Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°21°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Club Boa Vista voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Iberostar Club Boa Vista in het Nederlands

Zeer tevreden

Pascale L
20-1-2016

De kamers zijn eenvoudig maar zeker in orde en aangenaam van grootte. Als er iets mis was dan werd dit onmiddellijk opgelost en hersteld. Soms zelfs voor we het gingen melden! De kerstsfeer was duidelijk aanwezig, er werden cocktails en soms hapjes rondgebracht aan het zwembad. Super gewoon! Het eten van de poolbar vonden we zeer eentonig en toch minder van kwaliteit. Het à la carte restaurant vonden we geen aanrader. Het eten in het hoofdrestaurant was wel goed, maar minder stoofpotjes zou wel mogen. Het was ook jammer dat na kerstdag de service wat minder werd. Minder personeel en geen smooties meer bij het ontbijt. De infinity pool is prachtig. Er waren voldoende stoelen, ook op het prachtige strand. Het animatieteam is zozo. Als je een pure relaxvakantie zoekt, dan kunnen wij dit hotel ten zeerste aanbevelen. Onze extra dank gaat nog uit naar Pedro en Luis van de receptie.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

5 sterren ?

Bonte
10-1-2016

Wij zijn er voor het eerst geweest Wij houden nog al van eenvoudig maar wel netjes We dachten we laten ons nu eens verwennen en boeken nu eens 5 sterren 3 sterren gewend dan moet dit wel,super zijn. Denk dat we is te veel er van hadden voor gesteld. Ik ga er van uit dat we pech hebben gehad maar was de kamer vies en vochtig. Ff gebeld ,met de receptie en er kwam direkt iemand kijken em die verontschuldig zich omdat men de kamer vergeten had schoon te maken het bed was beslapen en er lag her en der afval en in de douche gebruikte handoeken . Werd onmiddelijk opgelost binnen 3 uur hadden we een schone kamer . Moet zeggen was ook echt schoon. Voor de rest een prima 3 sterren hotel . Strand was onder aan een trap,van 132 treden was ff wennen . Wat betreft het eten vond het wat veel om 14 dagen 3 x perdag het zelfde te eten buffet met de keuze uit een 5 tal gerechten O ja neem wijn uit een fles wijn uit de automaat word verdunt 5 liter wijn 2 liter water zelf mogen zien

Gereisd Met partner in januari 2016

Super!

Vanessa
27-10-2015

Zeker de moeite waard om hier te logeren, mooi uitzicht en rustig gelegen. Het eten was lekker en de kamers waren steeds proper! Heel vriendelijk personeel en leuke activiteiten. We komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel goed

edlin_1
19-10-2015

zeer goed hotel , zeer vriendelijk personeel en lekker eten , proper kamer met zijdelings zeezicht

Gereisd Met partner in oktober 2015

William
12-10-2015

We waren daar twee jaar terug ook al geweest en het was ons toen ook goed bevallen. De ligging,animatie ,personeel,restaurant enz..... alles was top. Als men iets vroeg kreeg men telkens een glimlach terug van oor naar oor,zalig om zien. Zijn.al aan het sparen voor de volgende keer.

Echt relaxed

Cor&Carolien
4-8-2015

Echt relaxed en vriendelijk personeel, animatie was ook ten top, eten was lekker met voldoende variatie

Gereisd Met partner in april 2015

Super !

Mieke Reyniers
27-3-2015

Hotel Iberostar Boa Vista is een aanrader ! Super vriendelijk personeel, heerlijk rustig, ongelooflijk proper, overal ! Zelfs toiletten op het strand ! Zeer verzorgde maaltijden, veel keuze, heerlijk verse broodjes bij ontbijt, super lekkere smooties en de cava en mojito's zijn op Kaapverdische wijze heel lekker !

Gereisd Met partner in maart 2015

Beetje minder dan 5*, maar toch zeer goed.

marc
9-12-2014

Ontvangst door het animatieteam was zeer uitbundig. Propere, ruime kamers, die elke dag werden gereinigd. Dichtbij het strand, maar voor wat minder mobiele mensen niet zo geschikt (je moet een trede of 60 naar beneden). Eten was zeer lekker en gevarieerd, maar niet zo een immense keuze als bij een Turks 5* hotel. Ook de shows waren wat minder. Wel is iedereen van het hotel en de animatie zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in Thu Nov 27 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima locatie voor zon zee en strand

els.westdijk
7-12-2014

Iberostar Boa Vista is een prima vakantiebestemming om uit te rusten. Het hotel ligt aan het strand weliswaar via trappen te bereiken. Het eten is goed maar de wijn is met water aangelengd. Uitzicht op zee is een aanrader. Verder heel schoon en klantvriendelijk. Het is Afrika dus een beetje anders dan de andere Iberostar hotels in Europa. Al met al een prima locatie. Ik snap niet dat sommige mensen zo negatief zijn.

Gereisd Met partner in Sun Nov 16 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een plek onder de zon

ysbeerke
24-11-2014

prachtig hotel, goed gelegen op 15 min van de luchthaven, geen last van vliegtuigen. ligt aan het mooie zandstrand, de zee is supper mooi, hoge golven. Hotel zwembad heel goed groot goed voor baantjes zwemmen ook de jet stream is goed, de ligplaats rond zwembad is ook goed wel veel volk steeds. kinderen horen daar niet thuis. restourant is super goed eten en toch goede variatie die daar niks vind is een echte muggenzifter. bediening ook steeds vriendelijk, wel druk. De kamer was ook zeer goed echt heel netjes hoor Bravo. De mensen van het animatie team waren ook vriendelijk en goed er was steeds wat te doen. juist de avond chouws vond ik wat minder, die mogen wel eens aangepast worden, Het eiland zelf dat is niks dit is een echte strand vakantie!! in het dorp zijn 5 tot 10 soeks echt niks hoor en de bevolking daar probeert de toerist ook wat te verkopen voor veel geld. betalen kan je overal met €. Wij gaan zeker nog wel eens terug het was er in november 30 gr en een lekker briesje.

Gereisd Met partner in Thu Nov 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelDarts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Club Boa Vista in Sal Rei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Club Boa Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.