Hotel Iberostar Club Boa Vista *****

Hotel Iberostar Club Boa Vista *****

Hotel Iberostar Club Boa Vista
Hotel Iberostar Club Boa Vista
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Club Boa Vista voor je op een rij gezet:

37 reviews over Hotel Iberostar Club Boa Vista in het Nederlands

Fijn resort

Saskia, 8-2-2018

We hebben een ontzettend fijne vakantie gehad in dit resort. Het ligt afgelegen, dus lekker rustig. Met de taxi ben je in 5 min. en €5 bij het vliegveld en in 10 min. en € 10 in het hoofdstadje Sal Rei. In de lobby van het resort kan je een taxi bestellen. Dit hebben wij gedaan naar Sal Rei, toen we daar uitstapten werden we gelijk benaderd door een stadbewoner voor een tour door het stadje. We vonden het eerst een beetje dubieus, maar we hadden al snel door dat het een hele aardige gast was met goede bedoelingen en na de mini-tour hebben we hem bedankt en een kleinigheidje gegeven (optioneel en je kan zelf bepalen hoe veel). Verder is Iberostar een ontzettend fijn verblijf. In het restaurant was er een zeer ruime keuze qua buffet. Elke avond was er wat anders te kiezen. De medewerkers zijn heel gastvrij en behulpzaam. Bij aankomst bleek onze airco stuk te zijn, dit werd binnen een half uur geregeld en gemaakt. Het viel me op dat medewerkers het onwijs waarderen als je een praatje met ze maakt. Bij het zwembad is het de hele dag best druk en moet je 's ochtends wel op tijd zijn voor een ligbedje. Het resort heeft ook een privéstrand, waar je echt fantastisch rustig aan zee kan liggen. We zijn deze vakantie wel lek gestoken door de muggen, dus neem hier echt iets voor mee! Dat waren wij dus vergeten, niet zo handig.

Nog een tip: op de dag van vertrek wordt je met een hele meute vakantiegangers in busjes gestopt om naar het vliegveld gebracht te worden. Neem lekker een taxi voor 5 euro naar het vliegveld. Je zit relaxter en als je gewoon op tijd gaat sta je niet in de lange rij voor het inchecken.

Een super mooi en heel compleet resort

Conny, 24-12-2017

Mooie ruime kamers en in een mooi setting, keurig schoon, fijn restaurant met veel keuze iedere dag een ander stuk vlees en vis van de grillplaat geen enkele dag het zelfde, drie themavonden tapas, japans en portugees tijdens mijn verblijf van 8 dagen, vriendelijke bediening en leuke zitjes buiten met uitzicht op zee. Niets was teveel, zwembad met voldoende ligbedden en uitzicht op zee. Super vakantie gehad zeker nog een keer terug.

Moet er even aan wennen

Robert, 25-12-2016

Wat ik,enorm goed vond is de bediening Wat me heel erg op viel is elke dag het zelfde eten. En wat me stoorde het bij vullen van de wijn machine. 4 flessen wijn. 2 flessen water Ik stond er bij en zag het.

Maar voor een 2 sterren is het zeker top maat ook zeker niet slecht

Prima resort!

Megens, 2-11-2016

Lekker dichtbij het vliegveld. Het resort is mooi, niet al te groot en daardoor niet al te druk. Het strand is heel mooi, de golven 4 meter hoog, zwembad is groot en prima temperatuur. Het eten is fantastisch, vers, gevarieerd. Drinken en cocktails waren super! In de omgeving is niet heel veel te doen, maar dit is een prima plek om lekker de zon op te zoeken en te relaxen. Hotel kamers zijn groot en schoon. Wij zijn naar de hoofdstad geweest, wat meer een dorp is, prima met taxi te doen. kosten 8 euro. Wij hebben gekozen voor een prive taxi ipv een dagtrip met het halve resort. kosten 45 euro voor een rondreis met 2 personen in eigen auto/jeep met chauffeur. Goedkoper als touroperator, chauffeur sprak gewoon prima engels en deed heel erg zijn best. Prima vakantie, precies wat we nodig hadden, lekker eten, lekker drankje, zon en een mooi strand.

Erg leuk hotel , schoon , mooie zwembaden

Danielle Rodrigues, 13-10-2016

Wij waren hier 8 dagen en het was fantastisch. Zwembaden waren echt top mooi uitzicht op zee van uit het zwembad. Eten was prima te doen . Je krijgt lekkere cocktails , Animatie team was erg leuk en aardig.

Personeel was over het algemeen erg vriendelijk .

Ik heb niet echt min punten eigenlijk . Het is een eiland om echt lekker te relaxen . Wij hadden last van een vliegenplaag omdat het erg beregent had dat was minder dus neem voor de zekerheid iets mee.

Wij hadden als excursie de Zuid tour gedaan maar die raad ik niet aan . De excursie om naar de schildpadden te gaan kijken is wel heel leuk ( je moet wel mazzel hebben om er 1 te zien ) en het is best duur vond ik .

Kortom een heel leuk eiland om voor 1 x heen te gaan vonden wij.

fantastische vakantie

Riet, 12-2-2016

Boa Vista is een klein eiland met maar 14000 bewoners. Je moet er zeker niet naartoe voor luxe en shoppen, maar wel een echte aanrader voor een rust en relaxvakantie!. Hotel Iberostar ligt dicht bij het vliegveld, maar je hebt er totaal geen last van. Hotel is zeer mooi, zeer verzorgd, supervriendelijk personeel. Altijd voldoende bedjes aan het zwembad, heerlijke mochito, lekker eten, we hebben altijd buiten kunnen eten, ook 's avonds is het er nog heerlijk warm. Nooit een vestje moeten aandoen. Eenvoudige, maar erg nette kamers, in badkamer was ook alles aanwezig en erg netjes. Mooi terras aan de kamer. Het is een laagbouwhotel (max 1 verdiep), voor aantal kamers wel wat trappen te doen. Mooi landschapszwembad, naar strand kon je via trap op helling. Mooi om te wandelen. Heel lekker eten, meer altijd voldoende variatie in vlees en vis. Dagelijks een cocktail bij het diner. Ook supervriendelijk animatieteam, er was altijd wat te doen, maar niks werd opgedrongen. Zeer aangename en rustige lobbybar met mooi terras. Kortom een echte aanrader voor een weekje zon in de winter!!

Zeer tevreden

Pascale L, 20-1-2016

De kamers zijn eenvoudig maar zeker in orde en aangenaam van grootte. Als er iets mis was dan werd dit onmiddellijk opgelost en hersteld. Soms zelfs voor we het gingen melden! De kerstsfeer was duidelijk aanwezig, er werden cocktails en soms hapjes rondgebracht aan het zwembad. Super gewoon! Het eten van de poolbar vonden we zeer eentonig en toch minder van kwaliteit. Het à la carte restaurant vonden we geen aanrader. Het eten in het hoofdrestaurant was wel goed, maar minder stoofpotjes zou wel mogen. Het was ook jammer dat na kerstdag de service wat minder werd. Minder personeel en geen smooties meer bij het ontbijt. De infinity pool is prachtig. Er waren voldoende stoelen, ook op het prachtige strand. Het animatieteam is zozo. Als je een pure relaxvakantie zoekt, dan kunnen wij dit hotel ten zeerste aanbevelen. Onze extra dank gaat nog uit naar Pedro en Luis van de receptie.

5 sterren ?

Bonte, 10-1-2016

Wij zijn er voor het eerst geweest Wij houden nog al van eenvoudig maar wel netjes We dachten we laten ons nu eens verwennen en boeken nu eens 5 sterren

3 sterren gewend dan moet dit wel,super zijn. Denk dat we is te veel er van hadden voor gesteld. Ik ga er van uit dat we pech hebben gehad maar was de kamer vies en vochtig. Ff gebeld ,met de receptie en er kwam direkt iemand kijken em die verontschuldig zich omdat men de kamer vergeten had schoon te maken het bed was beslapen en er lag her en der afval en in de douche gebruikte handoeken . Werd onmiddelijk opgelost binnen 3 uur hadden we een schone kamer . Moet zeggen was ook echt schoon. Voor de rest een prima 3 sterren hotel . Strand was onder aan een trap,van 132 treden was ff wennen . Wat betreft het eten vond het wat veel om 14 dagen 3 x perdag het zelfde te eten buffet met de keuze uit een 5 tal gerechten O ja neem wijn uit een fles wijn uit de automaat word verdunt 5 liter wijn 2 liter water zelf mogen zien

Super!

Vanessa, 27-10-2015

Zeker de moeite waard om hier te logeren, mooi uitzicht en rustig gelegen. Het eten was lekker en de kamers waren steeds proper! Heel vriendelijk personeel en leuke activiteiten. We komen zeker terug.

heel goed

edlin_1, 19-10-2015

zeer goed hotel , zeer vriendelijk personeel en lekker eten , proper kamer met zijdelings zeezicht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Club Boa Vista in Sal Rei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Club Boa Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Club Boa Vista scoort een 7.67 uit 10 op basis van 64 reviews.