Hotel Riu Touaregstersterstersterster

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Riu Touareg in Kaapverdië is een populaire bestemming met mogelijkheden voor een adults-only verblijf. Een groot resort met goed verzorgd eten en enorme zwembaden. Het hotel ligt midden in de woestijn, dus is vooral geschikt voor een relaxte zonvakantie. Grote aanrader is de tour door de woestijn.

455 reviews over Hotel Riu Touareg

• 2019
    9Yvonne08-02-2019

Fantastisch!

Heel mooi schoon resort. Eten in één woord fantastisch ! Hygiënisch vriendelijk uitgebreide keuze. Echt helemaal top. Je kunt op verschillende plaatsen eten. Italiaans en Aziatisch restaurant ook goed. Wij hadden familiekamers . Schoon en goede bedden.Het resort is prachtig aangelegd. Genoeg bedjes en hoekjes. Ondanks dat het hotel vol was totaal geen hinder van. Heerlijk strand. Voor even heerlijk ontspannen en mooi weer een echte aanrader. Personeel is héél vriendelijk. Het hotel is een geolied machine daar kunnen we hier een voorbeeld aan nemen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 9Marja Duerink07-02-2019

Geweldig !

Een giga resort. Het bijzondere is dat het resort zo ruim is opgezet is dat je dat nauwelijks merkt. Drie zwembaden zijn er en 2 daarvan zijn verwarmd. Bij het zwembad is handdoenservice. Ook zijn er meerdere restaurants waarvan 3 specialiteiten restaurants. Bij de zwembaden zijn poolbars waar allerlei drankjes gehaald kunnen worden. Tevens is er een adult only gedeelte. Al het eten is echt super lekker en in veel verschillende uitvoeringen. Bijv. 6 verschillende soorten vis ! Het vele personeel is uitermate vriendelijk en het woordje Nee bestaat niet. Als minpuntje vind ik dat het onderhoud van de kamer beter kan. Verder een TOP vakantie 🥂🏖☀️

• 7Hilde05-02-2019

Geen 5 sterren

Was wel leuk heel vriendelijk personeel en lekker eten. In zee zwemmen verboden in zwembad ijskoud zeewater .veel bewolking veel te grote afstanden Kamers oubollig dringend aan renovatie toe en dan die open badkamer grrrrr. Veel te groot resort met op het hele eilqnd niets te zien Niet voor herhaling vatbaar

• 9JR01-02-2019

Prima hotel!

Heerlijk rustig. Prachtige zee. Niet om in te zwemmen, maar je kunt wel heel ver langs de zee wandelen en van de zee genieten. Daardoor werd door ons het zwemmen daarin niet gemist. Er waren overigens genoeg mensen die toch wel de zee in gingen. Ook de zwembaden waren prima en er waren voldoende bedjes beschikbaar. Wij gingen vaak aan het strand liggen, onder de palmbomen. Goed beschermd en helemaal lekker rustig. Van muggen, vliegen of ander ongedierte hebben we geen last gehad. Tip: neem kleingeld mee (losse euro’s) om als fooi te geven voor het hardwerkende en vriendelijke personeel.

• 9Frederique29-01-2019

Geweldig!

Prachtig hotel, van alle gemakken voorzien. Heel mooi strand. Voldoende zwemgelegenheid. Aardig personeel. Prachtige kamers.

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    9Misjel26-12-2018

Verwondering

Anti muggen spul meenemen. Mooi rustig afgelegen super hotel.

Gereisd met partner in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Edward28-11-2018

Zeer fijne en ontspannen vakantie gehad. De kamers (met WiFi sinds kort) werden elke dag schoongemaakt. Het hele complex is schoon en goed onderhouden. Ook bij de zwembaden werd regelmatig schoongemaakt. Bij de restaurants heb voldoende keuze om lekker te eten. 's-avonds is er entertainment om de avond door te komen.

Alleen gereisd in november 2018

• 8Ingeborg28-11-2018

Heerlijk!

Bij aankomst gelijk de restaurants boeken. En het was jammer dat je de zee niet in kan vanwege de harde stroming/golven

Gereisd met partner in september 2016

• 9Soraya28-11-2018

Een fantastische, relax vakantie

Personeel: Het motto daar is om te relaxen en het personeel helpt je daar ook bij. Zij staan op een vriendelijke manier voor je klaar. Activiteiten: Er worden voldoende activiteiten aangeboden. Kamer: Onze kamer werd iedere dag schoongemaakt, maar let wel op dat ze je beddengoed niet standaard meenemen, maar alleen als je de kaart erop legt. Wij hadden een kamer geboekt met zeezicht en dat was zeker de moeite waard. Prachtig uitzicht. Ligging: Direct aan zee, maar verder is er op boa Vista nog niet heel veel te doen.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Ikke24-11-2018

Het was een sprookje maar dan echt waar!

Het was een sprookje maar dan echt waar. Een oase van rust. Ruime kamers. Diverse heerlijke restaurants. Alles super schoon en netjes. We kwamen voor rust en dat hebben we zeker gekregen. Diverse zwembaden dus voor ieder wat wils.

Gereisd met partner in november 2018

78 tips over Hotel Riu Touareg

• etje, 18-01-2020 Rapporteren

Eilandtour gedaan met Caroline van Boa vista Carey met 1 woord geweldig!!! Privé tour dus naar eigen wens in te vullen. En ze helpen ook de locale bevolking. Echt een aanrader.

• Raymon Hurtak, 06-08-2019 Rapporteren

Boek AUB al uw tripjes bij Boa Vista Carefy. Ik en mijn vriendin hebben een oostelijke eilandtrip gedaan met Caroline van Carefy. Het is was werkelijk fantastisch. We kregen ongelofelijk veel persoonlijke aandacht en daarnaast een uitzonderlijke hoeveelheid aan historische geschiedenis over het eiland. Het mooiste van alles is dat Carefy met de inkomsten van de trips zich inzet voor de lokale bevolking op het eiland. Ik kan een ieder aanraden om trips te boeken via Carefy.

• Nathalie , 31-07-2019 Rapporteren

Boek de excursies niet bij je reisorganisatie maar buiten het hotel. Bij solacybertours krijg je alle ruimte en alle mooie plekken te zien met een goede gids! Lars en Nathalie zijn de eigenaren en wonen sinds 5 jaar op Boa Vista, zij hebben hart voor het eiland en de mensen. Een groot deel van het geld dat je betaald gaat naar de mensen toe! Je kunt ze vinden via tripadvisor: solacybertours en via facebook: Sola boavista. Wij hebben de quad tour en de schildpaddentour gedaan. Het was geweldig.

151 vragen over Hotel Riu Touareg

• Cor, 09-05-2019 Rapporteren

Genoeg zon?

Ik ga in juli naar dit resort is het dan ook wel een beetje zonnig?

Nath, 25-07-2019

Genoeg zon! Wel af en toe wat bewolking

• Shirley , 04-01-2019 Rapporteren

Luiers

Wij gaan 3 februari 12 dagen met onze zoontjes (3 maanden en bijna 2) naar RIU Touareg, kan iemand mij vertellen of er in het hotel luiers te krijgen zijn of iig in de buurt van het hotel?

We zullen zelf wel luiers meenemen maar voor 2 kids voor bijna 2 weken is niet te doen.

• Beau Tunderman, 15-12-2018 Rapporteren

Schildpadden

Waarom verminderen jullie snachts jullie licht niet? De tientallen schildpadden die elke nacht op het strand lopen verdwalen door jullie licht en gaan zo dood (de babyschildpadden die uit het nest komen (100per nest) ook)

Hotel Riu Touareg info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • Eten en drinkenLunch
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk