Camping Hillawi Campsite

JordaniëJordaniëWadi Rum

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Hillawi Campsite voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 3 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 3 reviews
  • 5.3Staat v/h sanitair

0Tonen op kaart

3 Reviews over Hillawi Campsite

• 8daisy27-07-2012

fata morgana

Zijn er in oktober 2011 geweest, het tentenkamp is PRACHTIG gelegen , heel feeerieke omgeving !de tenten zijn natuurlijk basic , maar je gaat niet naar de woestijn luxe zoeken toch ? Je kan er slapen en een douche nemen , s'avonds lekker eten ,bereid op de speciale bedoeinen-manier , een kampvuur onder de prachtige sterrenhemel en héél gezellige ambiance met dansen uit hun cultuur . S'nachts koelt het wel stevig af ! Tijdens de dag een rit door de inmense Wadi Rum ,die ik écht magnific vond ,véééél zand natuurlijk , maar zeker een de moeite om te beleven !!! Kortom , een onvergetelijke ervaring die je niet mag laten liggen , omdat het back to basics is !

• 6Staat v/h sanitair
  • 4rosa pelaz hernandez29-04-2012

Nunca más. El guía nos aseguró que era "el mejor"

Camping Hillawi Campsite en Wadi Rum. Alrededores y vistas espectaculares. Puesta de sol y amanecer fantásticos. Personal que trabaja allí muy agradable y atento. Comida similar al resto del viaje. Higiene de las jaimas deficiente (baño, paredes, sábanas, suelo...). Del grupo de 39 personas que dormimos en el campamento pocas se fueron sin alguna picada de "bichos" (sin identificar). Una lástima porque podría ser una experiencia maravillosa si cuidaran más la limpieza.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8gilbert 23-08-2011

Fantastisch voor 1 nacht

In de woestijn sites moet je niet veel luxe verwachten.We sliepen in een tent met achteraan (bij iedere tent) eenstenen badkamertje met wasbakje,toilet en douche met warm water.Het was er wel stofferig. na de middag vertrokken we op jeepsafari door de wadi rum woestijn. Het ontbijt,de lunch en het avondmaal waren goed te eten.Het avondmaal werd klaar gemaakt in een grondoven.'s Avonds werd er gedanst en kon men naar de woestijn om de sterrenhemel te bewonderen(even buiten het kamp) Mooie ligging,prachtige omgeving

• 6Staat v/h sanitair

Camping Hillawi Campsite info