Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag38°20°
Hostel Shara Mountains Hostel

We hebben een aantal aanbieders voor Shara Mountains Hostel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Shara Mountains Hostel in het Nederlands

goede prijs/kwaliteit-verhouding

marlou bocken
8-11-2009

Redelijk goedkoop als je het vergelijkt met de andere hotels in Wadi-Musa. Hotel ligt aan drukke straat, maar de kamers liggen aan de (rustige) achterkant. Kamers zijn niet groot, eenvoudig, maar alles netjes en dat is al heel wat!! Prima adres om Petra te bezoeken, kort ritje (5 min.) met auto naar parking bij Visitor-center Petra. Ontbijt was eenvoudig, maar zeker voldoende. 's Avonds kun je in dezelfde straat eten bij Al Arabi: lekker en niet duur, of bij de "pizzeria": lekker en heel vriendelijke bediening.

Gereisd Met vrienden in oktober 2009
2008

Budgethotel in centrum Wadi Musa(Petra)

Toon en Mieke
14-4-2008

Budgethotel in centrum Wadi Musa(Petra). Twee personen met ontbijt 25 JD(23 €). Gelegen aan drukke hoofdstraat. Recent gerenoveerd. Grote kamers en zuiver. Douche met mankementjes. Verzorgde buiten- en binnenkant. Mooie entree. Servicegerichte eigenaren die ook geld willen verdienen aan het regelen van excursies en het doorverkopen van ongebruikte meerdaagse toegangskaartjes van gasten. Afdingen! Goed ontbijt. Goedkoop arabisch restaurant Al Arabi op 100m afstand(bij rotonde).

Gereisd Met partner in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hostel info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Shara Mountains Hostel in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Shara Mountains Hostel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.