Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°22°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Club Boa Vista voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Iberostar Club Boa Vista in het Nederlands

Mooi resort, No Stress

Ina
20-1-2019

Mooi en schoon resort. Lekker zonnig weer. Eten voor ieder wat wils. Personeel super vriendelijk. Er lopen veel resort katten rond. Super lief en schattig om te zien hoe ze hier goed verzorgd worden. Complimenten voor Iberostar. Voor de kattenliefhebbers en ware paradijs. Ik heb geen kritiek. Alles is gewoon top en mensen doen hun best om jou een goed gevoel te geven. No Stress!

Gereisd Met vrienden in januari 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Geweldig!

Mieke
10-11-2018

Geweldig!!!! Wij hebben daar de beste tijd gehad, wat een geweldig eiland! Lieve mensen, lekker eten, perfect weertje! In een woord geweldig! Wij komen zeker terug !

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Een super mooi en heel compleet resort

Conny
24-12-2017

Mooie ruime kamers en in een mooi setting, keurig schoon, fijn restaurant met veel keuze iedere dag een ander stuk vlees en vis van de grillplaat geen enkele dag het zelfde, drie themavonden tapas, japans en portugees tijdens mijn verblijf van 8 dagen, vriendelijke bediening en leuke zitjes buiten met uitzicht op zee. Niets was teveel, zwembad met voldoende ligbedden en uitzicht op zee. Super vakantie gehad zeker nog een keer terug.

Gereisd Met vrienden in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super relaxen

Evelien
1-10-2014

Het hotel ligt aan een schitterend zandstrand, lange strandwandelingen gemaakt. het hoofdrestaurant is heel goed ingericht, voelt klein aan. De maaltijden die geserveerd werden, waren heel afwisselend, lekker van smaak. voor 's middags heb je naast het zwembad een snackrestaurant waar je iets kleins kan eten. Het personeel is hulpvaardig, en hebben me met elke vraag goed bijgestaan. ze proberen om Engels te praten, maar met een beetje Frans kom je iets verder. Kamers worden elke dag proper gemaakt. In de badkamer heb je een toilet en een inloopdouche De lavabo staat buiten de badkamer muren in een soort van gangetje, minpunt hier is dat er weinig lichtinval is. Om naar het strand te gaan, moet je eerst trappen doen naar strand, dus voor mensen die slecht te been zijn, is het iets moeiljker. Maar dan was de oplossing die ik gezien heb een golfkarretje te vragen en dan deed iemand ze al rijdend naar het strand toe.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Aanrader op Boa Vista !

Ann
13-6-2012

Het hotel is een zeer aangenaam verblijfshotel. Niet te vergelijken met Iberostar op de Caraïben, maar de kleinschaligheid is een grote troef. De tuin is zeer netjes onderhouden Service is schitterend, zeer vriendelijke medewerkers,die je met de glimlach verder helpen De maaltijden zijn verzorgd en er is genoeg variatie !

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Gezellige ongedwongen sfeer

Barbara&Henriëtte
14-3-2010

Hoewel het hotel nog niet helemaal af was toen wij er waren (de spa en fitnessruimte waren nog niet open) hebben wij een fantastische week gehad. Prima zwembad met voldoende ligbedden en de ligging is direct aan het witte zandstrand. In zee was helaas niet te zwemmen door de hoge golven. Animatie is prima, voldoende te doen (soms is het team wat opdringerig, maar als je aangeeft dat je écht niet wilt, slaan ze je wel over) De eetzaal is voor een buffetrestaurant uitermate gezellig, het eten erg lekker. Ook in het à la carte restaurant hebben we heerlijk gegeten!

Gereisd Met vrienden in februari 2010

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelDarts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Club Boa Vista in Sal Rei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Club Boa Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.