Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°22°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Club Boa Vista voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Iberostar Club Boa Vista in het Nederlands

Onovertroffen

Gerard
17-3-2019

Fantastisch vakantie adres, als je alleen maar rust wilt hebben. Buiten hotel niets te beleven, alleen woestijn. Echter de mogelijkheden van het hotel zijn talloos. Prachtig zwembad met veel ligstoelen, een poolbar waar ook nog snacks te verkrijgen zijn, een koffiebar met alle soorten van koffie, enz enz. En alles inclusive!. Een trap af naar beneden alwaar eigen strand met ligbedden, en ook daar een poolbar. Een zeer actief animatieteam dat vanaf 10 uur s'morgens tot s'avonds laat bezig is. Het eten in het restaurant is zeer gevarieerd en goed. Maar het mooist is nog de service van alle medewerkers, te beginnen bij de receptie, het brengen van de koffers naar je kamer, de schoonmaaksters, de bediening in restaurants, poolbars, met bediening aan het zwembad, het houdt niet op Mijn indruk: 9.5 op een schaal van 10. Zeer aan te bevelen.

Gereisd Met partner in maart 2019

super

Martine
25-2-2019

Even de commentaren hieronder aanvullen: mensen die een 5* resort bezoeken in Afrika, moeten gewoon weten dat ze qua afwerking van de gebouwen geen superluxe mogen verwachten. Dat is gewoon zo in die landen. Jammer dat dit afgebroken wordt wetende wat voor inspanningen het personeel doet om het naar je wens te hebben. Ik kan alleen maar dit hotel toejuichen. Netheid, vriendelijkheid, niets op aan te merken. Het eten was heel lekker, we hebben zelfs gamba's en kreeft gegeten in de bufetten van de all in formule. En het is niet dat wij niet op reis gaan, we doen een viertal vliegvakanties per jaar in 4 of 5 sterrenhotels. Wie de rust niet kan appreciëren, moet naar het drukke Benidorm, of zelfs ondertussen ook al Tenerife gaan. Dit zijn dingen die je weet op voorhand. Muggen?niet gezien. Vliegen?amper aanwezig. Kakkerlakken?waar zaten die? Alvast niet in onze kamer en niet op ons eten. Raar toch, we waren daar op hetzelfde moment

Gereisd Met partner in januari 2019

Geen 5 sterren waard

Paula
13-2-2019

Is geen 5 sterren waardig maar gewoon 3 sterren. De locatie is niets bijzonders. Wel lekker weertje overdag. 's Avonds koelt het enorm af dus neem je dikke jas en wollen sjaal mee, geen overbodige luxe als je in de wintermaanden gaat. 's Avonds veel muggen. Als je all inclusief hebt dan kun je onbeperkt waterflessen halen, dat was heel handig.
Ik wil toch wat vertellen over de vliegenplaag daar. Heel veel vliegen in het restaurant en ook op het eten tijdens ontbijt en lunch. Best onhygiënisch. De vliegen zaten OVERAL op, dat was voor ons een afknapper. Een tip: maak douchputje 's avonds dicht anders komen de kakkerlakken uit....

Kortom: helaas geen 5 sterren waard.

Gereisd Met partner in januari 2019

Prima resort, fraai gelegen

R.Z.
16-12-2018

Prima resort met goede kamers en dito ruime badkamer. Erg plezierig was de aparte wastafel in een nis net voor de badkamer met echt goede verlichting! Balkon ruim genoeg en prive gelegen. Dat geldt trouwens voor het hele resort. Door de ligging en bouw komt het heel kleinschalig over. Eten zonder meer goed en voldoende gevarieerd. De bediening & staf is erg vriendelijk en behulpzaam. Een diike pluim. Puntje van verbetering is het feit dat op het strand te weinig bedjes staanen belangrijker nog veel te weinig windschermen. Ook rond het zwembad, royaal genoeg, zoude met gemak wat meer bedjes geplaatst kunnen worden. Als dit op orde komt dan is een dikke negen zeker verdiend!

Gereisd Met partner in december 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Vakantie kaapverdische eilanden is een aanrader...

J.P.G. Tijm
1-12-2018

Vakantie naar de kaapverdische eilanden is een echte aanrader. Wij waren op het eiland Sal. Heerlijk weer en vriendelijke mensen. Het wel erg kaal, daarom willen we nog een keer op Boavista kijken. Men zegt dat het daar groener is. Wie weet lukt het met winnen door deze review.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch service en eten weinig zeezicht kamers

Rene Bakker
9-11-2018

Als je kijkt bij de review zie je 7.3 staan maar klagen eigenlijk allemaal personeel niet over het eten. Nou het hotel beter gezegd mini bungalow park heeft absoluut leven verbeterd. Helemaal top is het en vind nu de waardering onder gewaardeerd. Eten fantastisch alles op de juiste temperatuur gehouden. Personeel op en top werkelijk doen er alles aan om het naar je zin te maken. Min punten: er is nog niet in elk huisje(kamer) wifi wordt wel in 2019 aangeboden. De kluis huur moet je betalen jammer vind dit een service moet zijn 5 sterren. In pool bar wordt het eten niet zo vaak ververst zodat je slappe patat heb enz. Wel goed heet of koud gehouden. Inderdaad t.v. zenders haast niet maar ook niet aangehad dan een uurtje. Conclusie kom je voor rust een echt all-inclusive zeker doen buitenland gedistilleerd sterk of cocktails alles is er. Je koffers worden naar de kamer gebracht. Eiland weinig te beleven.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

prima om te ontspannen

Jack Kramers
26-10-2018

Dat het geen actief vakantie is, afgezien van zwemmen en wandelen. Het eten en de drankjes zijn goed en lekker, vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Leuk voor 1 weekje ......

Familie Lindsen
25-10-2018

Bij aankomst bleek onze kamer erg ver weg te zijn van het zwembad en restaurant, dit werd makkelijk veranderd en kregen we een kamer naar onze wens. De kamers zijn wel schoon maar kunnen wel een upgrade gebruiken ( veel dingen hangen los of scheef). Bij voordeur kwam erg veel licht doorheen dus s nachts niet donker. Strand is erg mooi en schoon maar wel wat verder lopen ,ook bar en toiletten niet dicht bij strand. Zwembad is erg schoon en mooie infinity Pool. Restaurant was netjes ,maar niet altijd warm en wij vonden de keuze beperkt. Animatie doet hun best om mensen te vermaken ,zijn niet opdringerig nemen genoegen met nee. In de avond is er weinig te doen buiten de shows om , geen gezellige bar om aan te zitten dat vonden wij erg jammer. A la carte restaurant was een vast 5 gangen menu , te reserveren 1x per week. Al met al een fijn hotel om een weekje uit te rusten en te genieten van het heerlijke klimaat in oktober.

Heerlijk genoten

Marlie de Vries
16-10-2018

Het hotel was super. Animatieteam en eten was erg goed. De Wi-Fi was minder. Op de kamers geen Wi-Fi en in openbare ruimtes viel hij vaak weg

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Zeker terug, prachtige rust vakantie, winterboost!

Ann
26-3-2018

Het is een echte rustvakantie. Het hotel is sober maar zeer proper; kamers hebben alles wat je nodig hebt. Alle gemeenschappelijke ruimtes bars, restaurants maar ook toiletten zijn opvallend proper. De maaltijden zijn zeer gevarieerd, goed verzorgd en buffetten worden ganse tijd bijgevuld. Het personeel door het ganse hotel is uitzonderlijk vriendelijk en doen alles om je te helpen en een droomvakantie te geven. De bars zijn goed verzorgd en je kan alles krijgen. Het weer was heel zonnig maar je heb s'morgen en s'avond toch wel een truitje nodig. Eindeloze wandelingen kunnen maken op strand zonder veel andere mensen te zien zalig. TV, Wifi, ....het is er wel maar werkt niet echt maar dat is totaal geen probleem, geen behoefte aan gehad.

Gereisd Met partner in maart 2018

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelDarts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Club Boa Vista in Sal Rei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Club Boa Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.