Bed and Breakfast
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Residential Salinas voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Residential Salinas in het Nederlands

Very disappointing. Bad location and unfriendly.

Maartje
18-10-2017

De accommodatie viel heel erg tegen. De locatie lag midden in een soort van bouwval en voelde heel onprettig en gaf geen fijn vakantie gevoel. Iedere avond nam ik een taxi van en naar het centrum om te gaan eten omdat het niet veilig voelde met weinig straat verlichting naast de slobbewijk (baraccas) om daar alleen te lopen. Ze toonde geen enkele interesse of bood enige manier van hulp of tips om het mij als reiziger in mijn eentje maar dan ook iets aangenamer te maken. Zij en haar man gaven mij totaal geen welkom gevoel en gaven mij zelfs het gevoel dat ze het runnen van een B&B helemaal niet leuk vonden. Bij het ontbijt werd me niks aangeboden of kon nergens uit kiezen. Ik vroeg of ik fruit kon krijgen en warme melk met bijvoorbeeld havermout. Ik kreeg een klein koffiekopje met opgeklopte melk (leek cappuccino) en een klein thee schoteltje met wat havervlokken erop met een bananen. Locatie, gastvrijheid en ontbijt teleurstellend!

Gereisd Alleenreizend in september 2017

Bed and Breakfast info

• TemperatuurregelingVentilator

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Residential Salinas in Sal Rei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Residential Salinas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.