. Wie houdt van veel animatie gaat beter naar Riu Karamboa, hou je meer van rust en luxe ben je beter af in de Riu Palace. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Boa Vista in Sal Rei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Boa Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.