Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°22°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Club Boa Vista voor je op een rij gezet:

BeachCheck

2 reviews over Hotel Iberostar Club Boa Vista in het Nederlands

Nooit meer.

Liselotte
10-1-2019

Voldeed echt niet aan de verwachtingen. Absoluut geen vijf sterren hotel. Hele simpele badkamer echt niet wat je verwacht bij een vijf sterren hotel, inrichting kamer basic prima ,maar geen vijf sterren!!! Entree kil en niet knus , absoluut geen vijf sterren. Na het douchen stond het water in het woongedeelte. Hier melding van gemaakt maar niets mee gedaan, erg gevaarlijk omdat er een koelkastje in het woongedeelte staat. Elke dag alle handdoeken op de grond moeten leggen. Toiletten op de accommodatie zelf worden weinig schoongemaakt en prullenbakjes zitten vol.Ik kreeg een grote splinter in mijn vinger van de drukknop van het toilet. Zijkant van een eettafel zat los hele haak in mijn tas. Eten was koud , dit aangegeven , de manager zei we hebben een magnetron dan warm je het even op. Buiten op het terras grote plukken stof en haar. Op het strand simpele plastic ligbedden zonder matras( je ) geen vijf sterren.

Gereisd Alleenreizend in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waarschijnlijk volgend jaar maar een maand later.

wiel fleuren
6-3-2018

Het hotel, acommodatie, bediening, eten, verzorging, was tip-top. Maar als je gaat voor de zon en die dan toevallig weinig schijnt (midden februari) is er buiten het hotel, op het hele eiland helemaal niks te beleven.

Gereisd Alleenreizend in februari 2018

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelDarts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Club Boa Vista in Sal Rei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Club Boa Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.