Hotel Boa Vistasterster

8.3Fantastisch

Kaapverdië (Cabo Verde), Boa Vista, Sal Rei

Op vakantie geweest naar Boa Vista?

8.3Fantastisch

Tonen op kaart

4 reviews over Hotel Boa Vista

• 2018
    9Ruud07-03-2018

Kortom een geweldige vakantie

Wat een fantastisch vakantie eiland is Boa Vista,prachtige stranden,vriendelijke mensen en een heerlijk klimaat.Er was niet veel te doen maar wij gingen echt voor een relaxvakantie en dan is er geen betere bestemming dan dit fijne eiland!Echt helemaal tot rust komen en ook nog verwend worden door de zeer vriendelijke bevolking.Wij gaan beslist nog meer vakanties doorbrengen op Boa Vista.Kijken er nu al naar uit!

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

8johanna10-12-2016

geweldig!

Neen wat voor de bevolking mee!

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Dali01-02-2016

Mooi hotel, heerlijk weer!

We hebben genoten met onze kleine man van toen 7 maanden oud. We verbleven een week en met een baby is het goed vertoeven! Het zwembadwater vonden we wel wat koud, maar het zonnetje scheen heerlijk! Het eten was oké, we zijn een keer naar het Aziatisch restaurant geweest en dat was slecht (vooral de sushi)! In het algemene restaurant was er een fantastische ober die we om een banaan vroegen voor onze zoon en op een gegeven moment had hij de banaan klaar liggen zodra we kwamen ontbijten! We hebben hem een hele dikke fooi gegeven toen we weg gingen, omdat het ons betreurt dat hij zo bar weinig verdient daar... Verder is er weinig te doen, je moet er rekening mee houden dat je vooral voor het weer daarheen gaat en op het strand ook kan zitten.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 8Bas Vroeijenstijn24-06-2014

Vriendelijk personeel, kamer netjes onderhouden

Het personeel was over het algemeen erg vriendelijk. Het kamermeisje deed haar uiterste best (fooitje wordt gewaardeerd). Het ontbijt is 'continental' en kom je overal tegen. Had iets beter gekund. Ligging midden in Sal Rei, lekker in het stadje. Vlakbij het strand, winkeltjes in de buurt en overal gezelligheid. Restaurantjes volop. Een van de beste is The Blu Marlin. Cocoa Bar is ook prettig.

Gereisd met partner in mei 2014

0 tips over Hotel Boa Vista