JordaniëJordaniëWadi RumCampings Wadi RumCamping Obeid's Bedouin Life Camp

Camping Obeid's Bedouin Life Camp

JordaniëJordaniëWadi Rum

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Obeid's Bedouin Life Camp voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 8.7Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

3 Reviews over Obeid's Bedouin Life Camp

• 10Pieter29-10-2013

Obeid's Bedouin Life Camp absolute aanrader!

Zoals via de email afgesproken werden we door Obeid opgehaald bij ons hotel Petra en naar Wadi Rum gebracht. Het laatste stuk naar het kamp hebben we per kameel afgelegd, heel leuk, midden door de woestijn. Een geweldig mooie plek, in alle rust met de mooie bergen, schitterende kleuren en de gastvrijheid van Obeid en zijn familie die bij aankomst een heerlijke lunch verzorgden. Daarna een geweldige jeepsafari door de woestijn met een zonsondergang met de mooiste kleuren. Terug in het donker naar het kamp waar we heerlijk gegeten hebben. Daarna genoten van de prachtige sterrenhemel en de stilte. De vriendelijke service en het persoonlijke contact met de Obeid familie, het heerlijke eten, de onbeschrijflijk mooie omgeving, de leuke tent, de sterrenhemel, de rust; alles bij elkaar maakte het tot een hoogtepunt van onze jordanie reis. De volgende ochtend moesten we helaas al weer door maar we komen zeker terug, met onze kinderen. En dan blijven we langer bij Obeid!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9marilina12-07-2013

Soggiorno fantastico

Soggiorno fantastico in uno scenario meraviglioso. buona la stuttura e la cucina perfetta L'organizzazione e l'intrattenimento serale. Adatto a tutti e sopratutto alle famiglie con bambini. Il team e' cortese e sensibile alle esigenze degli ospiti. Tornero' ad ottobre grazie di tutto

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Rob04-11-2012

Fantastische plek

Dit is 1 van de vele tentenkampen in de Wadi Rum. Verwacht geen 5-sterren luxe, want het is basic en gelukkig heel kleinschalig. Maar zo geweldig, zo vriendelijk, zo gezellig, zo lekker en ook zo schoon. Obeid en zijn zoons doen er alles aan om het je naar de zin te maken. En dat is uitstekend gelukt. Het eten (ontbijt, lunch, diner) was allemaal even goed en lekker en verzorgd. Ze werken er erg schoon en je hoeft hier dus niet bang te zijn voor de buikgriep. Je wordt vanaf het Visitor Centre opgehaald en weer teruggebracht. Je auto kan je daar laten staan (is bewaakt) en neem alleen de dingen mee die je nodig hebt tijdens je verblijf. Bij de overnachting hoort ook de traditionele bedoeinen barbeque. Moet je zien en proeven. Daarna kletsen, thee drinken (of iets anders) , kampvuur erbij , sterren kijken en genieten van de rust. De tenten zijn schoon en ruim en inclusief linnengoed. Midden in die geweldig mooie woestijn heb je wel bereik op je telefoon maar geen wifi.

• 8Staat v/h sanitair

Camping Obeid's Bedouin Life Camp info