Hotel Boavista

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Boavista voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Boavista in het Nederlands

heerlijk

Tanja
21-12-2017

Lieve mensen, zowel personeel als lokale bewoners

Gereisd Met partner in december 2016

Boavista ligt aan een prachtig zandstrand.

Fan. Van Marle v
1-5-2016

Hotel is middelmatig Eten begint naar een week te vervelen. Als je niet van katten houdt moet je daar niet zijn. Enorm veel katten lopen onder je tafel door bij het eten staan naast je tafel te bedelen terwijl jij aan het eten bent. Zelfs in het restaurant val je over deze dieren. Kamers zijn sober. Zwembad wordt slecht bijgehouden. Personeel is gemeend super aardig.

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boavista in Sal Rei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boavista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.