Hotel Riu Touaregstersterstersterster

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Riu Touareg in Kaapverdië is een populaire bestemming met mogelijkheden voor een adults-only verblijf. Een groot resort met goed verzorgd eten en enorme zwembaden. Het hotel ligt midden in de woestijn, dus is vooral geschikt voor een relaxte zonvakantie. Grote aanrader is de tour door de woestijn.

455 reviews over Hotel Riu Touareg

• 2019
    7Marja van Veen16-08-2019

Prima hotel

Heel groot hotel, maar je merkt niets van, alleen in de avond is de eetzaal in het hoofdrestaurant een vreetschuur. Het hotel is groot, schoon, mooie kamers, en zeer vriendelijk personeel . Wij hadden adult geboekt, er is dan een heerlijk zwembad en apart strand gedeelte, waar geen kinderen zijn, heerlijk ! Alleen jammer, dat er zeer luidruchtige Engelsen aanwezig waren, en wat doen Engelsen, drinken , drinken, drinken. Een minpuntje is, dat het hotel daar niets aan deed. Een prima vakantie gehad, heerlijk weer, leuke excursies van Tui, met zeer zeker een hoogtepunt het quad rijden in de woestijn.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Nathalie30-07-2019

Geweldig

Prachtig hotel! Super groot en ontzettend luxe! Eten is echt heerlijk en elke dag anders! A la carte restaurants zijn ook een bezoekje waardig. Wij hadden adults only geboekt en dit is echt een toevoeging! Je hebt een zwembad waar de andere gasten die gewoon geboekt hebben niet mogen komen. Een extra a la carte restaurant. Elke dinsdag en vrijdag om 12.00 champagne aan het zwembad en een extra cocktail Mojito. Ook is er een speciaal gedeelte strand voor de adults only gasten. Kamers groot en schoon. In de zee kun je niet zwemmen, het is wel prachtig om te zien. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Marc Szkudlarski15-07-2019

Super vakantie

Zeer proper hotel, kamers, omgeving , eetzaal . Alles piekobello. Zeer lekker eten. Zeer veel keus. Zalig rusten aan het strand. Geen handdoeken leggen . Altijd plaats. Perfecte vakantie. Ben altijd naar de dom. Rep . gegaan maar dit is zeker zo goed.

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Marus07-07-2019

Mooi resort maar veel lopen

Mooi groot resort,eigenlijk minidorp met 2500 gasten in full bezetting. Voor oudere mensen of dieslecht ter been zijn de afstanden naar het strand de restaurants receptie te ver.Bij de zwembaden worden helaas wel door de toeristen handdoeken gelegd voor een ligstoel voor hun zelf dus als je later komt geen ligstoel ! In zee zwemmen kan nooit rode vlag altijd en zeer krachtige onderstroming en hoge golven, helaas ook geen toilet mogelijkheid op het strand of bar je moet altijd weer terug lopen naar het zwembad voor een drankje,water ,alcohol dit wordt in plastic bekers ingeschonken die soms erg vies zijn of oud door veelvuldig gebruik.Op het strand kan je onder kleine palmen liggen en is er schaduw.Meer een resort voor boeklezers en rustzoekers op het strand,geen vertier verder op het strand wandelen is hier eindeloos mogelijk in het mooie zand met de vele zandkrabbetjes die het rijk alleen hebben.

• 8KATHY VAN HAVER06-07-2019

goed maar toch de laatste keer

2e x -verschil van +- 10 jaar-bedoeling als rustvakantie.Zoals meerdere keren vermeld zeer dringend aan renovatie toe.oase van rust zeker in het "adults only" meerkost waard receptie:heel vriendelijk gedienstig om te helpen bij de extra's die noodzakelijk waren naar oa eten toe om medische redenen (gemeld voor aanvang reis) Kamers:proper dagelijks gekuist hele lieve kamermeisjes.Na bloedvlek lip (koortslip) lakens volledig verblijf niet ververst :-( zwembad(adults only):heel proper water-zwembad +omgeving dringend aan herstel toe =>veel steentjes los niet zo veilig - noodzaak om heel vroeg wakker te zijn spel "handdoekje leg" start om 04.00 !!! zwembadbar heel vriendelijke dame Benvenida altijd glimlach-Het overaanbod aan katten storend ondanks het verbod geven sommigen eten-ze komen op je handdoek liggen restaurant:eten heel goed-overgrote gedeelte vriendelijke bediening maar sommigen hebben opvoeding nodig => respect voor iedereen

• 9Wanda25-06-2019

Fantastisch Hotel

8 dagen in dit fantastisch Hotel geweest. Mensen erg vriendelijk en maken de mensen echt naar hun zin. Voor ieder wat wils. Eten erg goed en elke dag wat anders. Als mensen over dit Hotel wat te klagen hebben. Kunnen ze beter naar het Hilton gaan

• 9S Van Oers16-04-2019

Prachtig resort! Zee mag nooit in gezwommen worden maar zwembad meer dan prachtig. Eten heerlijk service goed. Wachttijd douane bij aankomst echter gruwelijk 1,75 uur gewacht met nog hele lange rij achter ons. Wij hebben taxi a 30 euro genomen omdat op nog 5 mensen wachten echt niet meer ok was. Verder 0 klachten. Supervakantie. Wel 2x receptie moeten bellen omdat we geen water hadden gekregen terwijl meteen eerste dag 5 euro getipt...wel snel hersteld met excuus

Gereisd met vrienden in april 2019

• 1Karel Oosterom10-04-2019

nooit meer.

Het is een groot en modern hotel in the middle of no where. het kostte bijna 4000 euro voor 2 weken en dan verwacht je wat luxe en verwennerij, maar iedere ochtend als we tussen 09.15 en 09.30 bij het zwembad kwamen dan waren alle zonbedden al bezet door handdoeken en sommige daarvan waren de avond ervoor al neergelegd terwijl de eigenaren soms pas om 15.00 uur kwamen. Hier konden we niet tegen doen en het hotelpersoneel trad er ook niet tegen op.

Gereisd met partner in april 2019

• 8Andre06-04-2019

voorlopig de laatste maal.

Voor de 5 maal, eten, service en animatie nog altijd top. Kamer zijn aan renovatie toe na 10 jaar. goede vakantie gehad.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10H05-04-2019

Wij komen zeker terug!

Net terug van een weekje Touareg. Wat een paradijs op aarde is dit! Het personeel is zo vriendelijk en lief! Toon respect en je word op handen gedragen door iedereen. Jong/oud.. Voor iedereen zijn ze even lief! De zee is wild, maar dat wisten we van te voren! De kamers zijn prachtig Afrikaans. We waren een beetje bang voor de koude wind, maar deze zorgde juist voor een fijne temperatuur! Het zwembad water voelt koud, maar na 5 seconden is het heerlijk. Het eten is veelal het zelfde maar genoeg keuze! Excursies zal ik lokaal boeken (zie tips). Goedkoper, je ziet veel meer en het geld blijft in het land! Echt een aanrader! Wij kunnen niet wachten om terug te gaan naar dit prachtige paradijs!

Gereisd met vrienden in april 2019

78 tips over Hotel Riu Touareg

• etje, 18-01-2020 Rapporteren

Eilandtour gedaan met Caroline van Boa vista Carey met 1 woord geweldig!!! Privé tour dus naar eigen wens in te vullen. En ze helpen ook de locale bevolking. Echt een aanrader.

• Raymon Hurtak, 06-08-2019 Rapporteren

Boek AUB al uw tripjes bij Boa Vista Carefy. Ik en mijn vriendin hebben een oostelijke eilandtrip gedaan met Caroline van Carefy. Het is was werkelijk fantastisch. We kregen ongelofelijk veel persoonlijke aandacht en daarnaast een uitzonderlijke hoeveelheid aan historische geschiedenis over het eiland. Het mooiste van alles is dat Carefy met de inkomsten van de trips zich inzet voor de lokale bevolking op het eiland. Ik kan een ieder aanraden om trips te boeken via Carefy.

• Nathalie , 31-07-2019 Rapporteren

Boek de excursies niet bij je reisorganisatie maar buiten het hotel. Bij solacybertours krijg je alle ruimte en alle mooie plekken te zien met een goede gids! Lars en Nathalie zijn de eigenaren en wonen sinds 5 jaar op Boa Vista, zij hebben hart voor het eiland en de mensen. Een groot deel van het geld dat je betaald gaat naar de mensen toe! Je kunt ze vinden via tripadvisor: solacybertours en via facebook: Sola boavista. Wij hebben de quad tour en de schildpaddentour gedaan. Het was geweldig.

151 vragen over Hotel Riu Touareg

• Cor, 09-05-2019 Rapporteren

Genoeg zon?

Ik ga in juli naar dit resort is het dan ook wel een beetje zonnig?

Nath, 25-07-2019

Genoeg zon! Wel af en toe wat bewolking

• Shirley , 04-01-2019 Rapporteren

Luiers

Wij gaan 3 februari 12 dagen met onze zoontjes (3 maanden en bijna 2) naar RIU Touareg, kan iemand mij vertellen of er in het hotel luiers te krijgen zijn of iig in de buurt van het hotel?

We zullen zelf wel luiers meenemen maar voor 2 kids voor bijna 2 weken is niet te doen.

• Beau Tunderman, 15-12-2018 Rapporteren

Schildpadden

Waarom verminderen jullie snachts jullie licht niet? De tientallen schildpadden die elke nacht op het strand lopen verdwalen door jullie licht en gaan zo dood (de babyschildpadden die uit het nest komen (100per nest) ook)

Hotel Riu Touareg info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • Eten en drinkenLunch
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk