Sorteren

Reviews over Wadi Rum

Onvergetelijke herinneringen

Mw layla
    11-4-2018

de woestijn is een must en vooral Wadi Rum. Het slapen onder de sterren in een bedouine camp is een onvergetelijke ervaring. Beste periode is wel april / mei of sept/oktober/november, daarbuiten is het of koud of erg warm namelijk. Je kunt zoveel doen in woestijn! paardrijden, kamelentoer, jeeptour, hiken. Zarb (een soort BBQ speciaal voorbereid zoals de bedouinen dat doen) onder de grond. Dit zijn verschilende plateau's met vlees, aardappelen en groenten. Daarnaast smaakt bedouinen thee echt heerlijk! Dit is een combinatie van salie en cardamon. Ik ga deze reis nooit vergeten en wil zeker ooit terug! Sommige campen zijn zo luks met eigen bad- en toiletgelegenheid! en ja ook een AC! Je kunt het dus zo duur maken als dat je zelf wilt.

fantastisch

teresa fonseca
    15-3-2017

Eten en begeleiding was zeer goed.

Fantastische ervaring

Bart
    2-3-2017

Vijf uur durende jeepsafari

Eten met de bewoners

Slapen onder een schitterende sterrenhemel

Kortom unieke desert ervaring

een unieke ervaring!

Annemieke
    16-12-2015

Wij zijn met Bedouin lifestyle camp de Wadi Rum woestijn in gegaan. We begonnen met een 4 uur durende jeeptocht door de woestijn. Onze chauffeur was ook onze gids en hij kon ons heel veel vertellen over de woestijn en de bewoners. We hebben ook kunnen sandboarden, das was echt onwijs gaaf! Onze tent in het kamp was simpel, maar goed verzorgd, net als het sanitair. Het eten was lekker en erg gezellig met de bedoeïenen. Na het eten hebben we uren naar de prachtige sterrenhemel gekeken en daarna heerlijk geslapen! (Wat een stilte!) 'S ochtends zijn we, na een stevig ontbijt, met de kameel terug gegaan naar het dorp. Alles was super goed geregeld en verzorgd. En alle bedoeïenen waren erg vriendelijk. We hebben echt genoten van onze ervaring in de woestijn!

Fantastische sfeer

jeroen desmedt
    26-10-2015

Fantastisch verblijf in het midden van de woestijn met gemeenschappelijke maaltijd met mensen van overal ter wereld. Leuk hoe de bedoeïenen er proberen thuis te voelen en hoe ze ervoor zorgen dat iedereen zich probeert te amuseren tijdens de maaltijd en het dansen rond het kampvuur. Een aanrader voor iedereen!

Wadi Rum scoort een 9 uit 10, op basis van 68 reviews