7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Das Dunas Village voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Parque Das Dunas Village in het Nederlands

Was goed om te ontdekken geen twede keer meer

ron
18-1-2019

Verblijf in hotel Dunas was goed Eenvoudig maar schoon Hele vriendelijke en behulpzame mensen Niets was hun te veel De ligging was goed Overal dichtbij Helaas dat er omheen zoveel bouwval stond zodat het wandelen niet aantrekkelijk was Zeker als het donker was Je moest echt uit kijken op de keitjes en de gaten in de weg

Gereisd Alleenreizend in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Veel te groot hotel complex.

Hammie
16-8-2017

Te groot complex. Je kunt niet echt zwemmen in zee, ivm rotsen en ruige zee. Eten en drinken is goed. Kamers zijn groot en schoon. Op het eiland zelf is weinig tot niks te doen.

Een hele mooie plek!

Dilaan
18-3-2011

Alweer een heerlijke vakantie gehad! Mooi weer, gelijk aan het stand en lekker eten. De mensen die er werkten waren op dat moment erg afstandelijk en niet echt vriendelijk. Er waren mensen die zich eraan stoorden, maar wij deden toch wel ons dingen en genoten rustig door.. :-)) Aan het strand waren veel kite-surfers. We hebben fietsen en een auto gehuurd.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jun 01 2003 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tjingo

• AdresParque das Dunas Praia de Chaves Ilha de Boa Vista cp 17 17(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parque Das Dunas Village in Sal Rei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parque Das Dunas Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.