Hotel Marine Club Beach Resort

Hotel Marine Club Beach Resort
7,8

6 tips over Hotel Marine Club Beach Resort

elzapaenen, 6-4-2017

geen wifi nemen in het hotel /is waardeloos

gewoon in dorp in ieder restaurant gratis

om lekker te eten gewoon naar sal rei

betaalbaar en lekker

Kole, 17-2-2017

Gratis wifi in Sal Rei op het plein tegenover het gemeentehuis en gratis wifi bij Cafe del Porto bij de haven.

Wifi in het hotel kost 4 euro per half uur of 40 euro per week.

D., 15-2-2017

Vegetarisch eten kan goed in Sal Rei. Bij Manera, Cabo, El Mirador of Ca Baby.

El Mirador is een Spaans restaurant. Je kunt daar ook bijv. paella zonder vlees en/of vis bestellen. Cabo is Italiaans/Kaapverdiaans. Je kunt daar vegetarische Cachupa bestellen. Manera en Ca Baby zijn Italiaans met genoeg vegetarische keuze.

We hebben een aantal aanbieders voor Marine Club Beach Resort voor je op een rij gezet:

D., 15-2-2017
Als je geen all inclusive hebt, kan je bij het hotel een kaart kopen waarop je geld zet om drankjes van te betalen of een keer het diner in het hotel. Een soort van Marine Club Credit card. De kaart "kost" € 5,00 wat je terug krijgt als je vertrekt. Het tegoed dat je over hebt aan het eind van je vakantie krijg je ook bij vertrek weer terug. Reuze handig!
D., 15-2-2017

Boek dit hotel alleen met ontbijt, 's-avonds uit eten gaan in Sal Rei is reuze leuk, goedkoop en heerlijk!. De wandeling duurt een half uur. Dames: platte schoenen!

In het hotel eten kan ook: a la carte (goed) of in het buffet restaurant (€ 20,00 p.p.; ook goed).

Anton Bitter, 16-1-2014
Neem vooral een zaklamp mee,goeie wandelschoenen.ze zijn er gek op de euro,s ze rekenen 100 escudo voor 1 euro moet zijn 110 neem wel klein geld mee van wisselen houden ze niet,taxi hotel naar stadje kost 3 euro als je betaal met 5 wordt teruggeven al moeilijk de all in formule is zonder alcohol. In het stadje midden op het plein is een open bar daar is het goed eten en drinken tegen normale prijzen.Pas op voor de gaten in stoepen en wegen.