Camping Rahayeb Desert

Camping Rahayeb Desert

6.5Voldoende

Jordanië, Jordanië, Wadi Rum

Op vakantie geweest naar Rahayeb Desert?

6.5Voldoende

• 6.3Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden

Meer camping info

4 reviews over Camping Rahayeb Desert

• 8Pim Steman05-10-2015

Zeer goed

Prima Camp, wij verbleven in een VIP tent met eigen prima sanitair. Het Camp ligt in de Desert, en is alleen met een 4x4 auto te bereiken. Wij hadden onze eigen gehuurde 4x4 auto. Zijn er zelf naar toegereden. En ook een volle dag met een Bedouin als Navigator/bijrijder gereden door Wadi Rum. Dwars door en over alle mul zand Tracks zelf gereden. Ook zelf over de Desert Road door Wadi Rum naar Aqaba gereden. Dat is wel uitkijken om niet te verdwalen en over de grens van Saudi Arabia te rijden, dat kan een hoop problemen op leveren. Maar wij reden keurig over de Desert Track 4x4 naar Aqaba

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2015

• 7Tom16-10-2014

Slapen midden in de woestijn

Is een typisch bedoeïenen tentenkamp. Je kan niet van een tentenkamp verwachten dat je zalige bedden en fantastisch sanitair in de plaats krijgt. Maar je bent wel een ervaring rijker.

De Viptenten waren ondertussen wel af (hierin is blijkbaar wel eigen wc en douche) maar wij overnachten in een 'echte' tent :). Bedden en lakens waren goed. Eten was ook lekker. Gemeenschappelijk sanitair was niet geweldig maar je kan er naar de wc en je verfrissen.

We hebben smorgens (5.30) een kamelenrit gedaan om naar de zonsopgang te gaan kijken. Fantastische ervaring en uitzichten midden in de woestijn! Zeker doen!

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 1Marco12-01-2014

Zolang de VIP tenten niet gereed zijn, Niet boeken

Aangezien wij gesteld zijn op enige luxe zoals eigen sanitaire voorzieningen, hadden wij gekozen voor de "VIP" tenten, echter bij aankomst bleken deze nog in aanbouw te zijn. Kortom moeten overnachten in een grote bouwput. Locatie is geweldig, maar overtuig je ervan dat het hele kamp volleidg afgebouwd is en dat alle facaliteiten beschikbaar zijn.

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2013

• 10Caroline11-10-2013

Super ervaring!

Al eerder (met kinderen van 10 en 12) in tentenkampen in de woestijn overnacht maar dit kamp spant de kroon! Alles keurig, netjes en schoon. Er zijn tenten met eigen sanitaire voorzieningen maar wij hebben van de gemeenschappelijke sanitaire voorzieningen gebruik gemaakt en daar was niks mis mee. Een kamelentocht of jeepsafari is vanuit het kamp mogelijk. De kamelen liggen voor de tenten te wachten.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair