Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°22°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Club Boa Vista voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Iberostar Club Boa Vista in het Nederlands

Mooiste vakantie ooit !

Patrick Hooyberghs
11-11-2014

Zeer mooi gelegen hotel met een zeer groot en mooi zandstrand. Goede en vriendelijke service. Lekker eten elke dag. Een fantastische animatie van het hele team ! De zee is er wild en er kan niet in gezwommen worden wegens te sterke stromingen (steeds de rode vlag). Wij hebben hier een heel mooie vakantie beleefd geboekt via een stunt van touroperator.

Gereisd Met partner in Sun Nov 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super relaxen

Evelien
1-10-2014

Het hotel ligt aan een schitterend zandstrand, lange strandwandelingen gemaakt. het hoofdrestaurant is heel goed ingericht, voelt klein aan. De maaltijden die geserveerd werden, waren heel afwisselend, lekker van smaak. voor 's middags heb je naast het zwembad een snackrestaurant waar je iets kleins kan eten. Het personeel is hulpvaardig, en hebben me met elke vraag goed bijgestaan. ze proberen om Engels te praten, maar met een beetje Frans kom je iets verder. Kamers worden elke dag proper gemaakt. In de badkamer heb je een toilet en een inloopdouche De lavabo staat buiten de badkamer muren in een soort van gangetje, minpunt hier is dat er weinig lichtinval is. Om naar het strand te gaan, moet je eerst trappen doen naar strand, dus voor mensen die slecht te been zijn, is het iets moeiljker. Maar dan was de oplossing die ik gezien heb een golfkarretje te vragen en dan deed iemand ze al rijdend naar het strand toe.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Ff wennen.

Ron
1-8-2014

We hadden veel te hoge verwachtingen De tekst op internet schept deze ook. Groot was onze teleurstelling dan ook bij aan komst. Met name de kamers en het eten en de enorme afstand tot aan het slechte strand. Bijna 150. Treden en 1 kilometer. Het eten was bar en boos. Daad werkelijk elke dag bijna het zelfde. Voor 1week is het te doen maar 14 dagen is wel heel veel,van het goede Wat me ook enorm stoorde zijn de met water verdunde wijnen Uit de automaat getapte wijnen worden met water verdunt en dan voor mijn gevoel minimaal met 60%. Rode wijn met de kleur van rosé. Valt helemaal niet op he.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Preisdaler

Iberostar aan één vd mooiste stranden ter wereld!

Connie
2-6-2014

Hotel Iberostar Club Boa Vista is een 5hotel naar Afrikaanse normen en kan niet vergeleken worden met een 5hotel van Iberostar in Europa of de Caraiben. Het hotel is geschikt vooral voor koppels, opzoek naar een rustige zon zekere vakantie, aan een prachtig breed en lang zandstrand. Het hotel voorziet mooie kamers en een lekkere keuken.

Gereisd Zakelijk in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel tof clubhotel

Lien
27-5-2014

Hotel Iberostar Club Boa Vista geniet een uitstekende ligging aan de prachtige stranden van het exotische eiland Boa Vista. Het hotel is een gezellige club met prachtig strand, leuke zwembadzone en heerlijke buffetten. De animatie is aangenaam en houdt je de hele dag bezig. Ideaal voor gezinnen of voor koppels die een weekje willen uitrusten !

Gereisd Zakelijk in mei 2014

Tja

Robert Paul
8-1-2014

Het is een zeer vriendelijk hotel de mensen zijn er geweldig. Behulpzaam en erg lief. De service is dan ook grandioos. Maar met deze gegevens krijg je geen 5 Sterren Het hotel is netjes schoon en word goed onderhouden volgens hun standaard en met de beperkte mogelijkheden heden die ze hebben .als je alles dan overweegt moet 1 of 2 sterren haalbaar zijn als je ruim denkend bent. Wat betreft het eten kan ik alleen maar zeggen Ze doen hun best ook al is het zeer eenvoudig met een vast menu elke dag . Hou je van vis dan zit je hier goed. Dat is elke dag vers. De wijnen uit de tap zijn of zeer jong of ze worden stevig verdunt ik vermoedt zelf het laatste ivm de lichte gloor smaak en die zit ook aan het water .conclusie:

De kwaliteit prijs verhouding is enorm zoek. We betaalden 5000 euro voor 14 dagen in december als we weer een aanbieding krijgen voor 1500 euro mrt kerst is het antwoord gelijk in geen 1500 jaar Maar de mensen. Top

Gereisd Met partner in januari 2014

Laten we eerlijk zijn

Paul Deen
6-1-2014

De accomodaties zou echt 3 sterren moeten inleveren het is er voed vertoeven maar het verdient echt niet meer als 1 hooguit 2 sterren. Zeker als je bedenkt dat je voor 2 personen 5000 euro betaald voor 12 dagen in december. Het eten is van echt bedenkelijke kwaliteit. De kamer op z'n zachts gezegd eenvoudig.. Maar nu even. Aar de werkelijkheid de mensen zijn ongelofelijk aardig de werken zich de naad uit de mouw de service is gewoon weg enorm ze willen graag beter maar hebben de middelen niet

We zij hier 2 weken geweest en we hebben enorm genoten van hun gast vrijheid

Dus vandaar onze 9 voor dit hotel.

Ps. Touroperator schaam je diep om dit voor die prijs aan te bieden

Gereisd Met partner in januari 2014

Ideaal voor relaxvakantie

karel
5-1-2014

Verzorgd hotel, buffet zeer verzorgd, kamer elke dag proper gepoetst. Zwembad goed onderhouden. Dranken all-in: uitgebreide keuze. Vriendelijk personeel. Uitzicht vanuit het hotel (bij ontbijt, zwembad) prachtig (zie foto's).

Ideaal voor een relax-strandvakantie. Niet voor cultuurvakanties en uitgaan

Gereisd Met partner in december 2013

Voor de tweede keer zeer positief

Nadine
3-1-2014

Voor het tweede jaar op rij brachten we de kerstdagen door in Iberostar Club Boa Vista. Lekker weer (met uitzonderlijk 1 dag regen!), propere kamers, vriendelijk personeel, alleen spijtig dat er geen verwarmd buitenzwembad is. Het hotel is 5 afrikaanse sterren waard en mag men helemaal niet vergelijken met een europees 5*. Ze hebben een fantastisch animatieteam o.l.v. een Belg.. De prijs is misschien wel aan de hoge kant, maar op het eiland is helemaal niks, dus alles moet geïmporteerd worden vanuit Portugal of Spanje, en dat maakt alles duurder. In de nabije toekomst zal men toch moeten investeren om een aantal zaken te renoveren, want er beginnen zich toch wel wat mankementen te vertonen (tegeltjes zwembad). Het is een rustig hotel en volgens mij niet echt geschikt voor kinderen. De mensen komen hier om te rusten en te zonnen.

Gereisd Met partner in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ga er nooit meer terug.

De Mey
28-12-2013

Geen vijfsterren hotel waard. De strandstoelen aan het zwembad zijn versleten. Service aan receptie en bars waren uitstekend maar in restaurant was de vriendelijkheid te zoeken. De properheid in de kamers was zeer goed, wat niet mag gezegd worden aan de bar in de receptie (+/- 40 vliegen op een tafel) . Er waren veel mussen aan de strandbar, wat logisch is, maar de uitwerpsels werden opgekuist en met diezelfde vod werden ook tafels en grond gekuist. Wanneer de verwarmingsschotels in het restaurant leeg waren, duurde het lang voordat ze bijgevuld werden. De rest in de schotels waren uitgedroogd. Het eten aan de show coaking en de koude gerechten waren uitstekend.

Gereisd Met partner in Sun Dec 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelDarts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Club Boa Vista in Sal Rei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Club Boa Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.