Hotel Iberostar Club Boa Vista

Kaapverdië (Cabo Verde)Boa VistaSal Rei

7.9GoedScore uit 80 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+33/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 80 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

81 Reviews over Iberostar Club Boa Vista

• 8Goos23-02-2020

Paradijs

Wat een heerlijk oord met een fantastische ligging, mooi aangelegd met palmen en bloemen. Aardig personeel, leuke kamer met zoals overal vieze sprei op t bed. Goed eten, veel variatie. Gelukkig geen wifi en niet roken in het restaurant. Het aangeboden diner in het a la carte restaurant daarintegen dramatisch slecht. Prima faciliteiten, heerlijke en vakkundige massages. Jammer dat overal gerookt mag worden en dat dus ook volop gebeurt. Je kunt er niet aan ontkomen. Wat rookvrije zones instellen zou mijn voorkeur hebben.

• 10Nele31-07-2019

Top vakantie

Heel onverwacht naar Boa Vista getrokken met 2 tieners. Hadden een zeer fijne tijd. Wij houden wel van actie en zijn 3 dagen op excursie met locale gids (sylvertours, zeer aan te raden) geweest. Fraaie plaatsen gezien, Sandboarden in de woestijn, op zoek naar schildpadden, met pick up truck door woestijn, dorpjes bezocht,.... Heel rustig eiland, locals zijn immens vriendelijk, stress valt van je af van moment de deuren van het vliegtuig opengaan. Hôtel was zeer mooi en proper, kamers geen trendy design, wel functioneel beetje coloniale stijl. Eten was TOP!! Steak, gamba, mosselen, ribbetjes, konijn, chocoladefondue, just name it! Personeel fantastisch steeds met enorme glimlach van tuinman tot barman. Zou meteen teruggaan!

• 9Gerard17-03-2019

Onovertroffen

Fantastisch vakantie adres, als je alleen maar rust wilt hebben. Buiten hotel niets te beleven, alleen woestijn. Echter de mogelijkheden van het hotel zijn talloos. Prachtig zwembad met veel ligstoelen, een poolbar waar ook nog snacks te verkrijgen zijn, een koffiebar met alle soorten van koffie, enz enz. En alles inclusive!. Een trap af naar beneden alwaar eigen strand met ligbedden, en ook daar een poolbar. Een zeer actief animatieteam dat vanaf 10 uur s'morgens tot s'avonds laat bezig is. Het eten in het restaurant is zeer gevarieerd en goed. Maar het mooist is nog de service van alle medewerkers, te beginnen bij de receptie, het brengen van de koffers naar je kamer, de schoonmaaksters, de bediening in restaurants, poolbars, met bediening aan het zwembad, het houdt niet op Mijn indruk: 9.5 op een schaal van 10. Zeer aan te bevelen.

• 9Martine25-02-2019

super

Even de commentaren hieronder aanvullen: mensen die een 5* resort bezoeken in Afrika, moeten gewoon weten dat ze qua afwerking van de gebouwen geen superluxe mogen verwachten. Dat is gewoon zo in die landen. Jammer dat dit afgebroken wordt wetende wat voor inspanningen het personeel doet om het naar je wens te hebben. Ik kan alleen maar dit hotel toejuichen. Netheid, vriendelijkheid, niets op aan te merken. Het eten was heel lekker, we hebben zelfs gamba's en kreeft gegeten in de bufetten van de all in formule. En het is niet dat wij niet op reis gaan, we doen een viertal vliegvakanties per jaar in 4 of 5 sterrenhotels. Wie de rust niet kan appreciëren, moet naar het drukke Benidorm, of zelfs ondertussen ook al Tenerife gaan. Dit zijn dingen die je weet op voorhand. Muggen?niet gezien. Vliegen?amper aanwezig. Kakkerlakken?waar zaten die? Alvast niet in onze kamer en niet op ons eten. Raar toch, we waren daar op hetzelfde moment

• 5Paula13-02-2019

Geen 5 sterren waard

Is geen 5 sterren waardig maar gewoon 3 sterren. De locatie is niets bijzonders. Wel lekker weertje overdag. 's Avonds koelt het enorm af dus neem je dikke jas en wollen sjaal mee, geen overbodige luxe als je in de wintermaanden gaat. 's Avonds veel muggen. Als je all inclusief hebt dan kun je onbeperkt waterflessen halen, dat was heel handig.
    Ik wil toch wat vertellen over de vliegenplaag daar. Heel veel vliegen in het restaurant en ook op het eten tijdens ontbijt en lunch. Best onhygiënisch. De vliegen zaten OVERAL op, dat was voor ons een afknapper. Een tip: maak douchputje 's avonds dicht anders komen de kakkerlakken uit....

Kortom: helaas geen 5 sterren waard.

• 10Ina20-01-2019

Mooi resort, No Stress

Mooi en schoon resort. Lekker zonnig weer. Eten voor ieder wat wils. Personeel super vriendelijk. Er lopen veel resort katten rond. Super lief en schattig om te zien hoe ze hier goed verzorgd worden. Complimenten voor Iberostar. Voor de kattenliefhebbers en ware paradijs. Ik heb geen kritiek. Alles is gewoon top en mensen doen hun best om jou een goed gevoel te geven. No Stress!

• 4Liselotte10-01-2019

Nooit meer.

Voldeed echt niet aan de verwachtingen. Absoluut geen vijf sterren hotel. Hele simpele badkamer echt niet wat je verwacht bij een vijf sterren hotel, inrichting kamer basic prima ,maar geen vijf sterren!!! Entree kil en niet knus , absoluut geen vijf sterren. Na het douchen stond het water in het woongedeelte. Hier melding van gemaakt maar niets mee gedaan, erg gevaarlijk omdat er een koelkastje in het woongedeelte staat. Elke dag alle handdoeken op de grond moeten leggen. Toiletten op de accommodatie zelf worden weinig schoongemaakt en prullenbakjes zitten vol.Ik kreeg een grote splinter in mijn vinger van de drukknop van het toilet. Zijkant van een eettafel zat los hele haak in mijn tas. Eten was koud , dit aangegeven , de manager zei we hebben een magnetron dan warm je het even op. Buiten op het terras grote plukken stof en haar. Op het strand simpele plastic ligbedden zonder matras( je ) geen vijf sterren.

• 9R.Z.16-12-2018

Prima resort, fraai gelegen

Prima resort met goede kamers en dito ruime badkamer. Erg plezierig was de aparte wastafel in een nis net voor de badkamer met echt goede verlichting! Balkon ruim genoeg en prive gelegen. Dat geldt trouwens voor het hele resort. Door de ligging en bouw komt het heel kleinschalig over. Eten zonder meer goed en voldoende gevarieerd. De bediening & staf is erg vriendelijk en behulpzaam. Een diike pluim. Puntje van verbetering is het feit dat op het strand te weinig bedjes staanen belangrijker nog veel te weinig windschermen. Ook rond het zwembad, royaal genoeg, zoude met gemak wat meer bedjes geplaatst kunnen worden. Als dit op orde komt dan is een dikke negen zeker verdiend!

• 8J.P.G. Tijm01-12-2018

Vakantie kaapverdische eilanden is een aanrader...

Vakantie naar de kaapverdische eilanden is een echte aanrader. Wij waren op het eiland Sal. Heerlijk weer en vriendelijke mensen. Het wel erg kaal, daarom willen we nog een keer op Boavista kijken. Men zegt dat het daar groener is. Wie weet lukt het met winnen door deze review.

• 10Mieke10-11-2018

Geweldig!

Geweldig!!!! Wij hebben daar de beste tijd gehad, wat een geweldig eiland! Lieve mensen, lekker eten, perfect weertje! In een woord geweldig! Wij komen zeker terug !

Hotel Iberostar Club Boa Vista info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij