Tijdelijk €25 aanbetaling

Ramada Resort Dead Sea

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ramada Resort Dead Sea voor je op een rij gezet:

2.9OnvoldoendeScore uit 2 reviews

2.9OnvoldoendeScore uit 2 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Ramada Resort Dead Sea

• 2B27-11-2022

Ga hier niet naartoe.

Na een rondreis met veel verschillende hotels te hebben gezien was dit hotel uitermate teleurstellend. De foto’s kloppen niet met de werkelijkheid. Dat gold althans voor onze kamer. We dachten een kamer te hebben geboekt zoals aangegeven op de bijbehorende afbeelding, maar we bleken te zijn weggestopt in een invalidekamer met alle materialen en aanpassingen die daarbij komen kijken. Ook het meubilair was hierop aangepast zodat er geen stoel, of ander zitgelegenheid was in de kamer. Daarnaast waren er een aantal lampen kapot en waren de drinkglazen vies. Na beklag te hebben gedaan werd ons verteld dat het hotel vol zat en het wisselen naar een ‘normale’ kamer niet mogelijk bleek. Onze reisagent heeft ook nog contact gelegd met het hotel en daarbij gaf het hotel aan dat ze het zouden regelen met ons. Ondanks deze toezegging zijn we hierover niet benadert wat wederom teleurstellend was. We zijn zeer teleurgesteld in dit hotel en zowel

• 7Hugo14-11-2017

Ver achteraf gelegen

Het hotel ligt in een verlaten ontwikkelingsgebied met vlak naast de deur een grindgroeve. Ook hier is de lounge met receptie vrij kleurloos ingericht, zo ook de kamers. Onze kamer met balkon meet ca. 28 m2 en is ingericht met een bureaumeubel met koffer boy en ladekastje, een stoel, hocker, 2 pers. bed, klerenkast met kluisje, koelkastje en koffie/thee faciliteit. Verder tegelvloer met vieze voegen en een onfrisse badkamer van ca. 7 m2 met inloopdouche, voldoende verlichting, buiten zwembad en een strandje aan de Dode Zee. Ontbijt: Diner: Matig. Ons oordeel: Een niet aan te bevelen hotel. Hoewel het hotel vrij nieuw is, is het onderhoud slecht.

Hotel Ramada Resort Dead Sea info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens