Appartement Boa Vista

AppartementWeer vandaag28°21°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Boa Vista voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Boa Vista in het Nederlands

Geweldige vakantie achter de rug!

Bas
30-3-2012

De appartementen van de Boavista Social Club zijn echt een aanrader. Je moet niet de grote luxe verwachten, maar de prijs is dan ook zeer scherp. De appartementen zijn ruim en liggen op 50m van het strand. Het zicht is adembenemend. Voor ons was het een zeer geslaagde vakantie. Mede dankzij door Xander (Belgische Manager) en zijn team hebben we veel geleerd over het eiland en al zijn mogelijkheden. Er is voor elk wat wils. Ikzelf heb kitelessen genomen, maar mijn vrouw en kinderen hebben zich vooral geamuseerd in de zee en op het strand. De daguitstap op de Quads was wel het absolute hoogtepunt. Verder kun je heerlijk eten op het eiland en de bevolking is zeer gastvrij. Tot volgend jaar iedereen!!!

geweldige beachclub

xander
21-4-2011

wij logeerden net achter boavista socialclub, aan praya estoril.

Mooi weer, prachtige omgeving, en oogverblindende stranden.

Hetgeen onze vakantie compleet maakte waren onze bezoekjes aan Social Club.

Een mooie beachclub net aan ons appartement met lekker eten, vriendelijke bediening en een heel mooi strand. In het weekend superleuke feestjes.

Een echte aanrader!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boa Vista in Sal Rei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boa Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Boa Vista scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.