Lodge Orquíadea

Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag29°21°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Orquíadea voor je op een rij gezet:

1 review over Lodge Orquíadea in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Pascale Leyre
11-11-2014

Wij hadden het appartement met keuken gehuurd, plus het ontbijt omdat daar goede commentaar over was. Misschien als je maar 2 of 3 dagen blijft kan dit ontbijt, maar langer (en absoluut geen 14 dagen) is dit te sober en eentonig. Enkel 1 soort broodjes, hesp, kaas, confituur, 2 soorten cornflakes en een beetje vers fruit (bananen, papaya, appels en appelsienen) en zelfgemaakte witte yoghourt. En dan nog € 1,5 durven vragen als je een eitje wilt. Enkel het plaatsje waar je zit om te ontbijten is super gezellig. Het appartement zelf was niet OK voor de prijs. De keuken was vuil, de potten en bestek hadden roestvlekken en waren vettig. Het duurde een volle week voor de kapotte ventilator en de waterkoker werden vervangen. De douche was ongemakkelijk klein en had scherpe randen en een groot gat aan de zijkant waar af en toe een kakkerlak uitkwam. Het bed en de hangmat op het terras maakten gelukkig nog iets goed, evenals het uitzicht op de zee. Nee, niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in oktober 2014

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Orquíadea in Sal Rei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Orquíadea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.