Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°21°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Club Boa Vista voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Iberostar Club Boa Vista in het Nederlands

Leuk voor 1 weekje ......

Familie Lindsen
25-10-2018

Bij aankomst bleek onze kamer erg ver weg te zijn van het zwembad en restaurant, dit werd makkelijk veranderd en kregen we een kamer naar onze wens. De kamers zijn wel schoon maar kunnen wel een upgrade gebruiken ( veel dingen hangen los of scheef). Bij voordeur kwam erg veel licht doorheen dus s nachts niet donker. Strand is erg mooi en schoon maar wel wat verder lopen ,ook bar en toiletten niet dicht bij strand. Zwembad is erg schoon en mooie infinity Pool. Restaurant was netjes ,maar niet altijd warm en wij vonden de keuze beperkt. Animatie doet hun best om mensen te vermaken ,zijn niet opdringerig nemen genoegen met nee. In de avond is er weinig te doen buiten de shows om , geen gezellige bar om aan te zitten dat vonden wij erg jammer. A la carte restaurant was een vast 5 gangen menu , te reserveren 1x per week. Al met al een fijn hotel om een weekje uit te rusten en te genieten van het heerlijke klimaat in oktober.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk genoten

Marlie de Vries
16-10-2018

Het hotel was super. Animatieteam en eten was erg goed. De Wi-Fi was minder. Op de kamers geen Wi-Fi en in openbare ruimtes viel hij vaak weg

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Zeker terug, prachtige rust vakantie, winterboost!

Ann
26-3-2018

Het is een echte rustvakantie. Het hotel is sober maar zeer proper; kamers hebben alles wat je nodig hebt. Alle gemeenschappelijke ruimtes bars, restaurants maar ook toiletten zijn opvallend proper. De maaltijden zijn zeer gevarieerd, goed verzorgd en buffetten worden ganse tijd bijgevuld. Het personeel door het ganse hotel is uitzonderlijk vriendelijk en doen alles om je te helpen en een droomvakantie te geven. De bars zijn goed verzorgd en je kan alles krijgen. Het weer was heel zonnig maar je heb s'morgen en s'avond toch wel een truitje nodig. Eindeloze wandelingen kunnen maken op strand zonder veel andere mensen te zien zalig. TV, Wifi, ....het is er wel maar werkt niet echt maar dat is totaal geen probleem, geen behoefte aan gehad.

Gereisd Met partner in maart 2018

Preisdaler

Waarschijnlijk volgend jaar maar een maand later.

wiel fleuren
6-3-2018

Het hotel, acommodatie, bediening, eten, verzorging, was tip-top. Maar als je gaat voor de zon en die dan toevallig weinig schijnt (midden februari) is er buiten het hotel, op het hele eiland helemaal niks te beleven.

Gereisd Alleenreizend in februari 2018

Fijn resort

Saskia
8-2-2018

We hebben een ontzettend fijne vakantie gehad in dit resort. Het ligt afgelegen, dus lekker rustig. Met de taxi ben je in 5 min. en €5 bij het vliegveld en in 10 min. en € 10 in het hoofdstadje Sal Rei. In de lobby van het resort kan je een taxi bestellen. Dit hebben wij gedaan naar Sal Rei, toen we daar uitstapten werden we gelijk benaderd door een stadbewoner voor een tour door het stadje. We vonden het eerst een beetje dubieus, maar we hadden al snel door dat het een hele aardige gast was met goede bedoelingen en na de mini-tour hebben we hem bedankt en een kleinigheidje gegeven (optioneel en je kan zelf bepalen hoe veel). Verder is Iberostar een ontzettend fijn verblijf. In het restaurant was er een zeer ruime keuze qua buffet. Elke avond was er wat anders te kiezen. De medewerkers zijn heel gastvrij en behulpzaam. Bij aankomst bleek onze airco stuk te zijn, dit werd binnen een half uur geregeld en gemaakt. Het viel me op dat medewerkers het onwijs waarderen als je een praatje met ze maakt. Bij het zwembad is het de hele dag best druk en moet je 's ochtends wel op tijd zijn voor een ligbedje. Het resort heeft ook een privéstrand, waar je echt fantastisch rustig aan zee kan liggen. We zijn deze vakantie wel lek gestoken door de muggen, dus neem hier echt iets voor mee! Dat waren wij dus vergeten, niet zo handig. Nog een tip: op de dag van vertrek wordt je met een hele meute vakantiegangers in busjes gestopt om naar het vliegveld gebracht te worden. Neem lekker een taxi voor 5 euro naar het vliegveld. Je zit relaxter en als je gewoon op tijd gaat sta je niet in de lange rij voor het inchecken.

Gereisd Met partner in december 2017

Een super mooi en heel compleet resort

Conny
24-12-2017

Mooie ruime kamers en in een mooi setting, keurig schoon, fijn restaurant met veel keuze iedere dag een ander stuk vlees en vis van de grillplaat geen enkele dag het zelfde, drie themavonden tapas, japans en portugees tijdens mijn verblijf van 8 dagen, vriendelijke bediening en leuke zitjes buiten met uitzicht op zee. Niets was teveel, zwembad met voldoende ligbedden en uitzicht op zee. Super vakantie gehad zeker nog een keer terug.

Gereisd Met vrienden in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Moet er even aan wennen

Robert
25-12-2016

Wat ik,enorm goed vond is de bediening Wat me heel erg op viel is elke dag het zelfde eten. En wat me stoorde het bij vullen van de wijn machine. 4 flessen wijn. 2 flessen water Ik stond er bij en zag het.

Maar voor een 2 sterren is het zeker top maat ook zeker niet slecht

Gereisd Met partner in december 2016

Prima resort!

Megens
2-11-2016

Lekker dichtbij het vliegveld. Het resort is mooi, niet al te groot en daardoor niet al te druk. Het strand is heel mooi, de golven 4 meter hoog, zwembad is groot en prima temperatuur. Het eten is fantastisch, vers, gevarieerd. Drinken en cocktails waren super! In de omgeving is niet heel veel te doen, maar dit is een prima plek om lekker de zon op te zoeken en te relaxen. Hotel kamers zijn groot en schoon. Wij zijn naar de hoofdstad geweest, wat meer een dorp is, prima met taxi te doen. kosten 8 euro. Wij hebben gekozen voor een prive taxi ipv een dagtrip met het halve resort. kosten 45 euro voor een rondreis met 2 personen in eigen auto/jeep met chauffeur. Goedkoper als touroperator, chauffeur sprak gewoon prima engels en deed heel erg zijn best. Prima vakantie, precies wat we nodig hadden, lekker eten, lekker drankje, zon en een mooi strand.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Erg leuk hotel , schoon , mooie zwembaden

Danielle Rodrigues
13-10-2016

Wij waren hier 8 dagen en het was fantastisch. Zwembaden waren echt top mooi uitzicht op zee van uit het zwembad. Eten was prima te doen . Je krijgt lekkere cocktails , Animatie team was erg leuk en aardig. Personeel was over het algemeen erg vriendelijk . Ik heb niet echt min punten eigenlijk . Het is een eiland om echt lekker te relaxen . Wij hadden last van een vliegenplaag omdat het erg beregent had dat was minder dus neem voor de zekerheid iets mee. Wij hadden als excursie de Zuid tour gedaan maar die raad ik niet aan . De excursie om naar de schildpadden te gaan kijken is wel heel leuk ( je moet wel mazzel hebben om er 1 te zien ) en het is best duur vond ik . Kortom een heel leuk eiland om voor 1 x heen te gaan vonden wij.

fantastische vakantie

Riet
12-2-2016

Boa Vista is een klein eiland met maar 14000 bewoners. Je moet er zeker niet naartoe voor luxe en shoppen, maar wel een echte aanrader voor een rust en relaxvakantie!. Hotel Iberostar ligt dicht bij het vliegveld, maar je hebt er totaal geen last van. Hotel is zeer mooi, zeer verzorgd, supervriendelijk personeel. Altijd voldoende bedjes aan het zwembad, heerlijke mochito, lekker eten, we hebben altijd buiten kunnen eten, ook 's avonds is het er nog heerlijk warm. Nooit een vestje moeten aandoen. Eenvoudige, maar erg nette kamers, in badkamer was ook alles aanwezig en erg netjes. Mooi terras aan de kamer. Het is een laagbouwhotel (max 1 verdiep), voor aantal kamers wel wat trappen te doen. Mooi landschapszwembad, naar strand kon je via trap op helling. Mooi om te wandelen. Heel lekker eten, meer altijd voldoende variatie in vlees en vis. Dagelijks een cocktail bij het diner. Ook supervriendelijk animatieteam, er was altijd wat te doen, maar niks werd opgedrongen. Zeer aangename en rustige lobbybar met mooi terras. Kortom een echte aanrader voor een weekje zon in de winter!!

Gereisd Met partner in februari 2016

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelDarts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Club Boa Vista in Sal Rei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Club Boa Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.