151 vragen over Hotel Riu Touareg

• Cor, 09-05-2019 Rapporteren

Genoeg zon?

Ik ga in juli naar dit resort is het dan ook wel een beetje zonnig?

Nath, 25-07-2019

Genoeg zon! Wel af en toe wat bewolking

• Shirley , 04-01-2019 Rapporteren

Luiers

Wij gaan 3 februari 12 dagen met onze zoontjes (3 maanden en bijna 2) naar RIU Touareg, kan iemand mij vertellen of er in het hotel luiers te krijgen zijn of iig in de buurt van het hotel?

We zullen zelf wel luiers meenemen maar voor 2 kids voor bijna 2 weken is niet te doen.

• Beau Tunderman, 15-12-2018 Rapporteren

Schildpadden

Waarom verminderen jullie snachts jullie licht niet? De tientallen schildpadden die elke nacht op het strand lopen verdwalen door jullie licht en gaan zo dood (de babyschildpadden die uit het nest komen (100per nest) ook)

• Corry, 19-10-2018 Rapporteren

Kamers Adult only gedeelte

Weet iemand of hier toiletspulletjes als shampoo en douchegel in de badkamer staan? Scheelt een hoop flessen meenemen als dat zo is.

• Anneke, 26-07-2018 Rapporteren

Mastercard

Wordt de Mastercard geaccepteerd in dit hotel. En met welke kaarten kun je pinnen in de pinautomaat?

• An, 25-07-2018 Rapporteren

Credit card

Kun je in Riu Touareg pinnen met normale maestro bankpas of Mastercard?

• Ilse , 10-07-2018 Rapporteren

Kamer indeling familisuite

Heeft er iemand ervaring met de kamer indeling van de familiesuite 3_4 personen

• Naomi, 30-05-2018 Rapporteren

Adults only

Moet je adults only bijboeken? Zijn inentingen in Kaapverdië verplicht/aanbevolen?

Natasja, 17-06-2018

Inentingen zijn niet verplicht en voor adults Only moet je een bepaald type kamer boeken. A volgens mij

• Peggy, 27-03-2018 Rapporteren

Ja ik weet het....

Ik rook (weet dat het niet goed is). Maar weten jullie of er 'kliksigaretten' oftewel sigaretten met Flow filter te verkrijgen zijn op Kaapverdie? En kan dat dan in het resort, of moet je die buiten kopen? Bedankt vast!!

• Nathasja , 06-03-2018 Rapporteren

Boa Vista Carefy

Geen vraag maar wel een tip. Bent u in dit geweldige resort kan ik zeker de services van Boa Vista Carefy aanbevelen. Zoveel mogelijk op maat, privé of in kleine groepen en een groot assortiment! En u support direct de bevolking