Hotel Riu Touaregstersterstersterster

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Riu Touareg in Kaapverdië is een populaire bestemming met mogelijkheden voor een adults-only verblijf. Een groot resort met goed verzorgd eten en enorme zwembaden. Het hotel ligt midden in de woestijn, dus is vooral geschikt voor een relaxte zonvakantie. Grote aanrader is de tour door de woestijn.

455 reviews over Hotel Riu Touareg

• 2019
    9GM05-04-2019

Paradijs op aarde

Zeer goed en leuk hotel! Als je over het resort loopt is het net een paradijs, eten wat prima, veel keuze! Personeel is echt geweldig, zo zijn heel erg vriendelijk, werken keihard en ze doen alles voor je om je naar het zin te maken!

Ik was bang dat er teveel wind zou zijn, maar het was juist heerlijk, daardoor was de temperatuur erg aangenaam.

Het eiland is ook erg mooi, nog niet vol gebouwd met resorts dus puur natuur. Wij hebben onze excursies gedaan via lokaal bureau, ze werken met kleinschalige groepen, waardoor het erg persoonlijk is. Lokaal bureau zet zich in voor de lokale mensen, wat ik een erg prettig idee vind! Ik zou iedereen aanraden om via hun de excursies te boeken, veel leuker dan via touroperator.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Mitch02-04-2019

Heerlijke vakantie!

Heerlijke vakantie! Super mooi resort. Zeer goed verzorgd. De kamers zijn prima. Eten is zeer goed en veel keuze. Mooi zwembad en heel schoon incl een bar in het zwembad. Genoeg ligbedden en een mooi strand. Leuk entertainmentteam, zowel overdag als in de avonduren. Conclusie: top vakantie!

• 8Theo30-03-2019

niet voor herhaling vatbaar

gigantisch complex, overvolle eetzalen met ondrinkbare wijnen, een constant stevige wind

• 10Zonnekloppers25-03-2019

Komen hier zeker volgend jaar terug

Fantastisch hotel. vriendelijk personeel en goed eten met zeer schone kamers

• 9Rachelle22-03-2019

Prachtig eiland, mooie stranden en mooi resort

Een heel groot resort, heel breed opgezet. Heerlijk eten, veel diverse soorten verse vis. Vriendelijke mensen en een leuk animatie team. Ook de avond shows zijn vermakelijk.

Nadeel: ver lopen voor de toiletten, zowel vanaf het strand/zwembad en ook bij het italiaans thema restaurant geen toilet in de buurt. Voor je drankje dien je ook zelf vanaf het strand naar de zwembadbar te lopen. Geen strandtent op het strand om even snel je drankje te halen.

Al met al een super resort en vakantie gehad. Aanrader: quad tour die 4 uur duurt. Dan zie je echt wat van het eiland.

• 10Andre Luts14-03-2019

Voor herhaling vatbaar.

Voor de derde maal, goed klimaat , lekkere keuken, Goede kamer en zeer proper.

Gereisd met partner in december 2018

• 3Patricia13-03-2019

Niet nog een keer!

Heerlijk weer gehad en prachtig zwembad. Maar helaas niet nog een keer, zeker geen 5 sterren waard. Het eten was massaal en inspiratieloos. Er waren nog aantal restaurants op het resort ook dat was in buffetvorm en niet echt lekker. De kamers zijn echt aan renovatie toe en hygiëne is ver te zoeken. Aangekoekte resten op de muren in de badkamer en vloer is ook niet echt schoon. De kamers zijn erg rumoerig, zo hoor je echt ALLES wat je naaste buren en boven buren aan het doen zijn. De schoonmaaksters beginnen beginnen om 8 uur al herrie te maken, die staan in de hal naar elkaar te schreeuwen en keihard te zingen. Als je geen rood boordje aan je deur hangt staan ze om 8.15 uur in je kamer om het schoon te maken ookal zeg je nee een kwartier later doet ze gewoon weer de deur open. Dus weinig rust gehad in onze kamer. Veel geld voor weinig luxe.

• 8Ton Pos20-02-2019

Héérlijk relaxen in super goed resort

Zeer goeie accommodatie. Schoonmaak kamer en openbare ruimtes prima. In buffet restaurant heel veel keuze en kwaliteit is goed. Kaapverdisch thema restaurant viel iets tegen. Aanrader Aziatisch thema restaurant. Wat was dat lekker. Grootste compliment gaat uit naar het personeel. Wat zijn die mensen super vriendelijk en werken keihard. Alles om het ons naar onze zin te maken. Super gedaan. Voor ons is dit resort een geweldige aanrader voor degene die van een heerlijke luxe zonvakantie houdt.

• 4christien dessing20-02-2019

nooit meer naar dit Resort

Wij zijn vaker naar een RIU Resort geweest en altijd goed, maar dit vonden we echt slecht en zeker geen 5 sterren waardig. Eten massaal veel en alles door gebakken en gekookt en iedere avond hetzelfde. Vis en vlees werk bevroren gebakken op de plaat waardoor het droog werd. Wij uit een tap van slechte kwaliteit. De animatie was ook matig en de hele ambiance op het resort straalt geen luxe uit. Zelfs de cocktails in de bar waren fantasieloos en smaakte slecht.

• 6Mevr D17-02-2019

Niet nog een keer!!

Midden in de woestijn ligt dit Riu hotel, receptie is vriendelijk, kamer zijn wat gedateerd maar verder goed (bed uitstekend) Hygiëne is ver te zoeken, borden zijn vies in het restaurant, plastic drinkbekers bij het zwembad (zijn zeiknat op elkaar gestapeld en staan lekker vol in de zon, bacteriegroei!!!) Restaurant kent geen afwisseling! Keuze restaurants zijn in buffet vorm, Italiaanse restaurant kan je carpaccio pakken die lauw is!!

In het “Italiaanse restaurant krijg je Spaanse serano ham!!” Als je ze daarmee confronteerd dan krijgt de keuken de schuld.

Adults only gedeelte is heerlijk rustig, op de kamer inclusief 4 flessen diverse drank zoals wiskey wodka etc, en uiteraard de mini bar!

De zee kan je niet in zwemmen omdat er altijd een rode vlag is, vorige jaar 3 x een groene vlag gehad in heel het jaar.

Er is op heel het eiland maar 1 ambulance beschikbaar en een kleine kliniek (shocking!!) Niet riu waardig!

78 tips over Hotel Riu Touareg

• etje, 18-01-2020 Rapporteren

Eilandtour gedaan met Caroline van Boa vista Carey met 1 woord geweldig!!! Privé tour dus naar eigen wens in te vullen. En ze helpen ook de locale bevolking. Echt een aanrader.

• Raymon Hurtak, 06-08-2019 Rapporteren

Boek AUB al uw tripjes bij Boa Vista Carefy. Ik en mijn vriendin hebben een oostelijke eilandtrip gedaan met Caroline van Carefy. Het is was werkelijk fantastisch. We kregen ongelofelijk veel persoonlijke aandacht en daarnaast een uitzonderlijke hoeveelheid aan historische geschiedenis over het eiland. Het mooiste van alles is dat Carefy met de inkomsten van de trips zich inzet voor de lokale bevolking op het eiland. Ik kan een ieder aanraden om trips te boeken via Carefy.

• Nathalie , 31-07-2019 Rapporteren

Boek de excursies niet bij je reisorganisatie maar buiten het hotel. Bij solacybertours krijg je alle ruimte en alle mooie plekken te zien met een goede gids! Lars en Nathalie zijn de eigenaren en wonen sinds 5 jaar op Boa Vista, zij hebben hart voor het eiland en de mensen. Een groot deel van het geld dat je betaald gaat naar de mensen toe! Je kunt ze vinden via tripadvisor: solacybertours en via facebook: Sola boavista. Wij hebben de quad tour en de schildpaddentour gedaan. Het was geweldig.

151 vragen over Hotel Riu Touareg

• Cor, 09-05-2019 Rapporteren

Genoeg zon?

Ik ga in juli naar dit resort is het dan ook wel een beetje zonnig?

Nath, 25-07-2019

Genoeg zon! Wel af en toe wat bewolking

• Shirley , 04-01-2019 Rapporteren

Luiers

Wij gaan 3 februari 12 dagen met onze zoontjes (3 maanden en bijna 2) naar RIU Touareg, kan iemand mij vertellen of er in het hotel luiers te krijgen zijn of iig in de buurt van het hotel?

We zullen zelf wel luiers meenemen maar voor 2 kids voor bijna 2 weken is niet te doen.

• Beau Tunderman, 15-12-2018 Rapporteren

Schildpadden

Waarom verminderen jullie snachts jullie licht niet? De tientallen schildpadden die elke nacht op het strand lopen verdwalen door jullie licht en gaan zo dood (de babyschildpadden die uit het nest komen (100per nest) ook)

Hotel Riu Touareg info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • Eten en drinkenLunch
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk